ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΣΕ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΕΠΕ

Υποβλήθηκε από Anonymous την Τετ, 08/31/2011 - 15:10.

Μπορούμε να μετατρέψουμε την ατομική μας επιχείρηση (φαρμακείο) σε Μονοπρόσωπη ΕΠΕ ? Εχει κανείς σας εμπειρία πάνω σε αυτο? Συμφέρει καλύτερα απο την ΟΕ?

Καθε εμπειρία και άποψη δεκτή!

Σχόλια

12 comments posted
Μετατροπη ατομικης σε μονοπροσωπη επε

Εχω μια ατομικη και θελω να την μετατρεψω σε μονοπροσωπη ΕΠΕ

τι διαδικασιες χρειαζονται

Posted by Ειρηνη (χωρίς επαλήθευση) on Σάβ, 01/18/2014 - 23:16
ΓΙΑ

ΓΙΑ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΑΤΟΜ.ΣΕ ΜΟΝ.ΕΠΕ

Posted by ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΝΙΚΟΣ (χωρίς επαλήθευση) on Τρί, 04/15/2014 - 08:45
Μονοπρόσωπη ΕΠΕ σε φαρμακεία απαγορεύεται 23:16.

Μόνο προσωπικές εταιρείες απεριόριστης ευθύνης επιτρέπονται.

Posted by Anonymous (χωρίς επαλήθευση) on Κυρ, 01/19/2014 - 12:29
Μετατροπη

Καλημερα,θελω να κανω συστεγαση με τον φαρμακοποιο γιο μου ο οποιος συμμετεχει στην Ο.Ε. σε ποσοστο 45% πειτε μου θα πληρωσουμε πολλα στην εφορια ?και τι γινεται με τα ασφαλιστικα ταμεια ,αλλαζει η επωνυμια και μπορει να αργησουν τις πληρωμες?Ευχαριστω εκ των προτερων. 

Posted by Anonymous on Πέμ, 09/08/2011 - 08:39
Λάθος περί Μπακάκου.

Ο Μπακάκος έχει ΑΕ με εμπορία ορθοπεδικών και λοιπών. Το Φαρμακείο του δεν είναι όμως Ο.Ε. Είναι ανεξάρτητη επιχείρηση, νομίζω Ε.Ε. (Ομόρρυθμη με ετερόρρυθμα μέλη κάτι σαν π.χ. τα συστεγασμένα).

Posted by Anonymous on Πέμ, 09/01/2011 - 21:40
ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΑ.....

ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΠΕΤΑΙ ΜΟΝΟΠΡΩΣΟΠΗ ΕΠΕ , ΜΠΟΡΕΙΣ  ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΟΝΟ ΟΕ, ΕΕ  ΚΑΙ ΑΤΟΜΙΚΗ. ΣΥΜΦΕΡΟΥΝ ΟΕ ΚΑΙ ΕΕ ΑΛΛΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΑΣΗ ΕΞΩΜΟΙΩΣΗΣ

Posted by Anonymous on Τετ, 08/31/2011 - 20:35
Δεν πρόκειται να αφεθούν τα Φαρμακεία σε Α.Ε. ή Ε.Π.Ε.

Είναι τελειωμένη υπόθεση και άδικα θα περιμένεις. Ούτε φυσικά μονοπρόσωπες Ε.Π.Ε. πρόκειται να επιτραπούν ποτέ στα Φαρμακεία.

Έχει λήξει οριστικά το θέμα σε ευρωπαϊκό και σε τοπικό επίπεδο τόσο με αποφάσεις δικαστηρίων όσο και με ευρωπαϊκές οδηγίες και ελληνικούς νόμους.

Μπορείς βέβαια να κάνεις μια Ο.Ε. ή Ε.Ε.

Posted by Anonymous on Πέμ, 09/01/2011 - 01:15
Εγώ δεν θα περίμενα τζάμπα.

Μετατροπή Φαρμακείου οποιασδήποτε μορφής σε μονοπρόσωπη ΕΠΕ δεν πρόκειται να γίνει ούτε μέχρι τη Δευτέρα Παρουσία μετά την Απόφαση εκείνη του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου και τη σχετική Ευρωπαϊκή Οδηγία.

Οπότε άδικα θα περιμένεις. Οι Ο.Ε. και οι Ε.Ε. όμως προβλέπονται και τώρα και καλό θα ήταν να τους έριχνες μία ματιά.

Posted by Anonymous on Πέμ, 09/01/2011 - 00:33
Όχι. Απαγορεύεται.

Οι μοναδικές εταιρικές μορφές στην ιδιοκτησία Φαρμακείων πουν επιτρέπονται επί ελληνικού εδάφους (ανέκαθεν) και επί ευρωπαϊκού εδάφους Ε.Ε. από 19-5-2009 είναι οι "Εταιρικές Μορφές Απεριόριστης Προσωπικής Ευθύνης των Ιδιοκτητών-Διαχειριστών".

Αυτές είναι, για τη χώρα μας, οι λεγόμενες προσωπικές εταιρείες (Ομόρυθμες Ο.Ε. και Ετερόρυθμες Ε.Ε. με το ομόρυθμο εταίρο των τελευταίων υποχρεωτικά ως διαχειριστή και κάτοχο του 51% του εταιρικού μεριδίου).

Συνεπώς, οι λεγόμενες "Κεφαλαιουχικές Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης" (δηλ. Ανώνυμες Εταιρείες Α.Ε., Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης Ε.Π.Ε. οποιασδήποτε μορφής (μονοπρόσωπες δηλ. ή όχι)), απαγορεύεται να έχουν στην κατοχή τους ιδιοκτησία Φαρμακείωνή διαχείριση αυτών.

Συνεπώς, δεν μπορείς να μετατρέψεις την Ο.Ε. σε μονοπρόσωπη Ε.Π.Ε. ούτε σε άλλη μορφή Εταιρεία από τις λεγόμενες στο Εταιρικό Δίκαιο ως "Εταιρείες Περιορισμένης Ευθύνης".

Η μετατροπή πάντως της Ατομικής Επιχείρησής σου σε Ο.Ε. δεν είναι κακή ιδέα και θα σε συμβούλευα να ρωτήσεις τον δικηγόρο και τον λογιστή σου για αυτό.

Posted by Anonymous on Τετ, 08/31/2011 - 19:58
Υπάρχει ένα φαρμακείο ΑΕ

Το φαρμακείο Μπακάκος λειτουργεί σας ΑΕ΄. Ξέρει κανείς πως και γιατϊ;

Posted by Anonymous on Πέμ, 09/01/2011 - 16:22
Μ

Μπακακος και Μαρινοπουλος επισης ειναι ΑΕ.Νομιζω ειχαν γινει με παραθυρακι κατα τη χουντα...

Posted by Anonymous on Παρ, 09/02/2011 - 01:02
Όχι. Οι Μπακάκος και Μαρινόπουλος είναι Ο.Ε.

Αν δείτε τα Καταστατικά τους που έχουν καταθέσει στο Πρωτοδικείο θα διαπιστώσετε ότι τα Φαρμακεία τους είναι Ο.Ε.

Είχαν γίνει όντως με παραθυράκι πολύ παλαιότερα Α.Ε., αλλά πριν μερικά χρόνια συμμορφώθηκαν αναγκαστικά και εναρμονίστηκαν με την κείμενη νομοθεσία αλλάζοντας σε Ο.Ε. όπου παραμένουν μέχρι και σήμερα.

Λάθος πληροφορία λοιπόν περί Α.Ε. και Μπακάκος-Μαρινόπουλος.

Posted by Anonymous on Παρ, 09/02/2011 - 12:05

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <p> <span> <div> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <map> <area> <hr> <br> <br /> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <table> <tr> <td> <em> <b> <u> <i> <strong> <del> <ins> <sub> <sup> <quote> <blockquote> <pre> <address> <code> <cite> <embed> <param> <strike> <caption> <tbody> <img>

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

Type the characters you see in this picture. (verify using audio)
Type the characters you see in the picture above; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.