ΛΟΒΟΤΟΜΗ

Υποβλήθηκε από Anonymous την Παρ, 09/23/2011 - 07:45.

         Πάτρα, 22.09.11

 

 

 

ΠΡΟΣ: Μ.Μ.Ε

 

KOIN:   1. κ. Λουράντος

 2. Π.Φ.Σ.

 3. Φ.Σ. Αττικής

 4. Ολομέλεια Φ.Σ. Αχαΐας

 

 

Λοβοτομή

 

 

 

Σαν υγειονομικός και πολίτης αυτής της χώρας συνυπογράφω με απόλυτη ικανοποίηση τα όσα αναφέρει ο πρόεδρος του Φ.Σ. Αττικής στην ιστοσελίδα του συλλόγου του με τον τίτλο «εσχάτη προδοσία». Όντως έχουν την εξουσία να νομοθετούν όπως τους διατάζουν, εμείς όμως φίλε Κώστα, ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΛΟΒΟΤΟΜΗ. Όλο το καλοκαίρι ασχοληθήκαμε με το προσχέδιο νόμου του κ Λοβέρδου, ώστε να βρούμε μέση οδό συμβιβασμού. Προφανώς ο υπουργός, τις προσωπικές του φιλοδοξίες τις τοποθετεί πάνω από το σεβασμό των φαρμακοποιών και της αξίας του διαλόγου. Ανατρέπει λοιπόν τα πάντα και με την εξίσωση των φαρμακείων ως συνοικιακή λαϊκή αγορά, αφήνει στην κρίση του καθενός, την εξυπηρέτηση της ανάγκης του πολίτη, επιθυμώντας όμως ταυτόχρονα και να εφημερεύουν κάποιοι, το συγκεκριμένο αυτό χρονικό διάστημα. Και με τον αστυφύλακα και με το χωροφύλακα κύριε υπουργέ. Γι’ αυτό λοιπόν στην Αχαΐα, σας δηλώνω ότι θα κάνω ότι περναει από το χέρι μου, ώστε να είμαστε « ασυμμόρφωτοι », όχι από καμιά προσωπική κόντρα, αλλά γιατί το « δεν συνεμορφώθην » του Μίκη Θεοδωράκη, το τραγουδάω ακόμα ενώ εσείς φαίνεται το έχετε λησμονήσει στο βάθος των φοιτητικών σας χρόνων. Όσο για την εταιρία TEVA, την οποία αναφέρει ως εμπροσθοφυλακή της SUPERPHARMο πρόεδρος του συλλόγου Αττικής, θυμίζω πως μετά από παρέμβαση της εταιρίας, αναγκάστηκε η γ. Γραμματέας του υπουργείου κοινωνικών ασφαλίσεων κ. Δρέττα, επί υπουργίας Λοβέρδου όλως τυχαίως στο ίδιο υπουργείο, να μας μαλώσει ως σύλλογο γιατί σε συμφωνία με τοπικές διοικήσεις ασφαλιστικών ταμείων, είχαμε συμφωνήσει το αυτονόητο: πρωτότυπα και αντίγραφα φάρμακα, στο ίδιο καθεστώς περιορισμού.

Κλείνοντας, συνυπογράφω απολύτως πως τα εφημερεύοντα φαρμακεια καλύπτουν τις ανάγκες του κοινού, τις ώρες που τα υπόλοιπα φαρμακεια παραμένουν κλειστά, άρα σε ενδεχόμενη απελευθέρωση του ωραρίου αίρονται όλοι οι πίνακες εφημεριών, με ότι αυτό συνεπάγεται. Σταματάω από εδώ και πέρα τις δηλώσεις για το ζήτημα αυτό, οι συναδελφοι δεν μας εκλέγουν για να βγάζουμε λογύδρια, μας κρίνουν από τη συνέπεια λόγων και έργων στο πριν και το μετά του προβλήματος.

 

Με εκτίμηση

 

 

Ανδρέας Σοφιανόπουλος

Πρόεδρος Φ.Σ. Αχαΐας

Σχόλια

26 comments posted
Φίλε Αντρεα 2

Δεν περιμένεις βέβαια να σου φέρω ηχογραφημένες συνομιλίες... Για τα στοιχεία που έλεγες λέω.

Έχεις Βέβαια ΑΠΟΛΥΤΟ δικαιο για τον Βαγιωνα.

Το πρώτο πρόσωπο στην απάντηση μου δεν απευθύνεται σε εσένα προσωπικά, εχεις δίκιο είναι κακή διατύπωση αλλά πιστευω οτι το μήνυμα εληφθει απο εκει που έπρεπε...

Το κατα πόσο κινδυνευεις υπογράφοντας επιταγές εσυ προσωπικα, είναι ένα άλλο θέμα.

Η εκδοση επιστολών πάντα γίνεται χωρίς φθορά και κόστος στο πνευμα "προσπαθήσαμε". Πάρε για παράδειγμα τον Πρωθυπουργο μας: Γλιτώσαμε το μεγαλύτερο κακό, τη χρεωκοπία με τη μείωση των μισθών. Άν ομως δε θέλετε να χρεοκοπήσετε θα μειώσουμε και τις συντάξεις! Είναι μια μεγάλη νίκη! Το όνειρο μου είναι ένας εργαζόμενος σε κάθε Ελληνική οικογένεια κλπ. Το να παρουσιάζει σήμερα κάποιος την ήττα σαν Μεγαλη επιτυχία έχει αναχθει σε επιστήμη!

Πάλι δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσενα... Και βέβαια βγαίνεις με το όνομα σου, και βέβαια είναι ανήθικο να σου μιλάω με ψευδώνυμο... Γινεται όμως για τον ίδιο λόγο που και εσύ δεν μπορείς να τα "πείς όλα!".

Έτσι λοιπον ναι έχεις δίκιο, αν είπα κάτι που σε θίγει επι προσωπικού το παίρνω πίσω. Αυτός που έπρεπε να πάρει κυρίως το μήνυμα το πήρε. Έστω και έτσι....

Ο  Ξέρεις Ποιος...

V_for_Vendetta

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 22:55
Αγαπητέ Αντρεα,

Το να τα βρίσκετε με τον Υπουργό κατ'ιδιαν και να βγάζετε επιστολές για τα μάτια του κόσμου το θεωρείς αγώνα;

Το να κλείνεις συμφωνίες στα ψηλά γραφεία και να βγαίνεις έξω και να λές οτι θα αγωνιστούμε το θεωρείς τίμιο;

Γιατί απο αγωνιστές του καναπέ χορτάσαμε... και σιγά σιγά θα αρχίσουμε να σας κηνυγάμε και έσας και τα αφεντικά σας, όχι γιατι αποδειχτήκατε λίγοι, αλλά γιατί απο τη μια μας ξεπουλάτε και απο την άλλη μας χτυπάτε φιλικά στον ώμο.

Η αλήθεια είναι οτι εσείς έχετε καλύψει τον κώλο σας, έχετε κάνει τις συμφωνίες σας και τώρα προσπαθείτε να μας πείσετε οτι αγωνίζεστε και στο τέλος να μας πέιτε "αγωνηστίκαμμε και χάσαμε, δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα άλοο αποδεχτείτε το!¨"

Ε, λοιπον φίλε Αντρέα ΟΧΙ! Δεν αγωνιστήκατε και δεν χάσαμε! Μας πουλήσατε και μας παραδώσατε προβατα επι τη σφαγή στο δημιο. Εσείς οι εκπρόσωποι μας, ο ΠΦΣ και επι μέρους σύλλογοι...

Ξέρω οτι αγγίξαμε ευαισθητες χορδές και για αυτο τινάζεστε. Μην βαυκαλίζεσαι, δεν γράφω με άλλα ψευδόνυμα... Αφυπνίζονται σιγα-σιγά οι συνάδελφοι ανοίγουν τα μάτια τους και βλέπουν γύρω τους τη βρωμια... Κάποιοι τη μυρίζονται κιολας πριν την δουν με τα μάτια τους.

V_for_Vendetta

Αν νομίζεις οτι θα τρομοκρατήσεις εσύ και οι ομοιοι σου όσους άρχιζουν να μιλάνε, ξανασκέψου το... Έχεις ακόμα ευκαιρια να διαλέξεις που θέλεις να ανοίκεις!

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 12:30
ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΟΦΙ....

"Ζούμε σ έναν κακομεταφρασμένο κόσμο, γι αυτο τσακωθήκαμε.

Εσύ με μετέφραζες λάθος, εγώ νόμιζα οτι με μεταφράζεις σωστά.

Το γελοίο ειναι οτι δεν χρειαζότανε μετάφραση"

 

Για τήν αντιγραφή

Θεοδωρόπουλος Δημήτρης

Posted by Anonymous on Σάβ, 09/24/2011 - 18:15
Πές τα ρε HARD ROCK

πές τα Χρυσοστομε να αγιάσει το στοματάκι σου! Όλο μεγάλα λόγια και μεγάλες εξαγγελίες που ξεφουσκώνουν.

Όταν φωνάζουν οι "εκπρόσωποι" του κλάδου το κάνουν για να μας δείξουν οτι αγωνίζονται και όταν βρίσκονται στα ιδιαίτερα του υπουργού κατεβάζουν τα βρακιά...

Όταν φτάσει η ώρα των μεγάλων αποφάσεων επεμβαίνει η αόρατη δύναμη του πΦΣ και όλα ανατρέπονται όλα παρουσιάζονται μάταια και εμείς απομονωμένοι σε μια "μικρή" επαρχία της Ελλάδας...

Ο σκληρός αγώνας Hard Rock δεν γίνεται με φαρμακεία ένα βήμα πριν τη χρεοκωπία. Όσο καθυστερούμε να πάρουμε μέτρα τόσο πιο αδύναμοι γινόμαστε και όσο πιο αδύναμοι τόσο λιγότερες δυνάμεις για αντίσταση έχουμε... Χάσαμε ήδη πολλά. Τώρα περιμένουμε υπομονετικά το τέλος μας. Πρώτα οι μικροί με το ωράριο, μετά οι μεσαίοι με το ποσοστό κέρδους τέλος οι γελοίοι που αποκαλούν τον εαυτό τους "μεγαλο"...  Όλοι δολοφονημένοι απο το ίδιο χέρι... Συναυτουργοί τα κοκκόρια που αντί να μας ξυπνάνε μας κοιμίζουν...

Κανονικά πρέπει να ανέβουμε όλοι στην "πρωτευουσα" στον ομαφαλό του κόσμου, να ψυθιρίσουμε δυο λογάκια στους χαρτογιακάδες του ΠΦΣ... Να ρίξουμε στην ανάγκη και καμια δυο ψιλές για συμόρφωση...

V_for_Vendetta

Mόνο τότε θα καταλάβουν, όταν μας δούν εξαγριωμένους στο κατώφλι τους...

Posted by Anonymous on Σάβ, 09/24/2011 - 00:37
μπορω να λεω λογια,υπεροχα λογια,τρελλα παραμυθια....

ΑΓΑΠΗΤΕ ΒΕΝΤΕΤΑ

ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΣ ΔΙΑΟΛΟΣ ΕΙΣΑΙ Η ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ.ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ.ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΟΧΛΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΩΝ.ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΤΑ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΑΝ ΕΚΤΙΜΑΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙΣΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΤΟΤΕ ΠΑΡΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ.ΚΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΣΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙ ΔΥΟ ΧΡΟΝΑΙ ΓΡΑΦΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ,ΟΤΑΝ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΒΓΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ,ΣΤΑΜΑΤΑΜΕ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΡΙΝΟΥΜΕ ΓΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ.ΑΝ ΠΑΛΙ ΕΚΤΙΜΟΥΜΕ ΠΩΣ ΒΑΣΤΑΝΕ ΤΑ ΝΕΦΡΑ ΜΑΣ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΙ ΖΗΤΑΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΚΑΛΕΙΣ ΝΑ ΡΙΞΟΥΝ ΨΙΛΕΣ ΣΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΕΠΕΛΕΞΑΝ......ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΣΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑ ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΑΣΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΕΣΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΘΑ ΠΑΙΞΕΙ ΤΟ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ ΤΟΤΕ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΒΑΘΥΤΑΤΑ ΠΡΟΒΟΚΑΤΟΡΑΣ.ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΣ ΑΣΕ ΤΑ ΜΑΛΑΚΙΣΤΙΚΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΤΟΥΣ ΧΑΡΤΟΓΙΑΚΑΔΕΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΥΣ ΤΣΑΤΣΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΟΣ Ο ΑΛΗΤΑΡΑΣ ΠΟΥ ΛΟΙΔΩΡΕΙ ΤΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ ΚΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΟΥ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΠΡΟΕΔΡΟ ΣΥΛΛΟΓΟΥ,ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΑΖΕΨΕΙ ΤΟ ΣΥΛΟΓΟ ΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΠΑΤΩΣΕΙ ΤΙΣ ΑΝΑΣΤΟΛΕΣ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΣΤΟ ΑΝΤΙΡΙΟ.ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΓΥΡΙΣΜΑΤΑ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΟΝΟΤΑΜΙΑΚΟΥ ΟΓΑ.........

ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΤΟΥ ΠΦΣ ΕΝΩ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΦΑΝΕΡΟ ΠΩΣ ΘΑ ΟΞΥΝΘΟΥΝ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΠΩΣ ΟΣΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΣΥΛΛΟΓΩΝ,ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑ  ΒΑΣΗ Ο ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ ΚΑΙ Η ΑΦΕΝΤΙΑ ΜΟΥ ,ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΡΗΜΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΕΣ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΡΟΛΟ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΙΑ,ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΞΕΚΑΡΦΩΜΑ ΣΤΗΝ ΜΑΓΚΙΑ ΤΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΙΤΟΝΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΛΟΒΕΡΔΟΥ?

ΚΡΙΜΑ ΡΕ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΕ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΕΣΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΠΩΣ ΓΙΑ ΚΑΜΜΙΑ ΨΗΦΟ ΘΑ ΕΒΑΖΕΣ ΟΛΟΥΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙ.ΑΛΛΛΑ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.ΠΑΝΕΛΛΗΝΗΙΤΙΔΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ,ΑΝΙΑΤΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ....

ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Posted by Anonymous on Σάβ, 09/24/2011 - 09:47
Eυχαριστούμε για τις παρατηρησεις

Να ψάξουμε άλλες λύσεις ΟΚ.Δε θα ήταν πιο σώφρον όμως στη φαση αυτη σε μια επαπειλούμενη χρεοκοπία με έναν εξαφανισμένο πρωθυπουργό να κάνουμε αναστολή μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα ενα μήνα?Και άσε τους άλλους να μαζέψουν τις συνταγές της γειτονιάς η μαλλον τα χρεη της γειτονιας.Στη χειρότερη απλά θα είχαμε ελάττωση εσόδων προς το τέλος του χρόνου.Καλό θα μας εκανε κ στην εφορία.Γιατί δηλαδη να φοβηθούμε την αναστολή στις παρούσες συγκυρίες?Ο δρόμος Αθηνα Πατρα σταματησε να φτιαχνεται.Πιστεύεις οτι τα φαρμακα σου θα πληρωθούν πιο εύκολα?

ΥΓ 1:Ο δρόμος σταματησε να φτιάχνεται αλλά τα διόδια εισπράτονται.Κατά αναλογο τρόπο που το δημόσιο δεν πληρώνει αλλά εισπράττει η εταιρία τις επιταγές μας.

ΥΓ2:Ο λοβέρδος ετοιμάζει λίστες στα νοσοκομεία με τα ΦΥΚ.Μήπως γιατί κάτι ψήνεται και ο κόσμος θα πρέπει να βρίσκει τα φαρμακα του?

ΠΡΟΕΔΡΕ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΕΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ 

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 23:16
Π

Πρόεδρε "μικροαστικού φορέα συμφερόντων μεσοστρώματος" που "βαστάνε τα νεφρά σου" για πες και τι πρέπει να γίνεται όταν κάποιος της συνομοταξίας σου καταχράται την εμπιστοσύνη που οι άλλοι του έδειξαν; Καιρό τώρα σε παρακολουθώ να ταλαντώνεσαι σαν εκκρεμές ανάμεσα στην μέγιστη αμετροέπεια και στην ύψιστη αντιφατικότητα. Τα ήξεις αφήξεις σου έχουν ξεπεράσει και την Πυθία την ίδια. Με λίγα λόγια μας τα έχεις κάνει τσουρέκια ρε μεγάλε!

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 10:29
ΠΥΘΙΑ

ΩΡΑΙΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΘΕΣ/ΚΗ.ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΟΣΩΝ ΕΝΝΟΕΙΣ. ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΝΟΧΛΕΙΣΑΙ.ΠΡΟΣΕΞΕ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑ,ΛΕΡΩΝΕΙ ΤΑ ΕΣΩΡΟΥΧΑ.

ΣΕ ΟΣΑ ΜΕ ΑΦΟΡΟΥΝ ΔΕΝ ΕΤΑΞΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ,ΔΕΝ ΑΘΕΤΗΣΑ ΤΙΠΟΤΑ,ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ.ΑΝ ΠΑΛΙ ΣΕ ΕΝΟΧΛΩ ΜΗΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ,ΠΕΡΝΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΣΟΥ ΠΙΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ,ΧΑΛΡΩΣΕ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΑ ΣΕ ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑΤΑ.ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΣ ΠΩΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΦΕΡΝΕΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟ ΠΟΥ ΣΥΝΗΘΩΣ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΕ ΠΑΠΑΡΙΕΣ ΕΙΔΙΚΑ ΟΤΑΝ ΣΥΖΗΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΝΟ.ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ.ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΤΗΝ LIBIDO ΤΥΠΩΝ ΟΠΩΣ ΕΣΥ,ΔΗΘΕΝ ΑΓΑΝΑΧΤΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΝ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΤΟ ΧΑΛΙ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.ΚΑΙ ΜΗ ΜΕ ΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΣΟΥ.ΣΥ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΣ ΠΥΘΙΑ.......

ΓΡΑΨΕ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΣΤΗΝ ΜΑΛΑΚΙΑ.ΠΕΡΝΑ Η ΩΡΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΑ.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΥΓ.ΤΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΟΨΑΤΕ  ΦΙΛΟΙ( ? )ΤΟΥ MYPHARM?

ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΕΟ ΘΕΜΑ.ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΕΠΩΝΥΜΟΥΣ ,ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΝΤΑ,ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ ΓΙΑ ΔΣ ΣΤΟΝ ΠΦΣ?ΜΗΠΩΣ ΣΤΗΡΙΞΕΤΕ ΟΣΟΥΣ ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΝΕΤΕ ΩΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ?ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΑΝΑΝΕΩΤΕΣ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ?Ο ΦΟΒΟΣ ΦΥΛΑ ΤΑ ΕΡΜΑ Η ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ?

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 11:06
Τσουρέκια...

Αν νομίζεις ότι όλοι είμαστε σαν τα καραγκιοζάκια που τρέχουν να ψηφίσουν εσένα και τους όμοιούς σου πονηρο-πατερούληδες του συνδικαλισμού του χώρου μας, είσαι πολύ γελασμένος. Αν το χάλι που ζούμε σήμερα δεν το θεμελίωσαν αυτοί ακριβώς οι πατερούληδες και οι στρατοί των ψηφοφόρων που συρρέουν για να σας ψηφίσουν ακριβώς επειδή κάτι τάξατε στον καθένα από αυτούς, τότε ποιός το θεμελίωσε; Εγώ; Εγώ στα στημένα σας σε συλλόγους και συνεταιρισμούς και ΠΦΣ και ΙΚΑ και ΕΟΦ και ΙΦΕΤ κλπ κλπ δεν συμμετέχω. Αντ' αυτού φτύνω τις καρέκλες σας και την supermarket ευδαιμονία σας.  Η τρικυμία στο κρανίο σου και οι αμέτρητες παλινωδίες σου, τα δήθεν σου και τα ήξεις αφήξεις σου, όμως, πραγματικά μας τα έχουν κάνει τσουρέκια...ΤΕΡΚΕΝΛΙΔΙΚΑ!!!

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 15:32
Aπάντηση στο ΣΟΦΙ.Κρίση Ηγεσίας

Οι ψήφοι στον ΠΦΣ γνωρίζεις πολύ καλά πως ήταν ώς τώρα.Όποιος δεν ψήφιζε Βαγιωνά είχε κατασκήνωση ΙΚΑ ,ΟΓΑ,ΟΠΑΔ,,ΥΠΕΔΥΦΚΑ,ΣΔΟΕ,πυροσβεστική κτλ στο φαρμακείο του και ισόβια.Μέχρι εκεί ήταν οι ελεγκτικοί μηχανισμοί.Στο να ασκούν πολιτική και όχι έργο.Ας ελπίσουμε ότι θα αλλάξουν τα πράγματα

Συνεχίζοντας και σεβόμενος την επωνυμία σου συμμερίζομαι όμως την παρατήρηση που κινητοποίησε την προηγούμενη ανώνυμη παρέμβαση περί τσουρεκίων.Σε αυτές τις συνθήκες οι στιγμές χρειάζονται ΗΓΕΤΕΣ.Δυστυχώς κανένας δεν έχει αποδειχθεί άξιος των περιστάσεων ειδικά σε επίπεδο ΠΦΣ.

Εχουμε μια κυβέρνηση που εκβιάζει με πλυθησμιακά,σουπερ μάρκετ (το οποίο θα γίνει μόνο όταν το ελληνικό κράτος αποκτησει ρευστότητα και δε θα μας υπολογίσει κανένας τότε) και εναν ΠΦΣ οπου για το μόνο που περηφανεύεται είναι το πλυθησμιακό και το ιδιοκτησιακό.Από την άλλη έχουμε υποστεί απώλειες σε τέτοιο βαθμό και με τέτοια βίαια αυθαιρεσία πχ από τις μειώσεις τιμών είχαμε απώλεια των καθαρων κερδών ενός έτους το οποίο παρουσιάστηκε από τον ΠΦΣ ως διαπραγματευτικό χαρτί κτλ Γενικότερα τα όποια οφέλη είχαμε από τη διατήρηση των πληθυσμιακών και του ιδιοκτησιακού εξανεμίστηκαν πλήρως και με αρνητικό ισοζύγιο.

Τώρα αυτές τις μέρες παρατηρούμε τα παιχνίδια του ΠΦΣ με τη φωτιά και ίσως μια από τις τελευταίες πράξεις του δράματος.Το οικονομικό άνοιγμα που έχει επιτρέψει με τις ευλογίες του ΠΦΣ  ο ΟΠΑΔ στα αστικά φαρμακεία και τις εξυπναδίστικες λογικές των συνδικαλιστων μας ότι έχουν λεφτά οι φαρμακοποιοί  δεν αποτελεί τίποτα παραπάνω από την απασφάλιση του όπλου.Επιπλέον ακόμα και στις περιπτωσεις που έχουμε ενταλματα ελπίζω να έχεις την στοιχειωδη καταρτιση ότι αυτά είναι στον αέρα ανα πάσα ωρα και στιγμή.Γιατί πρέπει να γνωρίζεις πολύ καλά ότι η βούληση του Μόσσιαλου είναι να μειωθούν τα αστικά φαρμακεία και όχι τα αγροτικά.Έτσι οποιαδήποτε στιγμη για λόγους ανωτέρας βίας το ΙΚΑ μας μασήσει κανα δύο μήνες είμαστε όλοι στις αγκαλιές του φιδιού που λέγεται τράπεζα και εκεί καταλήγουν οι επιταγές των φαρμακαποθηκων μας.Στην πιο ήπια θα μείνεις ταπί και ψύχραιμος.Έτσι θα μπει και η ταφόπλακα στον κλάδο από εναν διαπλεκόμενο ή στην καλύτερη των περιπτώσεων ανίκανο ΠΦΣ.

Υ.Γ Οι κύριοι αυτοί βέβαια του ΠΦΣ θα έχουν την εσωτερική πληροφόρηση για το επερχόμενο κανόνι και θα έχουν φροντίσει να καθυστερήσουν να εχουν υπογράψει επιταγές.Σαν αντικειμενικος παρατηρητής ο μόνος που έχει αγωνιστεί για τον κλάδο είναι ο αθηνών και δυστυχως πάση Ελλάδος Λουράντος.Οι άλλοι εχουν στο ενεργητικό τους οτι ο Σαμαρας αναγνωρισε οτι η Θεσσαλονικη εχει περισσότερα φαρμακεία απο την Αυστρία.ΠΦΣ¨:Για πάσα νόσον και πάσα Μαλακίαν

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 12:36
ΚΡΙΣΗ ΑΣΥΝΑΡΤΗΣΙΑΣ

ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΠΟΥ ΦΤΥΝΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΣΤΗΝΩ ΠΙΛΟΚΑΡΠΙΝΗ.ΓΙΑ ΤΑ ΤΣΟΥΡΕΚΙΑ ΔΕΝ ΕΠΑΝΕΡΧΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΧΑΣΙΜΟ ΧΡΟΝΟΥ ΝΑ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΠΩΣ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΛΗ ΚΑΙ ΜΟΝΟ Ο ΕΑΥΤΟΣ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΜΑΤΙΚΟΣ.

ΦΙΛΕ ,ΠΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙΣ ΩΣ VENDETA.ΔΕΝ ΣΥΝΟΜΙΛΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΩ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.ΤΟ ΚΑΘΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΤΟΥ.ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΦΕΣ ΥΜΝΟΥΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΒΑΓΙΩΝΑ.ΨΑΞΕ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΤΙ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΟΥΣΑ ΤΟΤΕ.ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ ΕΜΕΝΑ ΩΣ ΚΟΡΥΦΗ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ.ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΜΟΥ ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΚΙΝΔΥΝΕΥΩ ΟΠΩΣ Ο ΚΑΘΕ ΜΕΣΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΩ ΕΠΑΞΙΑ.ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ,ΠΟΥ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ,Η ΩΡΑ Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΜΕΤΡΑ ΤΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΕΣ ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΑΠΟ ΤΑΜΕΙΑ.ΗΔΗ ΕΧΟΥΜΕ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ 7 ΤΑΜΕΙΑ ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ-ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΠΟΝΤΑΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΣΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΜΕΓΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΟΥΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΧΑΙΟΙ .ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΛΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΠΩΣ ΟΙ ΑΧΑΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΩΤΟΙ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ Ο ΠΦΣ Η ΑΛΛΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ.Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ.

ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΥΠΕΔΥΦΚΑ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΦΕΛΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΛΕΚΤΟΡΑΣ ΑΠΟ ΤΟ 2001 ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΣ,ΟΥΤΕ ΜΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΦΡΟΝΤΙΖΑ ΟΜΩΣ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΤΑΞΕΙ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΑ ΧΑΤΗΡΑΚΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΕΝΝΟΩ.ΟΤΑΝ ΖΗΤΑΣ ΧΑΡΕΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ.ΜΗΝ ΠΑΡΑΠΟΝΕΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΠΑΝΩ ΟΥΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΣΟΥΒΑΛΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.ΠΟΤΕ ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΔΗΛΩΣΑ ΠΩΣ Η ΨΗΦΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΤΑΔΕ,ΕΝΩ ΔΕΝ ΜΟΥ ΤΗΝ ΖΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ.

ΑΓΑΠΗΤΑ ΒΕΝΤΕΤΑ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΣΥΜΠΑΙΓΝΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΚΛΠ ΕΛΠΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΜΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ,ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΝΑ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ ΓΡΑΠΤΑ ΤΑ ΟΣΑ ΑΔΙΚΑ ΜΕ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙΣ.ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΩ ΩΣ ΖΟΡΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΟΥ ΓΡΑΨΩ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΝΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟ ΡΕΜΑΛΙ ΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΟΣΙΑΛΟ?ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΝΗΜΗ ΚΟΤΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΧΝΑΜΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.

ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΟΠΑΔ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΔΥΝΟΥΣ .ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΑΖΕΨΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ,ΑΠΟ ΑΓΡΙΝΙΟ ΩΣ ΣΠΑΡΤΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΖΑΚΥΝΘΟ ΩΣ ΑΡΓΟΣ.ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ΚΟΙΝΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΚΑΙ  ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ  ΔΕΝ ΕΛΕΓΧΑΜΕ  ΟΥΤΕ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΩΣ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΑΣ.ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΑΧΑΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ ΠΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΕΙ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΟΥΤΡΟΥΜΑΝΗ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΓΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ.ΕΙΔΙΚΑ ΑΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ Ο ΕΟΠΥΥ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΡΕΞΕΙ ΤΑΧΥΤΕΡΑ ΚΑΙ Η ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΠΟΦΑΣΗ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΑΝΑΣΤΟΛΩΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΤΟΙΜΟΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΙΣΕΙ.ΟΣΟΙ ΠΙΣΤΟΙ ΠΡΟΣΕΛΘΕΤΕ.ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΟΧΙ ΚΡΑΥΓΕΣ.ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΟΧΙ ΜΑΖΩΞΕΙΣ ΚΟΡΥΦΗΣ.ΠΧ,ΑΝΟΙΧΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΜΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΓΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΟΝΤΑ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ ΟΣΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΛΗΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΧΤΟΥΝ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ,ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΣ ΠΦΣ ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΚΛΕΚΤΟΡΕΣ ΠΟΛΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΚΛΕΓΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΦΩΤΙΕΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΩΝ....

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΗΓΕΣΙΕΣ.Ο ΑΜΠΑΤΖΟΓΛΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΣΤΗΝ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ ΚΑΜΠΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.ΕΝΑΝ ΚΛΑΔΟ ΟΚΝΗΡΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΜΑΘΗΜΕΝΟ ΚΑΤΑ ΒΑΣΗ.ΩΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΜΗ ΑΝΑΣΤΡΕΨΙΜΟ.ΟΙ ΚΡΙΣΕΙΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΑΧΗ ΟΙ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΕΣ ΚΡΙΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΧΤΥΠΗΜΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΝΗ.ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ.ΣΕ ΑΛΗΘΙΝΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΠΑΝΤΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟΝ ΑΦΡΟ ΟΙ ΑΛΗΘΙΝΟΙ ΗΓΕΤΕΣ,ΩΣ ΤΟΤΕ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΕΤΑΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ.

ΩΡΑΙΟΣ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ,ΜΟΝΟ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΤΟΛΗ.ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΓΟΓΙΚΟΤΕΡΟ?

ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 20:15
ΑΠΕΡΓΕΙΑ

ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ Κ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΙΚΗΣ ΠΤΩΣΕΩΣ..ΟΡΙΣΤΕ ΜΙΑ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΚΟΤΣΙΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝ/ΣΤΕΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ

?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΑΠΕΡΓΕΙΑ ΣΤΙΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΥΛΗΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ Κ ΝΑ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟ ΤΟΥ"Η ΑΝΟΙΓΕΤΕ Η ΠΑΩ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΑ  ΣΤΑ ΣΜ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΒΡΗΣΚΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ"

Κ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΜΠΑΡΟΥΦΕΣ ΠΕΡΙ ΠΟΛΥΣΥΣΤΕΓΑΣΕΩΝ-ΠΟΛΥΣΥΝΕΝΩΣΕΩΝ Κ ΘΝΗΣΙΓΕΝΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ

HARD ROCK

Posted by Anonymous on Δευ, 09/26/2011 - 09:09
Για ξαναδιάβασε λίγο φαρμακολογία....

....γιατί η πιλοκαρπίνη προκαλεί σιελόρροια και όχι ξηροστομία ως παρασυμπαθητικομιμητικό που είναι. Η τρικυμία στο κρανίο σου βλέπω πως είναι γενικότερης φύσεως και δεν περιορίζεται στο συνδικαλιστικό πεδίο. Τι να πει κανείς;

Posted by Anonymous on Δευ, 09/26/2011 - 08:04
ΞΕΒΡΑΚΩΜΑ ΠΡΟ ΠΟΤΑΜΟΥ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ.ΟΛΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΜΕ ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΓΩ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΓΡΑΨΑ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΤΥΕΛΑ,ΕΣΥ ΤΟ ΕΞΕΛΑΒΕΣ ΕΤΣΙ.ΕΜΕΝΑ Η ΔΙΑΘΕΣΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΣΟΥ ΣΥΣΤΗΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΕ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕΛΗΝΙΑΖΕΣΑΙ.Η ΦΤΩΧΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΛΟΠΕΡΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΙΑΘΕΣΗ,ΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΟΤΙ ΜΑ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΕΝΑΧΩΡΩ ΠΟΛΥ....ΤΩΡΑ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΡΑΝΙΟ ΚΑΙ ΚΡΑΝΙΟ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΕΓΟΝΑ ΚΑΝΙΒΑΛΙΚΑ ΣΟΥ,ΣΥΣΤΗΝΩ ΠΡΟΣ ΕΚΤΟΝΩΣΗ ΤΗΝ ΣΙΩΠΗ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΤΟ ΚΡΑΝΙΟ ΤΟΥ ΡΕΙ ΛΙΟΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΛΑΤΡΕΨΕΙΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΡΙΚΥΜΙΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΦΘΟΝΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ ΓΙΑ ΕΚΤΟΝΩΣΗ.ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΡΩΤΑΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΩ ΜΗΝ ΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΛΕΣ ΟΛΟ ΑΝΟΗΣΙΕΣ

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ VENDETA.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΑΝΟΡΘΩΣΕΙΣ.ΠΙΣΤΕΨΕ ΜΕ ΟΙ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΜΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΟΥ ,ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΕ ΠΟΛΥΣΥΜΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΦΑΔΕΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΕΣ ΤΩΝ ΕΠΙΣΤΟΛΩΝ ΑΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΙΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ .ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΑΥΤΟΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ ,Η ΚΑΤΑ ΤΟ ΛΑΙΚΟΤΕΡΟ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΗΡΩΕΣ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑΝΤΖΑ.

ΩΣ ΖΟΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΠΟΤΕ.ΕΤΣΙ ΕΜΑΘΕ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΓΕΝΙΑ.ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΟΜΦΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΤΕΡΟΥΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΜΑΘΕΙ Η ΝΑ ΛΑΛΑΩ Η ΝΑ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΩ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΙΘΑΝΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΟΗΜΑ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΦΗΜΕΣ ΚΑΙ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΙΔΙΑ ΑΠΟΨΗ,ΖΩΝΤΑΝΗ.ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΥΣΠΕΙΡΩΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΦΕΙΔΩΛΟΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΚΕΝΟ ΓΡΑΜΜΑ.ΠΧ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟΣ,ΟΤΑΝ Η ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΕΧΟΥΝ ΕΞΟΦΛΗΘΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ.ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΤΕΞΕΙ.ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΕΚΤΙΜΑΣ ΠΩΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΑΝ ΕΞΑΓΓΕΙΛΟΥΜΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΑ ΤΩΡΙΝΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΟΥ ΟΠΑΔ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ?

ΑΦΟΥ ΟΜΩΣ ΖΗΤΑΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΣΑΣ ΓΡΑΦΩ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΦΟΡΗΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΣΥΝΕΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ. ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΦΥΛΑΧΤΕ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.Π.Χ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΑΠΟ ΞΕΝΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΚΑΡΙΑΙΑ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΤΑΜΕΙΑ.

ΗΡΕΜΕΙΣΤΕ ΚΑΝΕΤΕ ΟΣΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΘΕΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΛΑΣΠΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΤΣΟΥΡΕΚΑ

ΑΝΔΡΕΑΣ    ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Posted by Anonymous on Δευ, 09/26/2011 - 10:24
Δεν είναι τυχοδιωκτισμός ΣΟΦΙ

Χρηματοοικονομικό εργαλείο είναι η αναστολή.Θα εχεις διαπιστώσει πολύ καλά ότι στο θέμα των πληρωμών η κοινή γνώμη συμφωνει και βρίζει τους μεγάλους και όχι τα φαρμακεία.Θα έχουμε .ολο το δίκιο με το μέρος μας.Μη φοβάσαι την κοινή γνώμη για το θέμα των αναστολών χορήγησης.Αν κάνουμε απεργίες για τα ωράρια θα μας κράξουν και όχι για τα λεφτά μας.

Γιατί δεν συγκροτείς μια ΓΣ να πεις "κυρίες και κύριοι υπάρχει μεγάλος κίνδυνος να υποθηκεύσουμε το μέλλον μας μεσα από την επερχόμενη αναδιάρθρωση.Εγώ σαν πρόεδρος του ΦΣΑΧ εχω την ευθύνη να σας προειδοποιήσω για τις συνέπειες από την αναδιάρθρωση και ενός θολού ταπίου για την στάση πληρωμών της Ελλάδας και δεν μπορώ να αναλαβω την ευθύνη να υποθηκευτεί η περιουσία σας στις τράπεζες.Προτείνω αναστολή για ενα μήνα μέχρι να πάρουμε τη δόση και να διασφαλιστεί ότι μέρα με τη μέρα τα ανοίγματα μας δε θα αυξάνουν"

Απλά και λιτά και άσε τους συναδέλφους να αποφασίσουν.Βάστα για κανα μήνα την κόντρα με την κυβέρνηση και μετά βρες μια αφορμή και λήξτο αν πάρουμε τη δόση.

ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΞΟΥΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΠΑΡΑ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΥΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ.ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΔΕ ΘΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΟ ΑΝΤΙΚΡΥΣΜΑ ΤΟΥΣ ΕΝΩ ΕΣΥ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΟΥ.ΟΜΟΙΩΣ ΑΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗ ΔΟΣΗ ΟΙ ΜΕΤΟΧΕΣ ΘΑ ΕΚΤΟΞΕΥΘΟΥΝ ΣΤΟ 25%...ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ

Posted by Anonymous on Δευ, 09/26/2011 - 13:43
ΕΔΩ ΠΟΥ

ΦΘΑΣΑΜΕ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΘΑ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ?Η ΠΩΣ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΕΡΓΟΙ..ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.. ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΙΣΤΩΣΗΣ Κ ΡΗΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΑΠ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Κ ΟΧΙ Η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΕΝΟΣ ΛΑΟΥ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΤΟΝ ΛΟΒΕΡΔΟ ΤΟΝ ΜΠΕΝΙ Κ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ..ΕΞΑΛΟΥ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΑΠΟΤΙ ΕΙΔΑΜΕ Η ΚΟΙΝ ΓΝΩΜΗ ΚΟΙΤΑΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΤΗ ΤΗΣ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΟΥΜΕ ΚΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΔΙΚΗΜΑΣ ΠΑΡΤΗ ΚΑΣ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΣΤΟ ΚΑΣΤΡΙ

HARD ROCK

Posted by Anonymous on Δευ, 09/26/2011 - 12:02
kalo

καλο αυτο για το ΚΑΣΤΡΙ,ΦΙΛΕ.ΜΟΥ ΕΒΑΛΕ ΙΔΕΕΣ.

ΑΝΔΡΕΑΣ    ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Posted by Anonymous on Δευ, 09/26/2011 - 13:18
Δεν κόπηκε τίποτα

Στείλτο πάλι.

Posted by mypharm on Κυρ, 09/25/2011 - 11:24
ASTO RE V

ΑΣΤΟ Κ ΤΣΟΥΖΕΙ...ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ..ΤΟΥ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ Κ ΤΑ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ..ΜΙΑΣ Κ ΕΘΙΞΕ ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΔΙΑΛΕΞΕ ΓΙΑ ΣΤΟ ΣΥΝΥΑΣΜΟ ΤΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΒΟΥΤΗΡΑ ΑΦΗΣΕ ΤΟΥΣ ΖΟΡΙΚΟΥΣ ΕΞΩ Κ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΡΟΒΕΙ ΣΤΙΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΠΑΛΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΦΟΦΙΛΟΠΑΣΟΚΙΚΗ  Κ ΕΤΣΙ ΤΩΡΑ ΑΝΑΛΩΝΕΤΑΙ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Κ ΘΑ Κ ΘΑ Κ ΑΘ Κ ΘΑ Κ ΠΟΙΟΝ ΚΑΙΣΑΡΑ Κ ΠΟΙΟΝ ΑΓΩΝΑ...ΤΟ ΥΠΑΔ ΕΧΕΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ 9 ΜΗΝΩΝ ΦΕΣΙ ΑΠΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Ο ΓΑΠ Κ Η ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ ΒΑΖΕΙ 2 ΜΗΝΕΣ Κ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΦΕΣΙ...

ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΤΙ ΤΩΝ ΟΚΤ..ΤΟΥ 9 ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΗΜΑΣΤΑΝ 3ΜΗΝΕΣ ΠΙΣΩ...ΑΠΤΗ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΛΑΞΑΝΕ ΟΛΑ ΕΒΓΗΚΕ Ο ΜΟΣΙΑΛΟΣ Κ ΜΗΛΙΣΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΠΟΚΟΠΗΝ Ο ΛΟΒ ΜΝΑΣ ΑΠΟΚΑΛΕΣΕ ΚΛΕΦΤΕΣ ΚΑΠΟΙΣ ΑΛΛΟΣ ΤΡΩΚΤΙΚΑ ΚΤΛ ΕΤΣΙ ΓΑΙ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΣΤΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΠΡΟΜΕΛΕΤΗΜΕΝΑ...Κ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΝ ΕΜΕΙΣ Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΛΟΓΩΝ ΔΕΝ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟ Κ ΚΑΘΕ ΠΡΟΕΔΡΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΜΕ ΣΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ...ΑΝ ΤΟ ΘΕΛΗΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ..ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΘΩΜΑΣΤΕ ΣΑ ΦΥΤΑ..ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΑ

Posted by Anonymous on Σάβ, 09/24/2011 - 20:46
ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟ ΖΟΡΙΚΟ

ΤΟΝ ΟΚΤΩΒΡΙΟ ΤΟΥ 2009 ΕΙΧΕΣ ΠΛΗΡΩΘΕΙ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ 2010.ΔΗΛΑΔΗ 7 ΜΗΝΕΣ ΠΙΣΩ.ΑΡΑ ΚΡΥΦΟΔΕΞΙΟΥΛΗ ΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΚΡΑΤΟΥΣ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΟΜΗΘΗΚΕ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ.

ΟΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΟΥ ΔΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΟΥΤΥΡΑ ΑΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΠΕΙΣ ΚΑΤΑΦΑΤΣΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΜΑΣΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ.ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ Ο ΜΑΝΩΛΗΣ ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΧΤΙΖΕΙ ΑΝΩΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩΓΙΑ.ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΧΛΕΥΑΖΕΙΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΕΝΩ ΕΣΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΝΩΝΥΜΕΣ ΚΛΑΠΑΡΧΙΔΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΕΤΟΥΣ ΑΝΟΗΣΙΑΣ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΣΟΥ.

ΡΕ ΕΔΩ ΦΟΒΑΣΤΕ ΝΑ ΓΡΑΨΕΤΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΣΑΜΠΟΥΚΑΔΕΣ ΣΤΟ ΜΟΣΙΑΛΟ?

ΟΤΑΝ ΛΟΙΠΟΝ ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΠΑΤΑΤΣΟΥΚΛΙΑ ΞΕΚΙΝΑΤΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ.ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΜΑΚΡΙΑ Ο ΟΓΑ ΚΑΙ ΤΟ ΙΚΑ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΜΑΣ.ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΕΤΣΙ?ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΩ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΤΑΜΕΙΑ ΣΕ ΕΧΟΥΝ ΤΣΙΜΠΗΣΕΙ Η ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥΣ, ΔΕΝ ΠΡΟΘΥΜΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΖΟΡΙΚΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΖΗΤΗΣΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΦΗΣΑ ΕΞΩ.

ΑΛΛΑ ΑΦΟΥ ΕΓΩ EIMAI AΡΧΗΓΟΣ ΤΩΝ LURPAC ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΖΟΡΙΚΟ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΝΑ ΛΥΣΕΤΕ ΤΑ ΑΝΤΙΡΙΑ ΤΙΣ ΑΧΑΓΙΕΣ ΤΑ ΚΑΛΑΒΡΥΤΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΑΚΡΑΙΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΝΑ ΚΛΑΔΟ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΦΥΚ?

ΟΤΑΝ ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΕΣ .ΟΤΑΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΦΛΥΑΡΟΙ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΑΠΕΡΑΝΤΑ ΓΕΛΟΙΟΙ.

ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΣΟΥΞΙΜΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ  COLD CREAM.ΦΘΗΝΗ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ.ΑΡΚΕΤΑ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΖΟΡΙΚΟΥΣ.

ΦΙΛΕ ΔΗΜΗΤΡΗ ΑΣΕ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ.ΤΟ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΤΣΟΥΒΑΛΙΑΣΜΑ .ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΣΥ ΑΛΛΑ ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΗΘΕΛΕΣ ΔΕΝ ΗΘΕΛΕΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕΣ ΟΛΟΥΣ ΜΙΑ ΠΙΤΑ ΓΥΡΟ.ΤΕΛΕΙΑ.ΑΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΟΥΣ ΙΕΡΟΓΛΥΦΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΓΡΑΨΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.ΕΙΠΑΜΕ LILA PAUSE.ΣΟΚΟΛΑΤΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ.

ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΩΡΑΡΙΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΑ ΤΟ ΛΥΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΣΚΛΗΡΗ ΠΑΛΑΙΟΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΩΣ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΕ ΠΩΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΠΕΞΩ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΡΟΥΦΗΞΟΥΝ Ο ΛΟΥΡΑΝΤΟΣ Ο ΤΣΙΚΑΝΔΗΛΑΚΗΣ ΚΑΙ ΕΓΩ.Η ΩΡΑ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ.

ΑΝΔΡΕΑΣ   ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 08:52
ΠΑΠΑΤΖΕΣ

ΑΝΤΙ ΝΑΤΟΝ ΠΙΕΣΕΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΑΙΧΤΕΙ ΑΥΡΙΟ..ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΑΠΑΤΖΕΣ Κ ΒΓΑΖΕΤΕ ΤΟ ΑΧΤΙ ΣΑΣ ΣΕ ΛΑΘΟΣ ΑΤΟΜΟ..ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ "ΠΑΤΕΡΟΥΛΗΣ"ΠΟΥ ΡΗΧΝΕΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΠΑΡΕΑ ΜΑΣ ΕΔΩ ΜΕΣΑ...

ΕΜΕΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΜΕ ΤΡΩΕΙ Η ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΥΡΙΑΝΗ ΚΟΥΒΕΝΤΑ  ΕΣΑΣ?

POWERSLAVE

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 19:01
Και αυτό σωστό..

και αυτο που λές σωστό είναι φιλε powerslave...

εκπροσωπος μας είναι ο Αντρέας και πιο άμεσος απο τους άλλους. Ξέρει ή δεν ξέρει τι κάνουν όσοι "παιζουν μπάλα" με τον Λοβερδάκο;

Οι κριτική μου δεν πάει προσωπικά στον Αντρέα. Γνωρίζει και αυτός τι συμβαίνει... Δυστυχώς δεν μπορεί όμως να το καταγγέλει - αν έχει την πρόθεση - σαν Α.Σ. αλλά θα μπορούσε αν ήθελε σαν Ζορρό!

V_for_Vendetta

 

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/25/2011 - 22:41
Για τον ψαρά δεν είπες

Που μας έβαλε και βίντεο στο πορτο ριο ότι ο Λοβέρδος θα τα βαλει στα σουπερ μαρκετ..μακαρι να τα ειχε βαλει.Τα σουπερ μαρκετ θα ειχαν κανει διακοπη πιστωσης ήδη.Θα τα βαλει ομως και θα γραψει τον ψαρα στα αρχίδια του οταν εχει λεφτά!!Αλλα ως τότε οι μισοί θα εχουμε ψοφησει επειδή ο ψαράς μας έχει για δολώματα.

Posted by Anonymous on Παρ, 09/23/2011 - 13:23
Έχω μία απορία:

Η ενότητα κάθε ομάδας ανθρώπων είναι το θεμέλιο της ισχύος τους. Το ίδιο ισχύει και για τον κλάδο μας.

Τι κάνεις όμως στην περίπτωση που την πρωτοβουλία για την εκπροσώπηση και την εκμετάλλευση της ενότητας την έχουν άνθρωποι που θέλουν το κακό μας ή απλά αδιαφορούν αδρανώντας ή από φόβο, και έτσι πάλι καταλήγουμε να παθαίνουμε κακό;

Ενώ η ενότητα γενικά είναι θείο δώρο, σε μία τέτοια περίπτωση γίνεται μαζική καταστροφή. Μία κατάρα.

Τι κάνεις τότε; Οέο;

Posted by Anonymous on Παρ, 09/23/2011 - 12:03
ΥΠΑΡΧΟΥΝ

ΚΑΙ ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΣΚΥΛΙΑ.ΑΝ ΗΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΣ ΠΩΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΘΗΚΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ.

ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ.ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΑΙΡΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ,ΣΤΟ 30% ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΗΔΗ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΑ.

ΑΝΔΡΕΑΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΣ

Posted by Anonymous on Παρ, 09/23/2011 - 11:52
ΜΑΚΑΡΙ

ΠΡΟΕΔΡΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΟΤΑΣΗ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΠΟ ΚΑΤΩ Κ Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΔΣ...

ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΓΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΑΠΕΡΓΕΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΙΣ ΕΠΙΜΑΧΕΣ ΩΡΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΥΛΗΣ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ...ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ?ΘΑ ΠΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ?ΕΣΤΩ Κ ΑΝ Ο ΠΦΣ ΔΕΝ ΔΩΣΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΓΡΑΜΜΗ?

ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΣΚΥΛΟΣ ΠΟΥ ΓΑΥΓΙΖΕΙ Κ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΔΑΓΚΩΝΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΔΕΝΟΥΝ ΤΑΦΕΝΤΙΚΑ ΤΟΥ ΠΦΣ...ΠΑΝΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΜΕ ΑΠΑΥΤΑ ΤΟΥ ΠΦΣ ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ Κ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΤΙΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ.

ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΠΕΡΙΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΖΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΑΠΤΟ ΔΣ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΤΟΝ ΠΦΣ ΟΠΟΤΕ ΦΑΓΑΜΕ ΣΤΗΜ ΜΑΠΑ ΡΙΜΠΕΙΤ ΠΛ/ΚΟ ΦΥΚ Κ ΧΙΛΙΑ2 ΑΛΛΑ ΠΑΛΟΥΚΙΑ..ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΤΟ ΣΤΟΧΟ ΤΟΥ ΒΛΕΠΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΔΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΛΕΓΧΕΙ ΤΙΣ ΕΞΕΛΗΞΕΙΣ ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ Κ ΟΧΙ ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΟ Κ ΠΑΝΤΑ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΧΛΙΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΦΣ..Κ ΔΕΝ ΘΑ ΞΕΧΑΣΩ ΠΟΤΕ ΟΤΑΝ ΕΣΤΗΣΕΣ ΤΗΝ ΚΑΛΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΠΙΣΤΩΣΗΣ ΤΟ ΥΠΑΔ..ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΠΕΙΣΕΙ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΟΤΙ ΤΟ ΥΠΑΔ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ 45 ΜΕΡΕΣ...

ΤΟ ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΝΕ ΑΠΤΗ ΕΝΟΤΗΤΑ..ΟΠΟΤΕ ΕΔΩ ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΩ

ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΧΟΥΜΕ...ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝ Ο ΠΦΣ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟ 30%ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΜΕ ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΩΡΑΡΙΟΥ<ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΡΙΚ ΚΑΝΕΙ Ο ΛΟΒ>ΕΔΩ ΚΕΝΑ ΧΡΟΝΟ..ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΙΣΑΙ "ΒΛΑΜΕΝΟΣ "ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.

,,ΠΑΛΙ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ Κ ΘΑ ΠΟΥΜΕ Η ΑΧΑΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΟΝΗ ΤΗΣ...Ο ΠΦΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΕΤΣΙ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑΚΟΛΟΥΘΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΣΥΝΔΙΚΑΛΗΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΚΤΛ ΚΤΛ ΟΠΩΣ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ...

ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ ΠΛΕΟΝ Κ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ Κ ΟΛΟ ΤΟ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΓΡΑΦΩΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ...ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ Η ΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΣΚΛΗΡΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ  ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΤΟΥ ΔΣ  ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ...Κ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΕΞΑΡΤΩΝΤΑΙ ΑΠΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ Κ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΧΑΣΕΙ ΤΟΣΑ ΑΝ ΑΠΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΜΑΣΤΑΝ ΑΚΡΑΙΟΙ...

ΗΑΡD ROCK

Posted by Anonymous on Παρ, 09/23/2011 - 10:41

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <p> <span> <div> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <map> <area> <hr> <br> <br /> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <table> <tr> <td> <em> <b> <u> <i> <strong> <del> <ins> <sub> <sup> <quote> <blockquote> <pre> <address> <code> <cite> <embed> <param> <strike> <caption> <tbody> <img>

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

Type the characters you see in this picture. (verify using audio)
Type the characters you see in the picture above; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.