Συνταγή για πανάδες

Σχόλια

22 comments posted
          paidia

 

 

 

 

 

paidia emena den ginete tipota sthn eikona h kopela xeytikh einai...

 

Posted by Anonymous on Παρ, 02/08/2013 - 16:31
          paidia

 

 

 

 

 

paidia emena den ginete tipota sthn eikona h kopela xeytikh einai...

 

Posted by Anonymous on Παρ, 02/08/2013 - 16:31
Eγω εβγαλα άκρη αλλιώς

Βρήκα ενα φαρμακείο που τσεκάρει μέσω ίντερνετ ποιες κρέμες  δουλεύουν και ποιες όχι !!!  http://www.greenpharm.gr/?q=node/14

Εχω δοκιμάσει και αγοράσει ενα σωρό κρεμες και δεν εβλεπα αποτελεσμα.¨Εστειλα mail και το τσέκαρε μεσω ιντερνετ να δει ποιες δουλεύουν και ποιες όχι.Τελικά από όσες είχα πληρώσει καμία δε δούλευε για να βγάλει άμεσα τις πανάδες αφού οι περισσότερες ήταν για τα αρχικά σταδια των πανάδων!!!

Posted by Anonymous on Σάβ, 03/26/2011 - 21:55
egw

egw mpika kai den vriskw kati :/ to mono pou leei eine oti eine pseytiki i kopela stin eikona......

Posted by Anonymous on Τρί, 01/24/2012 - 16:45
geia

geia sas edw kai 4 xronia exw provlima me tis panades sto proswpo. an tha parw apo ton farmakopoio autin tin suntagi  kathe pote tha prepei na tin vazw kai gia poso kairo. exwdokimasei diafores kremes alla den eixa apotelesma. euxaristw

Posted by Anonymous on Δευ, 03/14/2011 - 13:48
Ο ΦΑΡΜΑΚΟ-ΠΟΙΟΣ ΣΗΜΕΡΑ

Συμφωνώ με όσα προαναφέρατε παρόλα αυτά δεν θεωρό ότι ο φαρμακοποιός είναι μονό για να πουλάει κουτάκια με πολύχρωμα χαπάκια αλλά κάτι περισσότερο. Το να διαβάζεις μια συνταγή και έπειτα να δύνης το ανάλογο φάρμακο πιστεύω ότι  είναι μια δουλεία που μπορεί να την κάνει ο  οποιεσδήποτε χωρίς να χρειάζεται απαραίτητα ένα πτυχίο. θεωρώ ότι αυτή είναι μια δουλεία για μια βοηθώ φαρμακοποιού και όχι για έναν άνθρωπο που έχει φάει 5 χρόνια από την ζωή του με Α. χημεία Ο. χημεία φαρμακολόγια κτλ. άλλωστε οπός λέει και η λέξη φαρμακο-ποιος είναι αυτός που φτιάχνει φάρμακα έτσι είναι περισσότερο ένας επιστήμονας παρά ένας "μπακάλης". Προτού μερικά χρόνια ο φαρμακοποιός ήταν αυτός που έφτιαχνε όλα τα φάρμακα ανάλογα με την συνταγή του γιατρού που είχε μπάστα του η ανάλογα με της γνώσεις του. Σήμερα βεβαία όλα έχουν κατά άπιον τρόπο αυτοματοποιηθεί και δεν πιστεύω οτι κάποιος γιατρός θα μπει στον κόπο να "σπάσει¨" το κεφάλι του για να χορηγήσει ουσίες που μπορούν να φτιάξουν μια κρεμά η μια αλοιφή αφού πλέον υπάρχουν τόσα εμπορικά ονόματα φαρμάκων. Στηρίζω την ιδέα οτι ο φαρμακοποιός πρέπει να προσπαθεί  να δημιουργεί και κάτι δικό του σαφώς με πολή ψάξιμο και ερευνά παρόλο το ρίσκο. Φυσικά και πρέπει να είμαστε επιφυλακτική για τα προϊόντα που παρασκευάζουμε εμείς οι ίδιοι αλλά αυτό ειναι ομως που μας διαφοροποιεί απο ολους τους υπολοίπους.

 

Posted by Anonymous on Τρί, 12/28/2010 - 21:09
Mάθε

Mάθε ορθογραφία πρώτα!

Posted by Anonymous on Τρί, 01/08/2013 - 11:04
Υδροκινόνη...

Η συνταγή αυτη είναι καλή και η κρέμα πολύ αποτελεσματική.

Η χρήση όμως της υδροκινόνης έχει απαγορευτεί,λόγω του γεγονότος ότι είναι τερατογόνος.

Άρα,η παρασκευή της κρέμας μπορεί να θεωρηθεί παράνομη...και τίποτα δε μας καλύπτει στην περίπτωση που ο/η ασθενής πάθει υπερευαισθησία σε κάποιο από τα συστατικά...

Posted by Anonymous on Κυρ, 08/29/2010 - 18:29
paidia syggnwmi pou
paidia syggnwmi pou anakateyomai alla emena m systise tin iron i giatros m gia tin akmi mazi me 2 ftiaxtes kremes! mou eipe na tin bazw gia 2 wres kai meta na tin ksepnenw! to apotelesma? epatha egkayma sto derma! i IROL einai isxiri krema kai den prepei na xreisimopoieitai gia asimanta problimata! prokalei megalo erethismo kai se syndiasmo me farmaka pou periexoun oinopneyma einai katastrofiki!
Posted by Anonymous on Τρί, 01/12/2010 - 16:08
i

i airol opws grafei kai stis odigies xrisis kai opws 9a sou eipe kai o giatros prepei na xrisimopieite me elaxisti posotita gt i polu posotita mporei na prokalesei apo ena mikro ere9usmo mexri kai egaymata.....

Posted by Anonymous on Τρί, 01/24/2012 - 16:50
ΠΑΝΑΔΕΣ
Υδροκινόνη και τρετινοίνη ...χμμ... Το ένα ερεθιστικό, το άλλο τερατογόνο... Καίγονται κανα-δυό στοιβάδες δέρματος και εξαφανίζεται η πανάδα... ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΤΑΓΗ ΓΙΑΤΡΟΥ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!! Αν πάθει κάτι η κυρία που θα τη βάλει, ποιός θα την πληρώσει τη νύφη?!? Από τη στιγμή που υπάρχουν καλλυντικά που αφαιρούν τις πανάδες (πχ. THIOSPOT κρέμα και Roll-on της Synchroline) γιατί να το ρισκάρεις? Και όπως είπε και ένας φίλος, με την ίδια λογική, αν αντί για AIROL να βάζαμε ALDARA...
Posted by Anonymous on Δευ, 12/01/2008 - 13:22
Δεν υπάρχει περίπτωση να
Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγουν οι πανάδες με κρέμες.Στη μοναδική περίπτωση που θα αρχίζουν απλά να βελτιώνονται, θα χρειαστεί ο ίδιος χρόνος,ενδεχομένως και πολύ παραπάνω, απ' τον χρόνο που υπάρχουν οι πανάδες στο δέρμα. Αν κάποιος δηλαδή έχει πανάδες 4 χρόνια , θα χρειαστεί τουλάχιστον τόσο χρονικό διάστημα.Αξίζει????
Posted by Anonymous on Τετ, 08/19/2009 - 14:16
Δε διαφωνώ αλλά..
Δουλεύει πολύ στην πράξη.Και το χρησιμοποιείς ΜΟΝΟ τοπικά στην πανάδα πάνω.Τώρα με τα φτιαχτά το θέμα είναι πολύπλοκο.Ο καθένας δίνει τα σκευάσμα με τα οποία είναι άνετος και βλεπει άνεση και αποτελεσματικότητα.Τώρα το τερατογόνο όμως δε μας απασχολεί από τη στιγμή που δρα τοπικά.Μιτωση κάνει η airol στο επιθήλιο και το ανανεώνει εξωθώντας την πανάδα εξωτερικά.Αν το φοβάσαι πες της πελάτισσας να το βάζει για λίγη ώρα το βράδυ και μετά να ξεπλένεται.Τώρα σχετικά με τα άλλα σκευάσματα που ανέφερες εγω δεν έχω δει τίποτα ιδιαίτερο.Για το λόγο αυτό και πρότεινα αυτή επειδή την έχω δει να δουλεύει.
Posted by Anonymous on Πέμ, 12/04/2008 - 19:59
Μου αρέσει ο διάλογος...
Κι άμα κάτσει; οπως λέει γνωστή διαφήμιση τυχερού παίγνιου... Εστω οτι κάνει μια κοκκινίλα, ή οτι βγάζει μια μαυρίλα, ή οτι βγάζει ενα σπυράκι, ή οτι την πόνεσε το στομάχι, ή οτι έβγαλε κάλο -στο πόδι- ή... ή... Βλέπεις που το πάω; Μπορείς να κατηγορηθείς άνετα για κάτι το οποίο είναι άσχετο με αυτό που έδωσες -αυτό ισχύει γενικότερα, ακούτε!!!- και με σένα. Εχω και συγκεκριμένο -ακραίο- παράδειγμα με παιδάκι με Σύνδρομο Down.( Σε μια μάζωξη που βρέθηκα, μαμά κάποιας ηλικίας κατηγορούσε τον γιατρό, το φαρμακοποιό, τον μπακάλη(!),* τον περιπτερά(!!!)* και όποιον άλλο μπορείς να φανταστείς για το παιδί της ). Τουλάχιστον με το επώνυμο προιόν περνάει η ευθύνη και στην εταιρία. Οπως έγραψα και αλλού όταν πάμε να δώσουμε φτιαχτό από μόνοι μας, να φροντίσουμε να είναι μικρό το ρίσκο. Γιαυτό κρέμα χεριών και όχι προσώπου για παράδειγμα... *ο μπακάλης έδινε μεταλλαγμένες ντομάτες και ο περιπτεράς πούλαγε τσιγάρα(!?!) με φυτοφάρμακα. Άντε βγάλε άκρη με την άλλη στον πόνο της...
Posted by Anonymous on Σάβ, 12/06/2008 - 16:14
HYDROQUINONE
Η ενσωμάτωση της υδροκινόνης στην κρέμα είναι λίγο δύσκολη! Δεν μπαίνει ως κρυσταλλική σκόνη αλλά πρώτα διαλύεται σε εξαπλάσια ποσότητα αιθανόλης(περίπου 10ml καθαρό οινόπνευμα 95')να "σπάσουν" οι κρύσταλλοι και μετά μπαίνει στην κρέμα. Προσοχή γιατί "κόβει" εύκολα. Μετά ανακατέυετε μέχρι να σταματίσει να μυρίζει οινόπνευμα (πρακτικός τρόπος). Σε χρόνο θέλει 4-5 ώρες. Αυτό γίνεται διότι αφενός θα έχει αίσθηση γυαλόχαρτου, και αφετέρου είναι "λίγο" ερεθιστική και καίει.
Posted by Anonymous on Δευ, 12/01/2008 - 12:21
Πολύ χρήσιμο σχόλιο
Πολύ χρήσιμο σχόλιο, ευχαριστώ
Posted by Anonymous on Τρί, 07/07/2009 - 11:51
Στείλε μας το email σου
Επειδή υποθέτουμε ότι οι γνώσεις σου είναι πάνω από το μέσο όρο στη φαρμακοτεχνία θα ήταν πολύ χρήσιμο να είχαμε το email σου και να σε ρωτάγαμε όταν κάποιος συνάδελφος χρειάζεται κάτι.Σίγουρα θα βοήθαγες αρκετά. Με εκτίμηση mypharm@mypharm.gr
Posted by mypharm on Παρ, 12/05/2008 - 15:30
πολύ χρησιμη παρατήρηση
Είναι από τα μυστικά που μπορούμε να κερδίσουμε στο σαιτ(αλλά ο χρόνος είναι πολύς οπότε πρέπει να χρεώσουμε τον πελάτη κάτι παραπάνω...) έτσι δεν είναι?
Posted by Anonymous on Πέμ, 12/04/2008 - 20:33
το μυστήριο...
Φαρμακοποιός σημαίνει ποιώ(φτιάχνω) φάρμακο. Δεν ανακατεύουμε δύο κρέμες! φτιάχνουμε το φάρμακο που του έγραψε ο γιατρός!Και αυτό θέλει το χρόνο του, δεν το "ξεπετάμε". Να πουλήσουμε τον εαυτό μας, με την καλή έννοια! Να το παρουσιάσουμε δύσκολο, μυστήριο. Μην καταλάβει οτι μπορεί να το φτιάξει και μόνος του!!! γιατί χρεώνουμε εργασία άλλωστε!!! Επίσης ποτέ δεν είναι σε 5 λεπτά έτοιμο!
Posted by Anonymous on Παρ, 12/05/2008 - 01:16
Ποια εργασία χρεώνουμε???
Το ποσο της φαρμακοτεχνικής εργασίας στο κόστος των 2 ευρώ για κρέμα είναι μισθός κινέζου σε εργοστάσιο λιθάνθρακα στις εκβολές του κιτρινου ποταμού.Το ίδιο το κράτος απαξιώνει και υποτιμά τη δουλειά μας.Βλέπεις πολύ απλά καθημερινά ότι αν πληρώνεις κάτι φθηνό το υποτιμάς κιόλας.Έχεις απόλυτο δίκιο πάντως για το ότι στο 5 λεπτο δεν πρέπει να παίρνει το σκεύασμα και να φεύγει λες και είναι σαρδέλλες στο ψαράδικο.Αλλά 4-5 ώρες για να βάλω υδροκινόνη στο σκεύασμα δεν υπάρχει περίπτωση.Η εργατοώρα του φαρμακοποιού κοστιζει υουλάχιστον 10 ευρώ και για να φτιάξω αυτό το σκεύασμα θα πρέπει να κάνω ολονυχτία στον αγιο φανούριο με το γουδοχέρι στο χερι για να μου φανερώσει το 2ευρω του φτιαχτού και να εξατμιστεί η αλκοόλη.
Posted by Anonymous on Παρ, 12/05/2008 - 11:42
Παρεξήγηση!!!!
Οχι, δεν ανακατεύουμε συνέχεια 4-5 ώρες. Κάθε τόσο ρίχνουμε ένα ανακάτεμα και σε 4-5 ώρες θα έχει εξατμιστεί το οινόπνευμα!!!! Αυτό εκ πείρας! ΥΓ Την επόμενη φορά θα είμαι πιο κατατοπιστικός. Συγνώμη για την αναστάτωση...
Posted by Anonymous on Παρ, 12/05/2008 - 17:12
"ΦΑΡΜΑΚΟ-ΠΟΙΟΣ"
Ποιούμε φάρμακα! Σαφώς και δεν τον χρεώνουμε τίποτε παραπάνω! Η κρέμα για να γίνει σωστά θέλει το χρόνο της! Δεν "ξεπετάμε" το φτιαχτό, πρέπει να προσθέσουμε και λίγο επιστήμη, να πουλήσουμε τον εαυτό μας-με την καλή έννοια-. Δεν υπάρχει απλή ανάμειξη δύο αλοιφών. Υπάρχει η παρασκευή του φαρμάκου, που του έγραψε ο γιατρός! Αυτό είναι το σημαντικό! Πρέπει να το πλασσάρουμε έτσι, ώστε να μην θεωρήσει, οτι μπορεί τις κρέμες ή οποιοδήποτε άλλο φτιαχτό, να το ανακατέψει μόνος του. Τότε είμαστε μόνο για να πουλάμε κουτάκια με πολύχρωμα χαπάκια... ΥΓ1. Αν θες μην αγοράζεις ούτε οξυζενέ, ούτε βάμμα Ιωδίου. Φτιάξε τα, εύκολο είναι και κόλλα την ετικέτα σου. Μετράει!!! ΥΓ2 Φτιάξε και μιά κρέμα χεριών δικιά σου. Βάλε τη σε σωληνάριο, ξανακόλλα την ετικέτα σου και πούλα τη, μην τη χαρίσεις! Μετράει περισσότερο!!!
Posted by Anonymous on Παρ, 12/05/2008 - 01:07

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <p> <span> <div> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <map> <area> <hr> <br> <br /> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <table> <tr> <td> <em> <b> <u> <i> <strong> <del> <ins> <sub> <sup> <quote> <blockquote> <pre> <address> <code> <cite> <embed> <param> <strike> <caption> <tbody> <img>

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.