Skip to main content

You are missing some Flash content that should appear here! Perhaps your browser cannot display it, or maybe it did not initialize correctly.

Πρόσφατα

Κρίμα τα χρόνια στο θρανίο(σχόλιο συναδέλφου για την ομοιοπαθητική)

Ιούνιος 19, 2009 από mypharm

Σας παρουσίαζουμε το παρακάτω σχόλιο συναδέλφου σχετικά με την ομοιοπαθητική και έναν ενδιαφέροντα εναλλακτικό μηχανισμό δράσης.Ασχέτως με το αν  συμφωνούμε ή διαφωνούμε με τους προτεινόμενους μηχανισμούς στα πλαίσια της παρουσίασης όλων των απόψεων φιλοξενούμε και την παρακάτω.

 

ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΜΟΙΠΑΘΗΤΙΚΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΠΑΡΑ ΝΑ ΛΥΠΗΘΩ.;ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΕΙ ΣΕΛΙΔΕΣ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ (ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΟΜΗ ; Η ΠΑΙΖΑΤΕ ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΟ;) ΚΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΔΥΝΑΜΙΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΦΑΡΜΑΚΟΛΟΓΙΑΣ ΓΙΑ ΧΗΜΙΚΟΥΣ ΥΠΟΔΟΧΕΙΣ. ΤΟ ΜΙΤΟΧΟΝΔΡΙΟ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΚΑΤΙ; ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΕ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ;(ΚΥΜΑΤΙΚΗ;)ΣΙΓΟΥΡΑ WIRELESS ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΟΛΟΙ! ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΞΗΓΗΣΗ ΑΝ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΤΙ Ο ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΕΡΓΑΛΕΙΟ (ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ) ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΘΕΡΑΠΕΙΑ .ΕΠΙΚΕΝΤΡΩΘΕΙΤΕ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΤΕΧΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ(ΔΙΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΟΠΟΙΗΣΗ) ΚΑΙ ΣΤΑ ΘΕΡΜΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΞΙΩΜΑΤΑ (ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΙΣΕΤΕ ΤΟΝ ΟΡΟ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ).ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΤΕ .ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ !ΓΙΑΤΙ ΧΑΘΗΚΑΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ;

Σχόλια

Λάθος?

Ιούλιος 8, 2011 από Anonymous, 30 εβδομάδες 15 ώρες ago
Comment: 7596

1 χρόνος φαρμακευτικής αγωγής (με 3 γαστροσκοπήσεις ενδοιάμεσα) και βοήθησε στο 1/3 να ξεπεραστούν η οισοφαγική παλινδρόμηση, η γαστρίτιδα και το ελικοβακτηρίδιο. Placebo ή όχι με τα ομοιοπαθητικά φάρμακα απέφυγα το χειρουργείο στο στομάχι. Το πρόβλημα είχε πλέον ξεπεραστεί μετά από 4 μόλις ομοιοπαθητικά χάπια και 2 μήνες χωρίς καφέ και χωρίς άλλα φαρμακευτικά σκευάσματα!...Πέρα από αυτό, όπως μου είπε ο ''ακατάλληλος και επικίνδυνος'' ομοιοπαθητικός μου η ομοιοπαθητική είναι μια ολιστική θεραπεία -κάποιος το έχει ήδη αναφέρει πιο πάνω- η οποιά πέρα από τα προβήματα στο στομάχι με βοήθησε στο να αποφύγω τις αυπνίες, τις αρρυθμίες  και τον πανικό χωρίς αγχολυτικά που τόσο εύκολα μου γράψανε αρκετοί γιατροί. Ας μου πει κάποιος... για ποιο λόγο έκανα λάθος που την ακολούθησα?

φαινομενο placebo

Ιούλιος 8, 2011 από mypharm, 30 εβδομάδες 15 ώρες ago
Comment: 7597

δουλευει και θεραπευει

ΔΟΥΛΕΥΕΙ

Ιούλιος 9, 2011 από Anonymous, 29 εβδομάδες 6 ημέρες ago
Comment: 7599

ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΘΕΡΑΠΕΥΕΙ ΠΑΣΑ ΝΟΣΟΝ ΚΑΙ ΠΑΣΑ ΜΑΛΑΚΙΑΝ.ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ.ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΩΝΥΜΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΕΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ.ΕΛΕΟΣ...

Λάθος?

Ιούλιος 8, 2011 από Anonymous, 30 εβδομάδες 15 ώρες ago
Comment: 7595

1 χρόνος φαρμακευτικής αγωγής (με 3 γαστροσκοπήσεις ενδοιάμεσα) και βοήθησε στο 1/3 να ξεπεραστούν η οισοφαγική παλινδρόμηση, η γαστρίτιδα και το ελικοβακτηρίδιο. Placebo ή όχι με τα ομοιοπαθητικά φάρμακα απέφυγα το χειρουργείο στο στομάχι. Το πρόβλημα είχε πλέον ξεπεραστεί μετά από 4 μόλις ομοιοπαθητικά χάπια και 2 μήνες χωρίς καφέ και χωρίς άλλα φαρμακευτικά σκευάσματα!...Πέρα από αυτό, όπως μου είπε ο ''ακατάλληλος και επικίνδυνος'' ομοιοπαθητικός μου η ομοιοπαθητική είναι μια ολιστική θεραπεία -κάποιος το έχει ήδη αναφέρει πιο πάνω- η οποιά πέρα από τα προβήματα στο στομάχι με βοήθησε στο να αποφύγω τις αυπνίες, τις αρρυθμίες  και τον πανικό χωρίς αγχολυτικά που τόσο εύκολα μου γράψανε αρκετοί γιατροί. Ας μου πει κάποιος... για ποιο λόγο έκανα λάθος που την ακολούθησα?

Κρίμα τα χρόνια στο θρανίο(σχόλιο συναδέλφου για την ομοιοπαθητι

Ιανουάριος 21, 2011 από Anonymous, 1 έτος 2 εβδομάδες ago
Comment: 5730

Μπαίνει κάποιος στο φαρμακείο. Στο χέρι του κρατάει 2 συνταγές. Ο ασθενής έχει ίωση.

α) ομοιοπαθητική συνταγή. Ας πάρουμε την περίπτωση οπου ομοιοπαθητικα = placebo. Κόστος φαρμάκων 1-5 ευρω κατά μέσο όρο. Παρενέργεις μηδέν. Χημική κ τοξική επιβάρυνση Οργανισμού Μηδέν.

β) Κλασσική ιατρική: Procef , Mucothiol , Seretide Diskus 250, ultra-levure (k καμια Carnitine που κ που...)+ losec για γαστροπροστασία...

Ας μου απαντήσει κάποιος ποια είναι η πιο σωστή αγωγή για τον ασθενή.

H

Ιανουάριος 21, 2011 από Anonymous, 1 έτος 1 εβδομάδα ago
Comment: 5732

H πιο σωστή συνταγή για τον ασθενή είναι αυτή που δεν αναφέρεις...

Συμπτωματική αντιμετώπιση της ίωσης: Παρακεταμόλη ή Ασπιρινη για τον πυρετό και τους μυικους πόνους, ξεκούραση, ενυδάτωση (το καλύτερο αποχρεμπτικό, κλινικά αποδεδειγμένο) και σωστή διατροφή για το 3ήμερο που διαρκεί συνήθως η ίωση.

Κόστος φαρμάκων: 0,72 ευρώ.

Άντε να ξεφύγουμε λιγάκι..

Ιανουάριος 21, 2011 από Anonymous, 1 έτος 1 εβδομάδα ago
Comment: 5731

Η σωστή απάντηση είναι ότι δεν του δίνουμε τίποτε του ανθρώπου (Εκτός ίσως από το Mucothiol εάν υπάρχει ανάγκη άντε και κανένα αντιπυρετικό, κοινώς συμπτωματική θεραπεία..) και τον στέλνουμε σπίτι του για κοτόσουπα, τσαγάκι και υπομονή μέχρι να περάσει η ίωση.

Δεν πάει να πει πως επειδή τα ομοιοπαθητικά είναι φτηνότερα και ασφαλέστερα (αφού δεν έχουν δράση...) πως έχουμε το ελεύθερο να παίρνουμε τα 5 ευρώ και να λέμε και ευχαριστώ.

Η ομοιοπαθητική ανήκει στις ψευδοεπιστήμες και δεν είναι επιστημονικός κλάδος. Δεν χρειάζεται κανένα άλλο κριτήριο για αυτό πέραν από αυτά που χρησιμοποιούνται από την φιλοσοφία για τον ορισμό του τι συνιστά επιστημονική έρευνα και τι όχι. Αν διαβάσει κανείς Popper, Kuhn, Hume, Feyerband κ.λ.π. θα καταλάβει πολύ εύκολα που ανήκει ο κλάδος αυτός και γιατί.

Να μην αισθάνεται επίσης ντροπή. Οι περισσότερες ανθρωπιστικές επιστήμες (όσες δεν είναι εμπειρικές τουλάχιστον..) θα έπρεπε να έχουν για παρέα την ομοιοπαθητική και να μοιράζονται το κύρος της. Τα οικονομικά που έχουν βάλει τον κόσμο σε τόσους μπελάδες ανήκουν για παράδειγμα σε αυτήν την κατηγορία. Δεν είναι επιστήμη..

Τ.Ν.

Γιατι ξεχασαμε τι σπουδασαμε και μας εφαγε η...

Ιούλιος 20, 2010 από Anonymous, 1 έτος 28 εβδομάδες ago
Comment: 2608

Ολοκληρωμενη απαντηση πανω στην αναξιοπιστια της ομοιοπαθητικης.Δυστυχως το να αναλυσεις και να σκεφτεις κατι σωστα ειναι σπανιο στις μερες μας.Για οσους επιμενουν...καποιοι το ανελυσαν εκτενως. Διαβαστε ειναι πολυ ενδιαφερον και επιβεβαιωνει καποιες σκεψεις.Πληρως τεκμηριωμενη η εκθεση.   

www.skepdic.com/homeo.html

Aγ

Απρίλιος 11, 2010 από Anonymous, 1 έτος 42 εβδομάδες ago
Comment: 1188

Aγαπητοι συναδελφοι προφανως καπου στη μεση βρισκεται η αληθεια.Δεν μπορουμε να απορριπτουμε μια αλλη αντιμετωπιση και φυσικα πρεπει να εχουμε τα ματια μας και τα αυτια μας ανοιχτα για νεα δεδομενα αλλα επειδη εχουμε να κανουμε με υγεια πρεπει να ειμαστε προσεχτικοι στη χορηγηση.Χωρις αποδειξεις πειραμετικες μετρησεις πωσ μπορεις σαν επιστημονας να χορηγησεις?

Αν ηταν εστι ολοι και ο μπακαλης συμπεριλαμβανομενου θα επρεπε να χορηγει φαρμακα που θεωρει οτι εκαναν καλο σε αυτον και την οικογενεια του...Και ακομα ο μπακαλης δεν χορηγει...

ΕΣΥ ΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟ ΣΟΥ?

Ιανουάριος 14, 2010 από Anonymous, 2 έτη 3 εβδομάδες ago
Comment: 677

ΕΡΧΕΤΑΙ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΑΙ ΣΟΥ ΖΗΤΑΕΙ PANADOL FLU ΓΙΑ ΤΟ ΚΡΥΟΛΟΓΗΜΑ! ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΤΑΓΗ ΤΟΥ ΗΟΜΕΟΥ ΜΑΖΙ. ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΑΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ, ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ, ΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ! ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΤΟΥ ΑΡΑΔΙΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ( ΚΑΙ ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΑΝ ΜΝΗΜΕΣ ΑΠΟΔΙΩΓΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΒΙΟΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΧΑΙΡΑ) ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΕΡΙ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΤΡΑΙΑΛΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΞΕΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΙΟΦΑΡΜΑΚΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΠΟΣΟΙ ΑΠΟ ΣΑΣ δεν ΠΟΥΛΑΤΕ ECHINACEA ΤΗΣ POWER ΚΑΙ ΜΕ ΤΙ ΤΡΑΙΑΛΣ ΕΧΕΤΕ ΒΑΛΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΑ ΡΑΦΙΑ ΣΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΡΙΑΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ!! ΜΗΝ ΑΦΟΡΙΖΕΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΚΑΙΓΑΝΕ!!! ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΝΑ ΒΑΖΩ ΤΟΝΟΥΣ ΧΑΧΑ!! ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ (ΣΟΒΑΡΑ) ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΡΟΛΟ ΣΑΣ. Ο ΠΑΓΚΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΕΡΕΥΝΑ ΟΥΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΑΙΧΜΗΣ ΟΥΤΕ ΔΟΓΜΑ ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΕΤΗΣ ΜΟΝΟ ΤΗΣ ΚΛΑΣΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΟΥΤΕ ΠΑΓΚΟΣ-ΙΧ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΕΣΒΕΥΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΑΣ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΨΕΙΣ. ΕΦΟΣΟΝ ΕΧΕΤΕ ΟΛΟΙ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΩ ΩΜΑ, ΜΕ ΑΠΟΣΤΑΣΕΙΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΙΚΕΣ, ΕΙΣΑΣΤΕ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΝΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΝΟΜΙΜΩΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΣΕΣ ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΕΛΑΤΟΛΟΓΙΟ-ΑΣΘΕΝΕΙΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΤΕ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΘΕΙ ΝΑ ΕΠΟΠΤΕΥΕΤΕ ΩΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ!! ΥΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΕΒΑΛΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΑ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΑΓΚΑΖΟΝΤΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ μην ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ!! ΑΥΡΙΟ ΑΝ ΠΡΕΠΕΙ ΘΑ ΒΑΛΩ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΖΟΥΝΙΑ ΤΩΝ ΙΝΔΙΑΝΩΝ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!! ΦΥΣΙΚΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΣΥΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΣΘΕΝΗ-ΠΕΛΑΤΗ ΜΟΥ. ΑΠΛΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΔΕΙΞΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΟΠΤΙΚΗ ΓΩΝΙΑ!! ΦΙΛΙΚΑ Δ.Τ.

Λ

Μάιος 20, 2010 από Anonymous, 1 έτος 37 εβδομάδες ago
Comment: 1679

Λυπαμε συναδελφε αλλα εσυ σπουδασες για τα λεφτα και οχι για την επιστημη.Καντο σουπερ μαρκετ το μπακαλικο σου.

Επιτέλους λίγη σοβαρότητα!

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 363

Όταν έρχετε η μαμά , Παρασκευη βράδυ στις 8:25 (λίγο πριν το κλείσιμο δηλ.) και δεν θέλει την αντιβίωση του παιδιάτρου, αναθεματίζει φαρμακευτικές εταιρείες και γιατρούς ψάχνοντας απεγνωσμένα ΤΟ φαρμακο (ομοιοπαθητικό) τότε να έρθετε να μας πείτε συνάδελφε για την ομοιοπαθητική! ΔΕΝ θέλουν να καταλάβουν, είναι αφελείς άνθρωποι που πιστευουν οτι ανακάλυψαν την Αμερική! Εκθέτουν το παιδί τους σε κίνδυνο και εσείς με αλαφριά την καρδίαν και καθαρή την συνειδηση τους δίνετε το ματζούνι! Δεν ξέρω σε ποιο σύμπαν ζείτε, ίσων να αποδειχτεί οτι ο διαλύτης αποθηκευει πληροφορίες όπως οι μαγνητικές επιφάνειες τα microchip και ίσως όποως οι κρύσταλοι του SUPERMAN! Η διαφορά είναι οτι τα μεν δυο πρώτα γίνονται αποδεδειγμένα, το δε τριτο αποτελεί επιστημονική φαντασία! Δεν είναι τελικά μόνο απάτη η πώληση των ομοιπαθητικών, είναι και κίνδυνος για την υγεία του ασθενή αφου δεν πέρνει θεραπεία! Είναι ακόμα πιο αποκρουστικό όταν μιλάμε για παιδιά! Εν πάση περιπτώση κάποιοι κάνουν τα πάντα για το χρήμα... Δεν είναι τυχαίο που οι ίδιοι αφελείς άνθρωποι δοκιμάζουν διάφορες "εναλακτικές" μορφες .... μέχρι και το ΟΖΟΝ του γνωστού ... ιατρου(;;;;;). Επειδή λοιπόν την τοξικολογιά εγω την διάβασα απο το βιβλιο και όχι απο σκονάκι διαβαστε και εσεις για το μεταλαξιογόνο ερεθιστικό και γενικά βλαβερο οζον...

Η ΜΑΜΑ ΚΑΤΙ ΞΕΡΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 373

ΕΧΩ MASTER ΣΤΗΝ ΤΟΞΙΚΟΛΟΓΙΑ.ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΝΤΑΧΤΩ ΣΤΟΥΣ ...ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥΣ ....ΣΤΟΥΣ ΖΕΝ ...ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟΥΣ ΛΕΤΕ.ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ. ΟΤΑΝ ΞΑΝΑΡΘΕΙ Η ΜΑΜΑ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΓΙΑ ....ΤΟ ΜΑΤΖΟΥΝΙ ΟΠΩΣ ΤΟ ΛΕΣ ,ΣΥΖΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΚΑΙ ΠΡΟ ΠΑΝΤΟΣ ΑΚΟΥΣΕ ΤΗΝ ,ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΥΘΕΝΤΙΑ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΕΡΓΕΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ .ΚΑΤΙ ΘΑ ΜΑΘΕΙΣ. ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΠΑΡΕ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ "ΓΙΑΤΙ" ΚΑΙ ΣΚΑΨΕ.ΚΑΤΙ ΘΑ ΒΡΕΙΣ

Η μαμά ξέρει....

Σεπτέμβριος 6, 2009 από Anonymous, 2 έτη 21 εβδομάδες ago
Comment: 428

εντάξει... να της το δώσω το ματζούνι... Εγω δηλαδή γιατί φωνάζω; Για το καλό του παιδιού της δεν φωνάζω; ΕΙΜΑΙ Η ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ; ΕΓΩ οσο κανείς γνωρίζω φαρμακοκινητική και χρόνους αποσάρθρωσης, απορόφησης, βιοδιαθεσιμότητα. Τι βιοδιαθεσιμότητα έχει το ομοιοπαθητικό; ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΣΑ!!! Ζήτω τα placebo!!!! Είμαι σίγουρος οτι πουλάτε και μεταλικά βραχιολάκια για τον πόνο, ΄χανδρες για το μάτι, σκόρδα για να ξορκίσετε το κακό και αλάτι! Επιστημονικά μιλώντας... ΠΟΙΟ PAPER ΕΧΕΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΚΑΙ ΠΟΥ; γιατι οταν υποστηρίζετε με τόσο σθένος κάποια πράγματα πρέπει να μπορείτε και πειραματικά να τα αποδείξετε, άν όντως είσαστε συνάδελφος μάλλον καταλαβένεται τι σας λεω. Επι την ευκαιρία μην ξεχνάτε οτι τσαρλατάνοι θεραπευτές γεμίζουν στάδια ολόκληρα στην αμερική με κόσμο, ο καματερός με το νερό του "θεράπευσε" πολύ κόσμο... κλπ.

Βρες την αλήθεια σου

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 375

Σκάψε μέσα σου, αγάπησε την κοσμική σου αύρα, νιώσε την ενέργεια, ΕΚΕΙ είναι το μυστικό...

Ομμμμμ

Νοέμβριος 10, 2009 από Anonymous, 2 έτη 12 εβδομάδες ago
Comment: 507

κυριοι συναδελφοι, σταυρωστε τα πόδια ακουμπήστε τους καρπούς στα γόνατα και πάμε όλοι μαζι: ΟΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμμ Ευχαριστώ!

Η ομοιοπαθητική πρέπει να απαγορευτεί.

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 365

Συμφωνώ απολύτως με το συνάδελφο. Οι άνθρωποι αυτοί είναι επικίνδυνοι. Συνταγογραφούν σκευάσματα για τα οποία δεν υπάρχει καμία μελέτη, ούτε trials, ούτε εγκρίσεις, ούτε έλεγχος, ούτε feedback, ούτε τίποτα. Αλήθεια, από που πήραν αυτή την ειδικότητα και συνταγογραφούν. Μήπως από κανά σύλλογο της πλάκας που έφτιαξαν μόνοι τους. Και το χειρότερο είναι ότι οι ασθενείς είναι οι πιο φανατικοί, πεπεισμένοι, ανόητοι, αδιάλλακτοι, υστερικοί, ξερόλες, αφού στο κάτω κάτω το πρόβλημα τους είναι ψυχολογικό και όχι παθολογικό. Η ομοιοπαθητική πρέπει να απαγορευτεί δια νόμου, όπως είναι σε ορισμένες πολιτείες των ΗΠΑ.

Σ

Ιανουάριος 25, 2012 από Anonymous, 1 εβδομάδα 2 ημέρες ago
Comment: 11117

Σκοταδισμός, μηπως πιστεύεις ακόμη ότι η γη είναι επιπεδη;

Αν ναι καλύτερα από την απαγόρευση είναι να κρεμαστούν όσοι δεν συμφωνούν μαζί σου.

Μήπως ο αδιαλλακτος, υστερικος, ξερόλας, φανατικός, ανόητος..... είσαι εσύ;

Κ

Απρίλιος 7, 2011 από Anonymous, 43 εβδομάδες 2 ημέρες ago
Comment: 6647

Καλά είστε σοβαροί?

ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΑΣΘΕΝΕΙΣ;

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 372

ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚ ΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ.ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΘΕΤΙΚΟ ΠΡΟΣΗΜΟ ......ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΑΛΛΑΞΕΙΣ; ΟΤΑΝ ΨΑΧΝΕΙΣ ΓΙΑ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΡΕΙΣ ΠΟΣΟ ΜΕΤΡΑΝΕ ΤΑ ,ΠΩΣ ΤΑ ΕΙΠΕΣ; ΜΕΛΕΤΕΣ,TRIALS ; ΕΠΙ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΩΝ ΙΛΩΝ ,ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΑΠΟΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΙΣΤΟ ΘΩΜΑ. ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΣ ΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕΣ ΣΟΥ ΦΑΝΑΤΙΚΟΥΣ ,ΥΣΤΕΡΙΚΟΥΣ,ΑΔΙΑΛΛΑΚΤΟΥΣ ΚΛΠ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ. ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ;ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΙ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΑΚΕΤΟ ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΞΑΝΑΚΑΛΛΙΕΡΓΗΣΕΣ; ΜΗΠΩΣ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΜΟΝΟ-ΞΕΡΟΛΑΣ; ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟΝ ΕΜΕΑ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΟΜΟΙΠΑΘΗΤΙΚΑ; ΟΤΙ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΟΛΟΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ; ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΣΤΕΡΙΚΟΙ; ΕΛΕΟΣ Κ. ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ

Εβλεπα κάποτε ένα ντοκυμαντέρ

Ιούλιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 27 εβδομάδες ago
Comment: 397

Εβλεπα κάποτε ένα ντοκυμαντέρ στην ΕΡΤ2 πολύ παλιά και έλεγε για τους μάγους των φυλών της Αφρικής και εξηγούσε το 100% ποσοστό ίασης των συνανθρώπων τους. Τότε υπήρχε ο Ερυθρός Σταυρός. Απο την Εποχή του Αlbert Sweitzer στο Κονγκο. Οι μάγοι είχαν κάτι "θαυματουργά" ματζούνια, για τα οποία δώθηκε επιστημονική εξήγηση αργότερα και θεράπευαν πολύ κόσμο. ΑΛΛΑ σε άτομα που δεν μπορούσαν να βοηθήσουν, έλεγαν οτι έχουν καταληφθεί από κακά πνεύματα και τους έδιωχναν. Και απευθύνονταν στον ΕΣ. Συνήθως όμως ήταν πολύ αργά για να τους βοηθήσουν οι γιατροί. Και κάπως έτσι οι μάγοι ήταν οι θεραπευτές, ενω ο Λευκός δεν ήταν αφού οι 3 στους 4 πεθαίναν...

Προσεχώς κομποσχοίνια και εικονίτσες

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 374

Πραγματικά πιστεύω τι να μας πει τώρα η πενικιλλίνη, όταν υπάρχει η ομοιοπαθητική. Επίσης γνωρίζω ανθρώπους που κάνουνε τάματα, λατρεύουν θαυματουργές εικόνες, πιστεύουν στη μαγεία και το αποτέλεσμα ΩΣ ΕΚ ΘΑΥΜΑΤΟΣ έχει θετικό πρόσημο. Προφανώς κι αυτοί δεν έχουν καταπίει το εκπαιδευτικό πακέτο. Άντε σιγά σιγά να πουλάμε ότι σαχλαμάρα θεωρεί καθένας ότι τον κάνει καλά, κομποσχοίνια, εικόνες που δακρίζουν, εικόνες θεραπευτικές, τα πάντα όλα. Βοήθεια μας.

Μ

Ιανουάριος 25, 2012 από Anonymous, 1 εβδομάδα 2 ημέρες ago
Comment: 11118

Μην απορρίπτεις ότι δεν μπορείς να καταλάβεις. Σιγουρα κάποτε είχες εσύ κομποσχοίνι και η μανα σου ή η γιαγιά σου σε ξεμάτιαζε τρεις φορές τη μερά!

Οι μνήμες του νερού το ζεν και η καλλιέργια ντομάτας

Ιούνιος 20, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 358

Επειδή μιλάμε για επιστήμη και όχι για βουντού, στην οποία κατάσω την ομοιοπαθητική, περιμένω τις μελέτες που να αποδεικνύουν αυτά που ισχυρίζεστε. Εκτός αν μιλάμε για τις μνήμες του νερού και την πίστη στην αυτοίαση. Δίοτι τότε να δεχτούμε οτιδήποτε μεταφυσικό και παραφυσικό ως επιστήμη, και τις πύλες του ανεξήγητου ως μεταπτυχιακό δίπλωμα. Η θεραπευτική της δράση είναι ισοδύναμη όσο του placebo, ακατάλληλοι και επικίνδυνοι άνθρωποι συνταγογραφούν αλεύρι και νερό (χτυπημένα και όχι κουνημένα), ως φάρμακά σε αφελείς ή κατα φαντασίαν ασθενείς, χτίζουν κέντρα σε νησιά και μπουρδολογούν χωρίς την παραμικρή επιστημονική απόδειξη. Αντί για αντιβίοση σε μωράκια συνταγογραφούν σκευάσματα mercury και conium, γιατί θέλουν να καθαρίσουν πρωταρχικά τον ψυχισμό του ασθενή που έχει περίεργα κύματα στην αύρα του. Έλεος πια με τις σαχλαμάρες. Υ.Γ. Επειδή είναι Σάββατο βράδυ πάω να δυναμοποιήσω μερικά mojito.

ΑΠΟΡΙΑ!!!!

Μάρτιος 21, 2011 από Anonymous, 45 εβδομάδες 4 ημέρες ago
Comment: 6437

Πως σ'ενα 1-2χρονο παιδι που ακομα αντιλαμβανεται ελαχιστα πραγματα γυρω του μπορει να εχει δραση ενα placebo και σε χρονιες ανα πνευστικες παθησεις η'αλλεργιες?Λυστε μου αυτη την απορια ολοι εσεις που εχετε την ευκολη απαντηση σε ολα,γιατι εγω δεν ξερω...

ΑΠΟΡΙΑ!!!!

Μάρτιος 21, 2011 από Anonymous, 45 εβδομάδες 4 ημέρες ago
Comment: 6436

Πως σ'ενα 1-2χρονο παιδι που ακομα αντιλαμβανεται ελαχιστα πραγματα γυρω του μπορει να εχει δραση ενα placebo και σε χρονιες ανα πνευστικες παθησεις η'αλλεργιες?Λυστε μου αυτη την απορια ολοι εσεις που εχετε την ευκολη απαντηση σε ολα,γιατι εγω δεν ξερω...

Ποιος σου είπε ότι ενα 2 χρονο παιδί

Μάρτιος 21, 2011 από mypharm, 45 εβδομάδες 4 ημέρες ago
Comment: 6439

Ποιος σου είπε ότι ενα 2 χρονο παιδί έχει ωριμο ανοσοποιητικό και μπορείς να βγαλεις ασφαλή συμπεράσματα ότι τα αποτελεσματα που βλέπεις οφείλονται στο ομοιοπαθητικό φαρμακο και όχι στην ωρίμανση του ανοσοποιητικού του παιδιού που ξεπερνάει την κατασταση του όπως επιβάλλει η εξελιξη της φυσιολογίας του.

Έλεος με τις ομοιοπαθητικές εναλλακτικές νεοεποχίτικες trendy τάσεις του σύγχρονου ημιμαθούς νεοέλληνα. Έτσι σκεφτόμαστε και μας αλωνίζει το ΔΝΤ

ΣΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ ΤΡΑΧΑΝΑ ΚΑΛΟΣ/Η ΕΙΣΑΙ

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 368

ΣΤΟ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΟΣΟ ΚΑΛΟΣ ΕΙΣΑΙ.ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ MOJITO; Ε! ΚΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΚΟΟΛ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ.ΜΑΣ ΒΟΗΘΑ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΙΝΟΠΝΕΥΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ . ΜΑΘΕ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΟΤΙ Η ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ. ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΥ ΑΠΘ ΕΚΠΟΝΟΥΝΤΑΙ ΤΡΙΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΟΙΠΑΘΗΤΙΚΗ. ΣΤΑ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΑ ΜΕ ΙΑΤΡΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ THE DELINIK MODEL ( ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΔΕΛΗΝΙΚΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ,ΙΑΤΡΟΣ) ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ

Παράνοιας συνέχεια...

Ιούλιος 8, 2009 από Anonymous, 2 έτη 30 εβδομάδες ago
Comment: 382

Πραγματικά είναι ευχάριστο το γεγονός οτι έχουμε ένα συνάδελφο που υπερασπίζετε την ομοιπαθητική. Θέλω να ακούσω την άλλη πλευρά. Αυτό δεν σημαίνει οτι θα χαριστώ σε κανέναν! Λοιπόν εν αρχή ΜΗΝ ΓΡΑΦΕΤΕ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ! Με κεφαλαία γράφει οποιος θέλει να τονίσει κάτι και δείχνει οτι φωνάζεις. Το ότι η Ομοιοπαθητική διδάσκετε στη Φαρμακευτική Αθηνών , ΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΤΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ, και οτι εκπονούνται διδακτορικά δεν είναι κακό. Πρέπει να γνωρίζουμε τί είναι... ΠΡΙΝ την καταδικάσουμε. Εγω την διδακτηκα στο πανεπιστήμιο. Εσεις; Λοιπόν καμιά μελέτη που να αποδεικνείει την δράση της και οταν μιλάω για μελέτη μιλάω για επιστημονικά ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ! Ούτε μετρήσεις ενέργειας υπάρχουν ( όπως στα WIRELESS NETWORKS) ούτε κάν ανιχνευετε η ενέργεια! Πουλάτε απλά Placebo. Τώρα ο κόσμος είναι αφελέις όπως ήταν πάντα (βλέπε νερό του καματερού κλπ). Εκ πείρας όπου η ομοιοπαθητική απέτυχε ο ασθένης δεν έζησε για να το πει. Πουλάμε κενές ελπίδες σε απελπισμένους ασθενείς... το χειρότερο... του εκθέτουμε σε κίνδυνο στερόντας τους την θεραπεία που θα έπρεπε να πάρουν! Όλα για το χρήμα...

και τι έγινε που δεν ανιχνεύονται, αφού δεν είναι τοξικά....

Απρίλιος 13, 2011 από Anonymous, 42 εβδομάδες 2 ημέρες ago
Comment: 6707

 

Πάντως εμένα το να μην ανιχνεύεται η ενέργεια τους δεν με ανησυχεί, προφανώς γιατί δεν είναι τοξικά.

Έχω επίσης διαβάσει περιστατικά ατόμων οι οποίοι δεν πιστεύουν στην ομοιοπαθητική, έλαβαν όμως ομοιοπαθητική αγωγή και οι ίδιοι θεραπεύτηκαν. Δεν είμαι ιατρός αλλά έχω γνώση περιστατικών ομοιοπαθητικής και ήθελα να μοιραστώ μαζί σας.

Έτσι ακριβώς είναι.

Αύγουστος 25, 2009 από Anonymous, 2 έτη 23 εβδομάδες ago
Comment: 407

Έτσι ακριβώς είναι.

Να προσέχεις μήπως με τη

Ιούνιος 21, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 360

Να προσέχεις μήπως με τη δυναμοποίηση μεταφέρεις με τα ραδιοκύματα "ευαίσθητες "πληροφορίες και προσωπικά δεδομένα στα ποτά των φίλων σου και εκτεθείς.Και να ξέρεις ότι η καινούργια μέθοδος να κλέβεις κωδικούς πιστωτικών είναι η μεταφορά της πληροφορίας μέσω δυναμοποίησης

ΑΧ! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 371

ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΜΗΚΗ ΚΥΜΑΤΟΣ Η ΜΑΛΛΟΝ ΣΕ ....ΒΑΘΗ ΠΟΤΗΡΙΩΝ ΠΩΣ ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΟΥΜΕ

Δυναμοποίησε κι εσύ ένα bacardi ΜΠΟΡΕΙΣ!!!

Ιούνιος 21, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 362

Έχεις απόλυτο δίκιο συνάδελφε, δεν το χα σκεφτεί, τώρα ανοίγει ένας νέος δρόμος στην επιστήμη. Δυναμοποίησε κι εσύ ένα bacardi ΜΠΟΡΕΙΣ!!!

ΦΟΡΟΥΜ ....ΓΙΑ ΕΚΤΟΝΩΣΗ

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 370

ΠΑΝΤΑ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ......ΣΟΒΑΡΟ ΛΟΓΟ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ...ΦΑΡΜΑΚΟΤΡΙΦΤΕΣ ΚΑΙ ΜΠΑΚΑΛΗΔΕΣ. ΑΠΙΣΤΕ ΘΩΜΑ! ΒΗΜΑ ΠΡΩΤΟ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ. ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΣΤΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΖΩΟ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΤΑ ΟΜΟΙΟΠΑΘΗΤΙΚΑ ΦΑΡΜΑΚΑ 22 ΧΡΟΝΙΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΜΟΥ.ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΑΝ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΩ ΕΠΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΥΣΤΗΣ ΩΟΘΗΚΗΣ (9 ΕΠΙ 6 cm) ΚΑΙ ΙΝΟΜΥΩΜΑΤΟΣ (2 ΕΠΙ 4 )ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑ ΤΑΧΥΚΑΡΔΙΑ ,ΥΠΕΡΤΑΣΗ ,(ΕΠΑΙΡΝΑ ΑΝΑΣΤΟΛΕΙΣ Β- ΥΠΟΔΟΧΕΩΝ) ΓΑΣΤΡΟΟΙΣΟΦΑΓΙΚΗ ΠΑΛΙΝΔΡΟΜΗΣΗ . ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΠΕΙΡΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ . ΒΡΕΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΓΙΑΤΡΟ ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΠΟΓΙΑΝΝΙΤΕΣ.ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΓΙΑΤΙ ΜΥΡΙΣΤΗΚΑΝ ΧΡΗΜΑ.ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ.ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΕ ΦΑΝΕ....ΟΙ ΛΑΙΣΤΡΗΓΟΝΕΣ

Η πίστη σώζει

Ιούνιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 32 εβδομάδες ago
Comment: 376

Μπορώ να αναφέρω κι εγω άλλα τόσα ανθρώπων που έκαναν τάμα στον άγιο Φανούριο κι έγιναν καλά. Υ.Γ. Δε χρειάζεται να γράφετε με κεφαλαία, είναι σα να κραυγάζετε (κατι σας είπα τώρα)

Εγώ εξακολουθώ να το έχω

Ιούλιος 24, 2009 από Anonymous, 2 έτη 27 εβδομάδες ago
Comment: 396

Εγώ εξακολουθώ να το έχω απορία: Αν ρίξουμε ενα Mercedes cabrio στην πισίνα και περιμένουμε τον επόμενο σεισμό -κάτι φημολογείται για το ρήγμα της Αταλάντης- μετά πόσα Mercedes cabrio θα βγάλω από κει μέσα??? Μήπως θα με κυνηγάει η φίλη που θα δανειστώ το αμάξι???? Επίσης συνάδελφε, ξέρεις οτι το 80% των ινομυωμάτων δεν χρήζουν θεραπείας, και τα συμπτώματα είναι κοινά. πόνο στην πύελο. Πίεση ή αίσθημα βάρους στην πύελο το οποίο οφείλεται στην πίεση που ασκεί το ίνωμα στις γύρω δομές. Πόνο στην πλάτη ή τα πόδια καθώς πιέζονται τα νεύρα που νευρώνουν την πύελο και τα πόδια. Πόνο στη συνουσία. Πίεση στην ουροδόχο κύστη που προκαλεί έπηξη προς ούρηση. Πίεση στα έντερα που οδηγεί σε δυσκοιλιότητα και μετεωρισμό Φούσκωμα στη κοιλιά Παρατεταμένη και σε μεγάλη ποσότητα εμμηνο ρήση με θρόμβους, που μπορεί να προκαλέσει αναιμία. Ολα αυτά μπορούν να έχουν και άλλες αιτίες που τα προκαλούν. Επίσης ο γυναικολόγος σας μήπως ήταν της άποψης "Better safe than sorry". Τα βγάζουμε για να μην έχουμε δυσάρεστη εξέλιξη??? Θα έπρεπε να ξέρατε καλύτερα...

Υποβολή νέου σχολίου

  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <p> <span> <div> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <map> <area> <hr> <br> <br /> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <table> <tr> <td> <em> <b> <u> <i> <strong> <del> <ins> <sub> <sup> <quote> <blockquote> <pre> <address> <code> <cite> <embed> <param> <strike> <caption> <tbody> <img>

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

By submitting this form, you accept the Mollom privacy policy.
Premium Drupal Themes by Adaptivethemes