Περι συγκρισεως σκευασματων

Υποβλήθηκε από Anonymous την Κυρ, 09/23/2012 - 14:52.

Αναφερομαι στην συγκριση  σκευασματων απο κα ΚΕΚΑΤΟΥ , τα οποια εχουν την ιδια χρηση περιπου, η τιμη τους ομως διαφερει απο ελαχιστα εως πολυ, και που παρατηρειται να προτιμωνται τα ακριβα και ειτε να παρουσιαζουν ελλειψη, η να μη γραφονται τα ισαξια τους φτηνα .Κυρια μου πριν γραψετε το αρθρο σας , επρεπε να ενημερωθειτε πρωτιστως απο ειδικους αν οντως τα σκευασματα ειναι ομοια η διαφερουν εντονα , ωστε να δικαιολογειται η ψηλοτερη τιμη τους . ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ,ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΜΕΡΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΞΑΤΕ ΕΣΕΙΣ.Τα αντικαταθλιπτικα που αναφερατε, εχουν την ιδια χρηση περιπου, αλλα εκτος απο τη διαφορα στο τροπο δρασης τους -το Saroten εμποδιζει την απορροφηση σεροτονινης και νορεπινεφρινης, το seropram,εμποδιζει την επαναπροσληψη σεροτονινης  στις νευρικες αποληξεις , ειναι πολλες και σοβαροτερες οι παρενεργειεςτου φτηνου saroten, απο του <ακριβου>σεροπραμ . Βεβαια εκει που κατηντησε , μονο ακριβο δεν ειναι . Αναλογα, αλλα με πολυ περισσοτερες διαφορες ειναι η διαφορα χρησης του ospen [πενικυλλινης] και klaricyd[κλαριθρομυκινης ]Το πρωτο , το παλαιοτερο αντιβιοτικο , αποτελεσματικο, αλλα οχι με ιδιαιτερα μεγαλο φασμα, το δευτερο με φασμα πολυ μεγαλο αλλα και με μικροβιοκτονο ενδειξη οχι ομοια σε ολα τα μικροβια με το ospen.Το klaricid, π.χ διδεται για θεραπεια ελκους, και δεν εχει την αλλεργιογονο δραση ,ιδιως κατα την παρεντερικη χορηγηση, της πενικυλλινης. Αντιστοιχες διαφορες εχουν και τα αλλα σκευασματα που αναφερατε, αλλα κυριως με τα φαρμακα νεωτερης γεννιας , εχομε λιγωτερες παρενεργειες και πιο εξειδικευμενη , η και ευρυτερη δραση , γι αυτο και ακριβωτεραΕιναι απανθρωπο να ζητα λοιπον καποιος ,να γραφωνται φαρμακα φτηνοτερα για εξοικονομηση κοστους του εοπυυ, καθ οσον παγκοσμιως γινεται προσπαθεια για βελτιωση της ποιοτητας της ζωη , με οποιο κοστος ειναι αυτο   ..Μια φαρμακοποιος που απαντησε στην εκκληση για σωστη τοποθετηση του θεματος των τιμων των φαρμακων .Ελπιζω να προστεθουν κι αλλοι , διαφορετικα αξιοι της μοιρας φαρμακοποιοι και ολοι οι Ελληνες

 

Σχόλια

16 comments posted
Επιτελους φως στη μαυριλα των παμπονηρων

Ευτυχως συναδελφισσα , που μπηκες στο κοπο και ανελυσες τις διαφορες των φτηνων με τα ακριβα φαρμακα, εγω δε θα μπορουσα τοσο αναλυτικες εξηγησεις, και εδειξες πως αν πρεπει να διδουμε ασπιρινη αντι ενος φαρμακου της προκοπης, ωστε ανθρωποι τσεπατοι, να φουσκοσουν κι αλλο τις τσεπαρες τους , δειχνοντας εμας ως, εκτελεστες της σπαταλης, να το βουλωσουν και να μη ξαναμιλησουν Βεβαια φταινε που ανεβαζουν εδω τα αρθρα τους . Εγω ηθελα να πω κατι για το αρθρο του Καραγεωργιου , που εγραψε πως ο λογιστης του θα εξετασει αν απο τις μειωσεις τιμων , πιραχτηκαμε φορολογικα . Οχι ,μονο εισοδιματικα πειραχτηκαμε.  Δεν ειμαι λογιστης αλλα αφου φορολογουμαστε εσοδα μιον εξοδα , αρα μιον και αγορες, ΘΑ ΜΑς ΑΦΑΙΡΕΣΟΥΝ   ΑΚΡΙΒΩΣ , ΤΙΣ ΤΙΜΕΣ  ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ , ΕΙΤΕ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΧΡΟΝΟ , ΕΙΤΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΠΡΙΝ , ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ Η ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ . ΑΡΑ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΙ ΛΥΣΗ ,ΣΕ ΑΥΤΟ , Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗ ΠΕΦΤΟΥΝ ΟΙ ΤΙΜΕΣ και χανομε και στο στοκ και στο εισοδημα . Αλλα βλεπω εδω κατι ατσιδες να λενε ναι στην υποτιμηση ,γιατι νομιζουν οτι θα τους ανεβει το ποσοστο . Α  ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΟΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 15:39
Ναι,συγχαριτήρια

που μπήκες στον κόπο να  σχολιάσεις τις ανακρίβειες σε αυτό το άρθρο. Δεν ξέρω αν ήταν το ίδιο που είδα κι εγώ, δεν το εκτύπωσα, αλλά ήταν πράματι γεμάτο επιστημονικά λάθη. Σε κάποιο σημείο έλεγε ότι αντικαταστάθηκε το garamat με άλλο σκεύασμα παραάγκας ακριβότερο το Droll! Συνέκρινε την κορτιζόνη με την αντβίωση και τις εύρισκε ίδιες!

Posted by Anonymous on Δευ, 09/24/2012 - 10:33
&Epsilon;

ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ 30803 ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑΙ ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ. ΟΥΤΕ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΤΟ ΛΕΕΙ.

ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΟΦΥΓΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΒΑΛΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΖΟΡΙ, ΤΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΣΩ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΙΜΩΝ ΠΟΥ ΘΙΓΕΙ ΟΛΟΥΣ ΕΞΙΣΟΥ, ΠΑΡΑ ΜΕΣΩ ΜΕΙΩΣΗΣ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΔΙΚΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΑΛΛΑ ΕΥΝΟΪΚΟ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΝΟΜΑΝΕ ΑΥΤΕΣ. ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΜΟΙΒΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ. 

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 21:07
ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΜΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝΥΠΟΤΙΜΗΣΗ

Οσοι ειναι τοσο εξυπνοι και ναρκωνουν και υποσχονται στους φαρμακοποιους , γεμιζοντας τους με φρουδες ελπιδες ,εξηγωντας τους οτι μας συμφερει η μειωση τιμων , γιατι  ετσι θα ανεβασουμε το ποσοστο του κερδους μας και θα εξουδετερωσουμε τη χασουρα , κανοντας παραλληλα οικονομια στον εοπυυ, εχω να τους πω τα εξης ΜΕ ΑΠΛΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΕΡΔΟΥς ΕΠΙ ΤΗς ΛΙΑΝΙΚΗς ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΧΑΜΕ , ΔΗΛ 25.9%, βλεπομε οτι για να αναπληρωσουμε ην χασουρα απο την υποτιμηση 40% την εως τωρα, πρεπει...προσεξετε ...το επι της χοντρικης τιμης κερδος να ανεβη στα 78,..%, και το επι της λιανικης, 43,3%!!! Αν ο κος Δα,,,ς  η Βεντεττας, η οποιος αλλος μπορεσει αυτο να το καταφερει εγω οχι μονο θα ξαναμιλησω, αλλα θα υποκλιθω ταπεινα

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 19:55
Μάλλον το σωστό 30839 είναι ότι...

...η δαπάνη δεν πρέπει να μετριέται σε σχέση με το ΑΕΠ, αλλά με αμιγώς φαρμακοοικονομικά κριτήρια όπως πχ. μέση τιμή σκευάσματος ή μέση κατά κεφαλήν δαπάνη ή κάτι τέτοιο.

Πάντως, όπως και να το δεις, και όσο και αν σε ενοχλεί, η αλήθεια είναι ότι πολλά φάρμακα, ειδικά τα ΦΥΚ είναι σκανδαλωδώς υπερκοστολογημένα, και μάλιστα όλη η τιμή τους πηγαίνει στη βιομηχανία σχεδόν.

260 φάρμακα πήρε πάνω η τιμή τους στο τελυταίο δελτίο τιμών την ίδια ώρα που σε αυτά το ποσοστό μας σε κάποια έπεσε και σε κάποια άλλα καταβαραθρώθηκε. Κοινώς, έχασε ο ΕΟΠΥΥ, χάσαμε εμείς και κέρδισε με πουστιά τα πάντα η βιομηχανία.

Αυτό είναι το αίσχος και, δεν θέλω να σε προσβάλω αλλά μη σου κακοφαίνεται που είναι έτσι η πραγματικότητα. 

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 21:03
Απόλυτο δίκιο έχεις μεν επιστημονικά, αλλά φαρμακοοικονομικά...

...οι υπαρκτές κλινικές διαφορές τους δεν δικαιολογούν την τόσο μεγάλη διαφορά τιμής που έχουν.

Αν υπολογίσει κανείς τα πενιχρά έξοδα έρευνας και ανάπτυξης των εταιρειών, ούτε 1,5% του τζίρου τους, και τα εκατομύρια που δίνουν γιαμάρκετινγ (πρόκλησης αδικαιολόγητης υπερσυνταγογράφησης),

αλλά και το ότι στην Ελλάδα οι εταιρείες, ειδικά οι ξένες, απασχολούν ελάχιστον προσωπικό σε σύγκριση με τα φαρμακεία,

γνωρίζει ότι όσες διαφορές και αν έχουν τα σκευάσματα μεταξύ τους, οι διαφορές στην τιμή τους είναι δυσανάλογα μεγάλη. Εκεί είναι το περιττό "λίπος" στη φαρμακευτική δαπάνη, που αν είχε αντιμετωπιστεί πρώτα απ΄ όλα, πιθανόν δεν θα χρειαζόταν να παρθεί κανένα άλλο μέτρο σε βάρος κανενός μεμονωμένα. 

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 15:37
Δεν συμφωνώ,

με αυτό που λες, δηλαδή ότι δεν έχει αποδειχθεί φαρμακοοικονομικά ότι η χορήγηση κλαριθρομυκίνης είναι πιο συμφέρουσα από την πενικιλλίνη. Από όσο γνωρίζω, στα κριτήρια αξιολόγησης σε μια μελέτη συμπεριλαμβάνεται και ο χρόνος θεραπείας και το κόστος της απουσίας του εργαζομένου από τη δουλειά του κλπ. Και στη συγκεκριμένη περίπτωση, είναι αποδεδειγμένο. Αλλά, όπως θα ξέρεις επίσης, τα φάρμακα δεν συνταγογραφούνται πάντα βάσει της αποτελεσματικότητας τους, ούτε επί τη βάση φαρμακοοικονομικών κριτηρίων. 

Posted by Anonymous on Δευ, 09/24/2012 - 09:13
Κυριε 30801, δηλ κε Δ----ε μου, η κε ΒΕΝΤΕΤΤΑ ΜΟΥ,

Το μεγαλο σφαλμα σας ειναι η φοβερη υποτιμηση του κοστους της ερευνας και της αναλωσης εκατομμυριων εμβαλλαγιων , προ του τελικου αποτελεσματος Η πρωτη υλη δε κοστιζει τοσο, οσο οι αμοιβες των επιστημονων, κοστος μηχανηματων, εργατικου και υπαλληλικου προσωπικου, προκειμενου να ελθει σε περας το τελικο προιον Καθηγητης της φαρμακευτικης πριν λιγα χρονια εξηγησε πως ο αριθμος των σκευασματων που πετιουνται στα σκουπιδια πριν το επιθυμητο αποτελεσμα ειναι τεραστιο, η χρονικη διαρκεια πειραματισμων ειναι κι αυτη τεραστια, αρα και το κοστος αναλογο, αποδεικνυεται δε απο το γεγονος οτι οι περισσοτερες φαρμακοβ/ες εχουν τα εργοστασια παρασκευης φαρμακων σε τριτες χωρες , κατι που αποδεικνυει οτι το ολο αυτο το κοστος δε το αναλαμβανουν κρατη , οπως ισχυριζεσθε , αλλα οι ιδιες οι φαρμακοβιομηχανιες  Αλλα σας ερωτω κε Δ....ε, ποιο το ωφελος το δικο σας και του φαρμακοποιου γενικα , και προσπαθειτε να στηριξετε τον ισχυρισμο σας ;Νομιζετε πως αν γραφονται φαρμακα που ειναι κατα μεσο ορο 50-65% φτηνοτερα θα βοηθησετε το φαρμακοποιο , που πληττεται τοσο, αυτο το καιρο ; Αν επιτυχετε αυτο και του ριξετε το τζιρο 65% ακομα, σε αυτο προστεθει και μια μεσοσταθμικη μειωση 10% , τον οδηγειτε και σε αναστολη εκτελεσης  συνταγων ,θελετε χρηματοοικονομικα να σας πω τι εσοδα θα εχει ; Αμεσως Ενα φαρμακειο με τζιρο 25000 προ του31/5/2010, με τις διαφορες μειωσεις τιμων, ποσοστου, ριμπειτ, φυκ, εκπτωσεις ειναι σαν να χανει τζιρο τουλαχιστον 60%, αρα του μενει τζιρος 10000.Λογω κινητοποιησεων χανει τουλαχιστον 50%, αρα του μενει 5000 . Αν σε αυτον αφαιρεσουμε το 65% που ειπαμε, μενει 1750 .Τωρα μενει και η τελευταια υποτιμηση που προσδοκατε 10%-και δε θα ειναι η τελευταια-, μενει1575. ΕΓΩ ΔΕ ΣΑς ΒΑΖΩ ΣΕ ΑΥΤΟ ΚΑΘΑΡΟ ΚΕΡΔΟς10% ΑΛΛΑ 12% , ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΠΟΣΑ ΕΥΕΛΠΙΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΕΥΧΕΣΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΖΕΤΕ, ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ, ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΓΙΑ ΣΑς, ΓΙΑ ΑΥΤΟΥς ΠΟΥ ΣΑς ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ , ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΧΛΟ ΤΟΝ ΑΞΕΣΤΟ ΚΑΙ ΑΝΙΔΕΟ ,ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΜΟΥ , και που εχετε το θρασσος να θυσιαστω για αυτους .Ε οχι βεβαια .Την αδυναμια την βοηθω, την ηθελημενη αγνοια και βλακεια, ποτε

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 16:17
Επειδή δεν θέλω να μας βάζετε κε. 30811 σε όλους ταμπέλες...

...όπως εσείς φαντάζεστε, καλό είναι να μάθετε ότι δεν είμαστε όλοι όσοι γράφουν στο mypharm ο Δ...ς ή ο Ν...ς ή δεν ξέρω ποιος άλλος. Αυτό προσβάλει όλους εμάς τους υπολοίπους.

Όσο για αυτά που λέτε περί πεταμένων μπουκαλιών, περί εξόδων έρευνας κλπ., νομίζω ότι η δέουσα απάντηση βρίσκεται εδώ:

http://ec.europa.eu/competition/sectors/pharmaceuticals/inquiry/preliminary_report.pdf

στη σελ. 49. Από τα πλέον επίσημα χείλη πανευρωπαϊκώς και διαψεύδει πλήρως το μέγεθος και την ουσία αυτών που επικαλείσθε. Φυσικά το συγκεκριμένο και πολλά άλλα, για όποιον έχει τη διάθεση να ψάξει, δείχνουν και άλλα αποκαλυπτικά που ενισχύουν αυτή τη διάψευση των λεγομένων σας.

Το μεγάλο "λίπος" λοιπόν στο φάρμακο είναι όντως στην εργοστασιακή τιμή στα πρωτότυπα. Παγκόσμιο σκάνδαλο κανονικό που τίναξε και την ελληνική φαρμακευτική δαπάνη στον αέρα τα προηγούμενα χρόνια,

και οδήγησε σήμερα αναπόφευκτα στο ακριβώς αντίθετο, την υπερβολική συμπίεση που βάζει σε κίνδυνο του πάντες, με πρώτους τους ασθενείς.

 

Και επειδή συνεχίζω να πιστεύω ότι ΔΕΝ είστε αληθινός φαρμακοποιός αλλά βαλτός, και συγνωρήστε με αν πέφτω έξω, σας πληροφορώ ότι και σε αυτούς που υποψιάζομαι ότι αποδίδετε αυτά που αποδίδετε επίσης ψεύδεστε. Άλλα έχω ακούσει από αυτούς που φαντάζομαι ότι εννοείτε να λένε.

Και κυρίως ότι η δαπάνη δεν μπορεί να πέσει τόσο πολύ χωρίς να θρηνήσουμε θύματα μεταξύ των ασφαλισμένων αλλά και εξαθλίωση των επιστημόνων υγείας,

αλλά πάντως αν δεν έχουμε τη δύναμη να το εμποδίσουμε είναι έγκλημα να μειώνονται τα ποσοστά κέρδους που θίγουν μόνο έναν χωρίς κιόλας να εξορθολογίζουν τίποτα, και όχι οι τιμές και η υπερσυνταγογράφηση που απαιτούν θυσίες και εξορθολογισμό ισόποσα και δίκαια από όλους. 

Και αυτό είναι το σωστό άλλωστε και συμφωνώ και εγώ απόλυτα, και κακώς προσπαθείτε να διαστρεβλώνετε την πραγματικότητα και τα λεγόμενα τρίτων. Που στην τελική δεν είναι και οι μόνοι άνθρωποι που ασχολούνται με το θέμα.

Υπάρχουμε κι άλλοι εκεί έξω κε. 30811. Και έτσι εσείς θα έπρεπε να ντρέπεστε για το ύφος σας και για τις πλάνες που αναπαράγετε για πρόσωπα και πράγματα.

Φιλικά,

Ν.Κ.

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 21:27
ΑΚΟΥ ΦΙΛΕ Ν.Κ

Αν στοιχιζει τοσο φτηνα η παρασκευη φαρμακων , ας αρχισουμε ολοι να παρασκευαζουμε φαρμακα και για δικη μας χρηση, και για πωληση, μπας και δουμε ασπρη μερα Αντε ντε στησε το εργοστασιο σου , ε.ε ε... ασυμφορο...  ε,.. ;Αν  επιμενεις ομως και δεν υποχωρεις λεγοντας πως  το αντικειμενο που διακινουμε , και μας αποφερει τα προς το ζην, ειναι ακριβο , τοτε με προκαλεις να σου πω κι αυτο ειναι μα το Θεο αληθεια , οτι πολυ πιο ακριβο , τεραστια ακριβο, ειναι το κοστος πολλων  που λεγονται υπαλληλοι τραπεζων δημοσιου, δεκο, ωρισμενων ιδιωτικων επιχειρησεων , καθως και ωρισμενοι συνταξιουχοι Τι εχεις να πεις για τα παχυλα εφαπαξ, τα υπερογκα επιδοματα, τα ανηκουστα επιδοματα, οπως υπνου, εγκαιρου προσελευσης, κ.λ.π και θα μου πεις οτι ειναι ακριβο το φαρμακο που πουλα ο φαρμακοποιος !Εσυ δεν εισαι φαρμακοποιος οταν λες να πουλαμε πιο φτηνα , πιο φτηνα !! ε, ποσο θα εισαι ευχαριστημενος ,να ειναι τσαμπα η χοντρικη μα τσαμπα=0και μηδεν επι 1000% να βαλουμε ποσοστο , παλι μηδεν θα βγει η λιανικη Αλλα εγω θα συμφωνησω μαζι σου και θα παραιτηθω εαν δω , εαν ακουσω εναν απο τους αχρηστους που ανεφερα πιο πανω να ζητουν μειωση οχι 45% αλλα ενα , ενα βρε ευρω Εσυ με τη σταση σου αυτη συνηγορεις με οσους στρεφονται κατα των φαρμακοποιων , οτι βγαζουν πολλα . Τι πολλα μωρε  ,που οπως καταντησαμε και οπως μας καταντησαν οι συνδικαλιστες μας, ουτε τζιρο δε θα κανουμε τοσο,οσο μισθο παιρνουν αυτοι οι προηγουμενοι Και αυτα τα φερεφονα που βαζεις να τσιριζουν , οπως η παρακατω καλα θα κανουν να μας πουν πως ζουν , και τι μαθηματικα γνωριζουν, τι πανεπιστημιο εχουν βγαλει , οταν δεν γνωριζουν πιο ειναι μεγαλυτερο το 25/100χ100 η το 25/100χ60 Με αυτα που λενε υποστηριζουν σα μεγαλυτερο το δευτερο, οποτε απαξιω να συνεχισω Μη πετατε δε αυτο το αμφιβαλλω αν εισαι φαρμακοποιος , εξυπηρετεις εταιριες, κ.λ.π .διοτι δε νομιζω μια εταιριαρα να περιμενει απο μενα να γραψω εδω για να τη βοηθησω Ασε που ακουσα οτι πολλες τις συμφερει η υποτιμησηΑλλα βρε η νοβαρτις , η Λιλυ να περιμενουν απο μενα !!

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 22:22
Νομίζω ότι λαικίζεις.

Δεν γράφει ο συνάδελφος ότι πρέπει να φτειάξει ο καθένας μας ένα εργοστάσιο, για να ρίξει το κόστος παραγωγής. Που το είδες αυτό στην υπέροχη και κατατοπιστικότατη εισήγηση του; Τι σε έθιξε και του ρίχτηκες με αυτό τον τρόπο; Εμένα, με καλύπτει απόλυτα και ειμαι ... κανονική φαπρμακοποιός, εννοώ υπαρκτό πρόσωπο.

Posted by Anonymous on Δευ, 09/24/2012 - 09:23
Συμφωνώ μαζί σου συναδέλφισσα.

Ο 30867 δεν τα ξέρει καλά τα πράγματα. Και έχει και μία μικρή δόση εμπάθειας που ρίχνει την αξιοπιστία του ακόμα περισσότερο (όταν έχεις προσωπικά-συναισθηματικά προβλήματα με κάποιον ή κάτι δεν μπορείς να δεις αντικειμενικά).

Ο Ν.Κ., αλλά άλλοι που πάνω κάτω ανάλογα πράγματα έχουν αναλύσει, με πρώτο τον Δαγρέ, έχουν δώσει πολλές εξηγήσεις και λύσεις και έχουν φωτίσει πολλά σκοτεινά σημεία στο φάρμακο και από αυτό έχουμε ωφεληθεί όλοι. 

Άσχετα αν αυτά που λένε είναι κατανοητά από κάποιους ή παρερμηνεύονται.

Posted by Anonymous on Δευ, 09/24/2012 - 21:41
Επαναλαμβάνω φίλε 30867.

Αρχίζεις πάλι λάθος. Συμφωνούμε όλοι ότι η δαπάνη δεν πρέπει να πέσει τόσο πολύ, γιατί το Σύστημα δεν έχει τις δομές και πρότυπα λειτουργίας να προσφέρει επαρκείς υπηρεσίες υγείας με τόσα λίγα λεφτά.

Επαναλαμβάνω όμως για άλλη μία φορά γιατί μάλλον δεν το πρόσεξες. Αν δεν μπορεί να αποτραπεί η μείωση, τότε στόχος είναι αυτή να γίνει στις τιμές και όχι στο ποσοστό. Διότι το ποσοστό δεν αλλάζει τις τιμές, οπότε θα χρειαστεί μετά να παρθούν κι άλλα μέτρα αφού αυτό θα έχει αποτύχει, και διότι είναι λάθος να λαμβάνονται μέτρα μόνο σε έναν και όχι ισότιμα σε όλους.

Όσο για τα παραδείγματα που λες καταλαβαίνω την αγωνία σου, όταν έχεις άδικο να προσπαθείς να το επιμεριστείς με ανάλογα πράγματα που έχουν γίνει σε άλλο χώρο. Παρασύρομαι αναγκαστικά και εγώ σε αυτό συχνά, αλλά αυτό δεν αλλάζει την πραγματικότητα. Αν και επειδή ο κόσμος είναι άδικος και μεροληπτεί καλά κάνεις και το κάνεις και εγώ καμιά φορά. Δεν γίνεται αλλιώς.

Και κάτι άλλο: Εννοείται ότι η υποτίμηση δεν συμφέρει καμία εταιρεία, εκτός αν είναι σε νοσοκομειακή τιμή οπότε η εταιρεία συναλάσσεται απευθείας χωρίς να μεσολαβούν άλλοι (το υπέρτατο όνειρο να δεσπόζεις απόλυτα σε μία αγορά). Εταιρικό μυστικό αυτό. Αν δεν το πολυκαταλαβαίνεις δεν πειράζει. Λίγοι το κατανοούν.

Όσο για αυτούς που βρίζεις, απ΄ όσο τους έχω παρακολουθήσει θα σου έλεγα ότι μάλλον εικόνισμα θα έπρεπε να τους έκανες. Ό,τι έχει χτιστεί και τα περισσότερα που έχουν αποσοβηθεί, και ελάχιστοι το έχουν αντιληφθεί,

έγιναν χάρη σε αυτούς και ανθρώπους σαν αυτούς, άσχετα αν δεν σου γεμίζουν το μάτι ή δεν το ξέρεις και δεν μπορείς να το αντιληφθείς.

Κράτα την κουβέντα μου αυτή. Καλόπιστα σου το λέω και ας μη συμφωνείς τώρα. Μια μέρα θα το δεις μόνος σου.

Και μην κοιτάς το τώρα. Να κοιτάς το τώρα σε σχέση με το μετά. Πώς δηλαδή κάτι που γίνεται ή δεν γίνεται τώρα μπορεί να επηρεάσει το μέλλον, ή κάτι που φαίνεται σωστό τώρα αν μπορεί να λειτουργήσει τελικώς αρνητικά αργότερα με τρόπο που δεν φαίνεται με την πρώτη ματιά.

Φιλικά,

Ν.Κ. 

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 23:13
ΜΗ ΜΑΣΑς 30867

δΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ  ΟΤΙ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΜΕΙΩΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ , ΘΑ ΠΛΗΞΟΥΝ ΤΗΚ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ , που ειναι θεμελιο σε μια οικονομια, και ετσι θα πληξουν το κρατος γενικα, και κυρια την κυβερνηση που ειναι τωτρα επανω ; Βαζουν δηθεν οτι θελουν την αυξηση των ποσοστων μας, γιατι ξερουν οτι δε γινεται , ωστε μια και τους στριμωχνεις και ξεφανερωνεις οτι με την υποτιμηση χανει ο φαρμακοποιος κι αλλα, αυτοι ξεφευγουν γραφοντας πως θελουν αυξηση ποσοστου κερδους Οταν μας εκανε ο Λομβερδος οχι αυξηση αλλα μειωση, που ησασταν τοτε , ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ ΜΟΥ;ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΝ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΥΞΗΘΕΙ Η ΣΥΝΤΑΞΙΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΤΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ , ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ ΠΑΛΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ , ΜΟΝΟ ΣΟΥΣ ΚΑΙ ΣΩΠΑ, ΜΗ ΚΑΙ ΠΕΙΡΑΧΤΟΥΝ ΤΑ ΠΕΛΑΤΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ;

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 23:08
Τα παράπονά σου στον ΠΦΣ 30867.

Όπως και τώρα, έτσι και τότε άφαντος. 

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 23:15
ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ

ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ 

ΣΟΥΖΑΝΑ ΚΑΜΠΥΛΗ 

Posted by Anonymous on Κυρ, 09/23/2012 - 21:18

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <p> <span> <div> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <map> <area> <hr> <br> <br /> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <table> <tr> <td> <em> <b> <u> <i> <strong> <del> <ins> <sub> <sup> <quote> <blockquote> <pre> <address> <code> <cite> <embed> <param> <strike> <caption> <tbody> <img>

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

Type the characters you see in this picture. (verify using audio)
Type the characters you see in the picture above; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.
 
sexshop