Παρέμβαση mypharm για τους νέους φαρμακοποιούς.

Σχόλια

49 comments posted
ΚΟΠΕΛΙΑ...

... πολλά από αυτά που λες είναι σωστά... ως νέος Φ/ός και παλιός συνδικαλιστής με αγώνες στη Φαρμ/ή Αθηνών για την περιβόητη τότε προσφυγή, με επίγνωση της παρούσης κατάστασης και με την ίδια απέχθεια για τους παλιούς Φ/ούς που κι εσύ εκφράζεις, σε επικροτώ γι'αυτά που στηλιτεύεις! Ως επαγγελματίας και επιστήμονας σε φοβάμαι... ειλικρινά σε σκιάζομαι... Οι νοοτροπίες, έχει δείξει η ιστορία, αλλάζουν όταν αλλάζουν οι άνθρωποι... Όμως θα ήθελα, αν μπορείς, να μου εξηγήσεις γιατί εγώ που μάχομαι 8 χρόνια με τους παλιούς, που κάνω καταγγελίες, που κυνηγάω και κυνηγιέμαι να κλείσω αυτούς που μας εκθέτουν, να βοηθήσω εσένα... από το ύφος που γράφεις κι από αυτά που λες δε βλέπω να φέρνεις καλύτερη νοοτροπία από αυτούς... αλήθεια στο λέω... ίσα ίσα που αυτούς δεν τους φοβόμαστε γιατί είναι ακίνδυνοι για το μέλλον του επαγγέλματος... εσένα βλέπω να πρωτοστατείς σε λίγα χρόνια σε αλυσίδες φαρμακείων... γιατί με σοβαρούς συναδέλφους όπως την πλειοψηφία των Φ/ών του μαγαζιού εδώ δε βλέπω να μπορείς, αλλά το κυριότερο να ΘΕΛΕΙΣ να συνενοηθείς... Δημήτρης

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/11/2010 - 08:36
θα σας παρακολουθουμε απο αποσταση

χωρις κανενα σχολιο και καμμια παρεμβαση.

αλλωστε θα βρεθουμε συντομα κατω απο τις ιδιες συνθηκες και θα μιλαμε επι ισοις οροις...

εδω νιωθουμε οτι βρισκομαστε σε σφηκοφωλια...

Συγχαρητηρια για το ποιον σας και το ηθος σας!!!

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 16:35
Τελείωσε η βάρδια στο ΔΟΛ για σημερα?

Ποσα σου δινει ο ΔΟΛ ρε μεγαλε για να μπαινεις σε φορουμ για τα ελευθερα επαγγελματα και να τα χωνεις?Υπάρχει και κατι που λέγεται Ι.P ξερεις..Και καρφωνεσαι...Έννοια σου και θα αποκαλυφθεις...

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 22:54
Υ.Γ

Εμεις οι φαρμακοποιοι χωρις φαρμακειο...!!!

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 16:37
Φίλοι του mypharm

Είμαι νέος φαρμακοποιός και δηλώνω οτι δεν με εκπροσωπεί κανείς που χρησιμοποιεί πληθυντικό και θέλει να μιλήσει στο όνομα μου. Δεν έχω φαρμακείο και ναι νιωθω περιορισμένος και ναι θα ηθελα να ανοιξω ενα φαρμακειο χωρίς να πρέπει να δωσω χρήματα για αγορά. Απο την άλλη όμως δεν συμμερίζομαι την αποψη οτι λύση για ολα ειναι να ανταγωνιζόμαστε μεταξύ μας σαν μονομαχοι στην αρενα. Προσωπικα φιλοδοξω οταν εχω το φαρμακειο να ασκω λειτουργημα. Ειμαι βεβαια νεος και ισως καποιοι με πουν ρομαντικο αλλα η προοπτική που βλέπω μέχρι στιγμής είναι οτι οταν ανοίγεις το φαρμακείο αντί για επιστήμονας γίνεσαι εμπορος που προσπαθεί να επιβιώσει παλεύοντας με αλλους εμπόρους, με λαμόγια, με γιατρούς με μίζες κλπ. Βλέπω τα γραπτά των αλλων νέων συναδέλφων και για να ειμαι ειλικρινής η προοπτική μου φαίνεται ακόμα χειρότερη. Διαφωνώ με τους έχοντες και κατεχοντες που μοιαζουν σαν να ενδιαφέρονται μονο να διατηρήσουν τα κεκτημένα τους αλλα απο την άλλη και οι προτάσεις των μη εχόντων να έρθουμε να ανοιξουμε δίπλα σας και να "παλεψουμε μεχρι θανατου" δεν καλυπτουν το οραμα μου ως ανθρωπου και ως επιστημονα. Εγω καταλαβαίνω το επιχείρημα οτι δεν μπορουν να ανοιγουν συνεχώς φαρμακεία και τολμώ να πω (και ας με συγχωρεσουν οι υπολοιποι νέοι) οτι το βρίσκω λογικό. Απο την άλλη επειδή πιστεύω οτι εκτος απο τους έχοντες που κραυγαζουν θα υπάρχουν και συνάδελφοι με ευαισθησίες που θυμούνται πως ειναι να είσαι νεός και να ψαχνεις το δρόμο σου. Αυτούς τους συναδέλφους παρακαλώ να βοηθήσουν ωστε να διατηρηθουν αφενος οι κανονες και να μην καταλήξουμε να βγαζουμε ο ενας το ματι του άλλου. Απο την άλλη ομως να βρεθει και ενας τρόπος να μεταβιβάζονται ομαλά τα φαρμακεία στους νέους χωρις συναλλαγές. Και εγω θελω οταν θα έχω φαρμακείο να μην ανοιξουν μαζι με εμενα αλλα 5 και εγω θέλω εναν εξασφαλισμένο πληθυσμό ωστε να ασκω την επιστημη οπως την εμαθα στην Φαρμακευτικη Σχολή Αθηνών και οχι οπως ονειρευονται στην scuola gladiatoria romani. Mε Σεβασμό στον Ανθρωπο, με προτεραιότητα στον Ασθενή, με εκτίμηση στο συνάδελφο και με δυνατότητα να πω ΟΧΙ οταν μου του επιβάλει η συνείδηση μου. Παρακαλώ να βρεθεί ενας έντιμος τρόπος να υπάρχει ενας περιορισμένος αριθμός φαρμακείων και με αξιοκρατία να καταλαμβάνουν τις θέσεις οι καλύτεροι φαρμακοποιοι. Ολα τα υπολοιπα μου φαινονται απλά εφιαλτικά. Απο τους συναδέλφους των οποιων μεχρι στιγμης εχω διαβάσει αποψεις σε αυτο ή και σε αλλα sites δηλώνω οτι συντάσομαι με τις αποψεις του νέου συναδέλφου Διαμαντή Κλημεντίδη που μεχρι στιγμής με εκφράζουν απόλυτα. 

Συνάδελφοι βοηθήστε μας γιατί θελουμε και εμεις ενα ανεξάρτητο και βιώσιμο φαρμακείο. Προσωπικα, γιατι δεν μιλώ εξ ονομάτος άλλων οπως μερικοι με μεγάλη ευκολία πρατουν εδω ή αλλου, καταδικάζω κάθε προσπάθεια υποβαθμισης του ρόλου του φαρμακοποιού και της μετατροπής του σε αιμοχαρή ανθρωποφάγο! Και εσεις οι παλαιότεροι και εμεις οι νεοι ας θυμόμαστε οτι πρώτο μέλημα μας είναι ο ασθενής και οι ανάγκες του και αυτές δεν θα τις εξυπηρετήσουμε παριστάνοντας τους επιχειρηματίες. Απο την πλευρά σας ομως και εσείς οι έχοντες μην μας ξεχνάτε... Εγώ ειλικρινά ελπίζω να έρθει μια μέρα που να είμαστε και εμείς οι νέοι δίπλα σας οχι ως ανταγωνιστές σε μάχες εξόντωσης αλλα ως συνάδελφοι στην προσπάθεια να προσφερουμε το ύψιστο αγαθό την υγεία. Βοηθήστε μας ομως και μην μας κανετε εχθρους. Στις γενικες σας συνελευσεις μιληστε και για εμάς και πιέστε αυτους που έχουν γαντζωθεί μετά τα 70 στα φαρμακεία τους να τα δώσουν. Γιατί εγώ απο την πλευρά μου βλέπω οτι εκεί ειναι το πρόβλημα και οχι στο κλειστό επάγγελμα. Αν αυτοι που ηταν 70 εδιναν τα φαρμακεια τους θα υπήρχαν φαρμακεία για όλους. Εκει ειναι η λύση και εφαρμοστε τη για να μην βρεθούμε ολοι υπάλληλοι του Λαμπράκη που οπως γράφετε είναι πισω απο την επίθεση εναντίον των φαρμακοποιών.

ενας νεος φαρμακοποιός που δεν θελει να γινεται οργανο για πολεμους που κάποιοι ονειρεύονται

Υ.Γ και εγώ θα παρακολουθώ και θα καταγγείλω άμεσα καθε εκμετάλευση της ιδιότητας του νέου φαρμακοποιού

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 21:11
ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ

ΕΧΩ ΕΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΣΕ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ. ΡΩΤΗΣΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΟΤΙ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΕΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ. ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΒΡΩ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ;

Posted by Anonymous on Τετ, 09/22/2010 - 11:52
Τ

Τα οσα εγραψε ο παραπανω συναδελφος εκφραζουν και μενα ως νεαρη φαρμακοποιο. Πολλες φορές με αυτά που βλέπω κάθομαι και απορώ αν τελικά αυτό που σπούδαζα είναι επιστήμη..

Να μην ανοίξουν τα κλειστά επαγγέλματα γιατί τότε θα γίνει η λέει εμπόριο.Ενώ τώρα τι είναι; Όταν υπάρχουν αυτές οι ανεπίτρεπτες ''ταρίφες'' για τις άδειες;Τότε δεν το βλέπουμε το εμπόριο;Μάλλον όχι γιατι συμφέρει καλύτερα..Διάβαζα σε ενα άλλο σχόλιο οτι οι παλιοί , που το αγαπούσαν το επάγγελμα,βάζαν υποθήκη το σπίτι τους για να φτιάξουν το φαρμακείο τους.Ενώ οι νέοί;Δεν υπάρχουν νέοι που τελείωσαν αυτή τη σχολή γιατί ήθελαν πραγματικά να ασχοληθούν με το χώρο του φαρμακείου;Αυτοί σήμερα δεν χρειάζεται να βάλουν υποθήκη το σπίτι τους;;Αυτοί δεν έχουν το δικαίωμα να ανοίξουν φαρμακείο;

Βέβαια, είναι σαφές οτι ένα τέτοιο άνοιγμα δεν γίνεται για το καλό του μη έχοντα νέου φαρμακοποιού, αλλά για συμφέροντα άλλα μεγαλύτερα.Και εννοείται πως αυτό δεν το θέλει κανείς. Όμως θα πρέπει να μπεί ένα όριο στην απαράδεκτη κερδοσκοπία μερικών.Έχουμε το ίδιο δικαίωμα με τους παλιότερους και εμείς οι νεώτεροι.Επομένως αυτό που ζητάμε είναι διαφορετικός τρόπος κατανομής των αδειών και όχι απεριόριστο άνοιγμα.

Παλιοί και νέοι φαρμακοποιοί θα έπρεπε να είναι στο ίδιο στρατόπεδο, γιατί αυτό θα ωφελήσει και τους δυό. Βαρέθηκα πια να ακούω για πόλεμο που κάνουν στους νέους. Τον έχω ζήσει κι εγώ προσωπικά και πραγματικά απορώ!!

 

 

 

Posted by Anonymous on Δευ, 04/05/2010 - 13:59
Ευγε κοριτσι μου

Ομως, σκέψου λίγο τι ζητάνε οι παλιοί. Και την πίτα και τον σκύλο. Θελουν να μας κάνουν να τα βάλουμε με τους υπό σύνταξη φαρμακοποιούς. Αλλά τόσα χρόνια που ήταν? Δεν ήξεραν τις μαύρες συναλλαγές από δικηγόρους του συλλογου τους? Βρήκαν αυτό τωρα και το παρουσιάζουν σαν μια πρόταση τελείως ανώδυνη γι'αυτους. 

Ε οχι. Ειναι μέγιστη υποκρισία κορίτσι μου!!!

Posted by Anonymous on Δευ, 04/05/2010 - 20:52
Μερικοι, πρεπει να μαθετε αναγνωση...

Ποσα comments πρεπει να γραψουμε για ν'αντιληφθει ο συναδελφος οτι η μομφη περι ποσοστου που πληρωνετε, και αναγραφεται στο τελος καθε τιμολογιου, ειναι για τον ΠΦΣ και οχι για τον καθε μεμονωμενο φαρμακοποιο ξεχωριστα?

Σε ποια γλωσσα πρεπει να μιλησουμε για να καταλαβετε οτι το αυτονοητο ειναι  καθε Συλλογος να προασπιζει τα επαγγελματικα συμφεροντα αυτων που τον χρηματοδοτουν και οχι ολων εμας που ειμαστε χωρις φαρμακειο, αρα δεν πληρωνουμε τιποτα?

Αν δεν εχετε συνηθισει τον αντιλογο ειναι γιατι καμμια αποψη εκτος των φαρμακοποιων με φαρμακειο, δεν εχετε ακουσει, αφου εμεις δεν εχουμε συνδικαλιστικο οργανο..

Αφηστε λοιπον τις εικασιες περι συμφεροντων, γιατι θα πληγωθειτε πολυ οταν αποδειχτει τλικα οτι ολες αυτες οι εναντιων σας αποψεις ειναι αυθορμητες και καθολου καθοδηγουμενες...ειναι παρανοικο να βλεπετε παντου φαντασματα και συνομωσιες...

Ανοιξτε το ντουλαπακι στο Ζ...εχει ενα εξαιρετικο φαρμακο εκει...για παρανοικες σκεψεις...

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 16:16
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΥΒΡΙΣΤΕΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ

ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΑΦΗΝΕΤΕ

Η ΓΝΩΣΤΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ "ΜΑ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΝΝΟΟΥΣΑ ΑΥΤΟ...."

ΠΕΤΑΜΕ ΤΗ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΑΜΑ ΠΙΑΣΕΙ ΕΠΙΑΣΕ. ΚΑΙ ΑΜΑ ΔΕΝ ΠΙΑΣΕΙ, ΟΥΠΣ ΣΥΓΝΩΜΗ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ ΛΑΘΟΣ.

ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ ΟΤΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΟΥ ΝΑ ΙΔΡΥΣΩ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΜΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΑΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑΚΟ ΠΡΟΝΟΜΙΟ

ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΒΡΙΖΕΙΣ ΠΕΡΙ ΡΟΥΣΦΕΤΙΩΝ ΚΑΙ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ

ΑΝΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΓΡΑΨΕ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΙΣΘΟ ΣΟΥ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΒΡΕΙΣ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΘΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΤΟΥ ΔΟΛ. ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕΤΕ ΠΟΙΟΣ ΚΑΙ ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ...

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 15:23
π

ποποπο...να πεταξω την μασκα...εισαι αστειος και κανονικα με ειρωνες δεν ασχολουμαι...

Ας σου παραθεσω λοιπον το βιογραφικο μου κι ας το θεωρησεις ψευτικο...μου ειναι παγερα αδιαφορο!!

Γυναικα...αποφοιτη Παν.Πατρων...ιατρικος επισκεπτης 5 χρονια, manager 3 χρονια...

Απολυμενη λογω περικοπων προσωπικου, ανεργη, χωρις συγγενη φαρμακοποιο και χωρις σπιτι να βαλω υποθηκη για να δωσω τα λεφτα μου σε καποιον παππου συναδελφο και μαλιστα μαυρα...

Αν σου μοιαζω λαμογιο, κανενα προβλημα...ονομαστε λαμογια ολους οσους ζητανε τα αυτονοητα...ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ!!

Μην απασχολεισαι απο την εφημερια σου και κανε σαν να μην βλεπεις γυρω σου..οταν η συλλογικοτητα απουσιαζει, η υποκρισια ζει και βασιλευει...

Τα συμπερασματα δικα σας...

 

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 15:36
Προτασεις θελω να ακουσω οχι φωνες

Εγω εκανα καποιες συγκεκριμενες προτασεις χαζες,κουτες,ανεφαρμοστες και περιμενα να ακουσω συγκεκριμενα επιχειρηματα,δυστηχως τιποτα.Οσο φωναζουμε μονο για να φωναζουμε χανουμε τον χρονο μας και το ΄δικιο μας΄.Ισως φταιει οτι ετσι μας εμαθαν να διεκδικουμε,δεν ξερω ισως κρυβουμε μεσα μας εναν μικρο Νερωνα και περιμενουμε να ηδονιστουμε παρακολουθωντας την φωτια που θα καψει το μελλον μας.Καποτε φτιαχτικε ενα πλοιο που το αποκαλουσαν αβυθιστο λογο του μεγεθους και της δυναμης του,μετεφερε τους προνομιουχους της εποχης και προκαλουσε την ζηλια σε οσους δεν μπορουσαν να ταξιδευσουν μαζι του στα σαλονια που ξεχειλιζαν απο  χλιδη και πολυτελεια ωσπου μια μερα συναντησε την νεμεση ,βυθιστικε και χαθηκε και το παρτυ των λιγων και η ζηλεια των πολλων.Καποιοι πιστευουν οτι λεγοταν Τιτανικος,καποιοι ΠΦΣ. Αυτα τα ολιγα παω να τσακισω τωρα το αρνι  (επειδη ειμαι προνοητικος εχω χτυπησει και ενα omacor και ενα crestor)  ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλά ναυαγια

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 10:55
Έχω
Έχω εφημερία και διαβάΖω αυτά τα χάλια από αυτούς που θέλουν να ανοίξει το επάγγελμα .Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι όλοι αυτοί που δουλευαν σε εταιρίες και άνοιξαν φαρμακειο μόνο κακό κάνουν· Εχουν τα κυκλώματα τους με γιατρούς και φαρμακεμπορους και παει η εξαγωγή συννεφο και η κατευθυνόμενη συνταγογραφηση.Έτσι φυσικά και θα υπάρχει χώρος.Αλλά εμείς που δουλεύουμε τίμια και τρέχουμε στα σπίτια να κάνουμε ενέσεις το βράδυ και να τους παμε φαρμακα πασχαλιατικα βλέπουμε ότι το αεροπλάνο στην οικονομική θέση γεμισαν οι θέσεις.Εχουν μείνει κάποιες κενές για τα λαμόγια στις business.Τρομοκρατία είναι αυτό που κάνετε εσείς τα λαμόγια στο επαγγελμα και θέλετε να μπείτε και να το αλωσετε τελείως.Αλλά δε θα σας την κανουμε τη χάρη ούτε εμείς ούτε η πολιτεία γιατί ξέρει καλά ότι τα φαρμακεία είναι πολλά ήδη.Αν θέλετε λαμόγια να ταξιδέψετε με business στο Φαρμακειο ξεχάστε το.Εδώ πετάμε μόνο με οικονομική...
Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 10:42
κ

καλη εφημερια συναδελφε και καλα εσοδα...να πληρωσεις και καμμια επιταγη αφου δεν σας πληρωνουν τα ταμεια...

Να σου πω 2-3 πραγματακια, που δεν γνωριζεις και που θα τα βρεις μπροστα σου, εσυ και αλλοι που εχουν το ΘΡΑΣΣΟΣ να αποκαλουν συναδελφους τους λαμογια...

Ολα αυτα που ειπες, τα τοσο ακραια και αλλαζονικα, δυστυχως δεν χαρακτηριζουν μονο εσενα ως προσωπικοτητα, αλλα δυστυχως και αλλους ψωνισμενους, δηθεν επαγγελματιες-επιστημοναρες φαρμακοποιους...

 

Συναδελφε, εσυ με την προσωπικοτητα που εχεις και το υφακι υπεροψιας, ουτε μια ωρα δεν θα εμενες χωρις να απολυθεις απο οποιαδηποτε εταιρια...γι'αυτο και ολα τα τυπακια σαν εσενα εχουν κρυφτει πισω απο το ασυλο που προσφερει ο παγκος τους και πουλανε μαγκια..

Εμεις οι υπαλληλοι εταιριων, που θα μπουμε στο επαγγελμα θα σας μαθουμε, θελετε δεν θελετε ηθος και σοβαροτητα, επαγγελματισμο και συνεπεια,και κυριως συναδελφικοτητα..

Εμεις δεν εχουμε κυκλωματα και δεν κανουμε λαμογιες...δεν μας εχουν πιασει να κραταμε με το ετσι θελω βιβλιαρια ασθενων και να συνταγογραφουμε ο,τι γουσταρουμε με ασθενεις που εχουν αγνοια, δεν μας εχουν πιασει με συνταγολογια του ΙΚΑ στο φαρμακειο μας, ουτε με κρυφες γκαρσονιερες για να τα κρυβουμε...

Εμεις δεν εχουμε πλαστογραφησει συνταγες, ουτε σφραγιδες γιατρων, δεν φοροδιαφευγουμε, δεν εχουμε την πεθερα μας να δουλευει αντι για μας, ειμαστε μονιμως εκτεθημενοι και η δουλεια μας κρινεται συνεχως απο αλλους...

Λαμογια, ισως να μαθουμε τι ειναι μολις μπουμε κι εμεις με το καλο στον χωρο, γνωριζοντας μερικους απο εσας, που ο ανταγωνισμος, σας εχει κανει να γινετε καννιβαλοι...

 

Καλη σας ορεξη...

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 12:12
Τώρα μας έπεισες...

Καλά, ότι στις εταιρίες παρεπιδημούν οι άγιες περιστέρες της κοινωνίας δεν το ήξερα. Μήπως ξέρεις και εσύ ότι την επίθεση στις πληθυσμιακές ρυθμίσεις την έχουν ανοίξει κάποιοι "συνάδελφοι" άνω των 45 ετών, φτιαγμένα και πλούσια στελέχη πολυεθνικών και υπάλληλοι σε Νομαρχίες; Αυτοί άραγε θα "αναβαθμίσουν τον κλάδο" τόσο φρέσκοι που είναι; Ή μήπως θέλουν να πάρουν έτοιμο μαγαζάκι τώρα στα γεράματα για να κάτσουν λίγα χρόνια και να κάνουν αυτό που εσύ φτύνεις και καλά κάνεις; Είπαμε είναι άδικο να πουλιέται "μαύρη" η άδεια του Φαρμακείου και αυτό πρέπει να παλέψουμε να  σταματήσουμε. Όχι όμως να μας εκμεταλλεύονται κάποιοι-κάποιοι για να κάνουν εύκολες αρπαχτές στο όνομα της "ελευθερίας". Ξέρεις πόση πουστιά έχει γίνει στην ανθρωπότητα στο όνομα του δίκαιου και της ελευθερίας; Αν αυτές οι λέξεις είχαν φτερά, θα είχαν πετάξει για άλλον πλανήτη. Γι΄ αυτό, βρίζε όσο θες. Μπορεί να σου έχει κάτσει το δίκιο στο λαιμό και να πνίγεσαι, αλλά η λύση δεν είναι "πονάει κεφάλι - κόβει κεφάλι". Εμείς τουλάχιστον δεν παρασυρόμαστε από αυτό, και ναι μεν είμαστε συμπαραστάτες να υπάρχει διαφάνεια στη μεταβίβαση αδειών, όχι όμως στην εξάρθρωση των πληθυσμιακών. Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.

Posted by Anonymous on Δευ, 04/05/2010 - 18:59
Ε

Εσεις δεν κανετε λαμογιες; πηγαινετε να μετρησετε τις πραζολες που εγραψε ο γιατρός για να δειτε τι ποσό του χρωστάτε απο τις πωλήσεις και μετά συζητάμε... 

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 15:30
http://www.
Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 15:48
Ρε καραγκιοζη...

Αυτο δεν εννούμε όταν λέμε ότι παρανομούμε για να εξυπηρετούμε???Αυτό δειχνει ότι ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑ ΠΑΠΑΓΑΛΑΚΙ.Αν ήσουν φαρμακοποιος θα ηξερες οτι το να κρατας 10 βιβλιαρια σε χωριο για να γραφεις τα φαρμακα σε ενα ζευγάρι 90χρονους που τους εχει ξεχασει ο θεος και να τους τα πηγαινεις η παρανοια του κρατους το κατάντησε να ειναι παρανομο και κολασιμο....Παπαγαλε θες καφε????

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 23:02
Ο Μόσιαλος είσαι;

Ο Μόσιαλος είσαι;

http://www.opengov.gr/minfin/?p=100&cp=36

Από αυτό το post βρήκε και ο Μόσιαλος τα στοιχεία που παρουσίασε και ζήτησε μείωση του ποσοστού κέρδους των φαρμακείων.

Βέβαια όποιος ξέρει απλό πολλαπλασιασμό και διαίρεση μπορεί να καταλάβει ότι αυτά είναι μπούρδες ενός διαζευγμένου και πιθανώς απατημένου συζύγου που ζηλεύει την πρώην σύζυγό του και θέλει να την κάνει και αυτή να βγάζει 22000 Ευρώ όσα και αυτός ο άχρηστος που κάθεται όλη μέρα σε μια καρέκλα και διαβάζει εφημερίδα σε κάποια υπηρεσία του δημοσίου.

Αγαπητέ συνάδελφε είπαμε να λέμε ηλιθιότητες αλλά να μη το παρακάνυμε κι'όλας.

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 21:38
και για όποιον δεν κατάλαβε το παραπάνω...

Αυτή είναι η απάντηση του κλάδου των φαρμακοποιών για όλους αυτούς που λένε ότι για τη δαπάνη στα φάρμακα φταίμε εμείς. Δαγρέ μη μασάς με τους μισθοφόρους επικοινωνιολόγους του ΔΟΛ και αυτών που θέλουν να μας κάνουν υπάλληλους. Συνέχιζε να χώνεις και είμαστε όλοι μαζί σου! Αλλά πονηρέψου λίγο ρε παιδάκι μου. Κάθεσαι και απαντάς με επιχειρήματα σαν λεβεντομ...κας (μη με παρεξηγείς, μαζί σου είμαι), ενώ οι άλλοι θέλουν να σε διαβάλουν προσωπικά με κραυγές σαν πωρωμένοι Ιεροεξεταστές! Και να τους έλεγες ότι ο ήλιος είναι στρογγυλός και ανατέλλει από την Ανατολή, θα σε έβριζαν! Τόσο κοπρίτες είναι!

Posted by Anonymous on Δευ, 04/05/2010 - 21:09
Και
Και κάτι άλλο.Τρομοκρατία είναι να θες να πεταξεις σε μια γεμάτη πτήση τους επιβάτες έξω για να μπεις ΕΣΥ μέσα.Τρομοκράτης δεν είναι η αεροπορική εταιρία που σου λέει ότι δε χωράνε άλλοι πια.Έχει δίκιο το mypharm που εγραψε να φορολογουμε και τα σκυλιά για να βρουν ολοι δουλειά στην εφορία.Αυτό δείχνει πόσο ανηθικοι είναι αυτοί που μΙλάνε για απελευθέρωση σε μια κορεσμενη αγορά και δε διστάζουν να φαρμακωνουν τον κοσμο για να κονομανε.Σας μάθαμε και σας ξέρουμε ποιοι είστε και τι θελετε..Όχι ότι και εμείς δεν έχουμε λαμόγια.Αλλά δε θελουμε αλλά και αυτά μετράνε ώρες τώρα.ξέρω εγώ που μιλάω
Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 11:08
Για το φίλο μ

Έχω εφημερία και διαβάΖω αυτά τα χάλια από αυτούς που θέλουν να ανοίξει το επάγγελμα .Εγώ το μόνο που ξέρω είναι ότι όλοι αυτοί που δουλευαν σε εταιρίες και άνοιξαν φαρμακειο μόνο κακό κάνουν· Εχουν τα κυκλώματα τους με γιατρούς και φαρμακεμπορους και παει η εξαγωγή συννεφο και η κατευθυνόμενη συνταγογραφηση.Έτσι φυσικά και θα υπάρχει χώρος.Αλλά εμείς που δουλεύουμε τίμια και τρέχουμε στα σπίτια να κάνουμε ενέσεις το βράδυ και να τους παμε φαρμακα πασχαλιατικα βλέπουμε ότι το αεροπλάνο στην οικονομική θέση γεμισαν οι θέσεις.

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 10:34
Ότι και να λέτε...

έχουν δρομολογηθεί οι εξελίξεις. 

Στόχος της (σοσιαλιστικής κυβέρνησης) είναι να ξεφτιλιστούμε, και να παρακαλάμε τον Αλάπη να μας αγοράσει.

Δικαίωμα  έχουν και οι νέοι στην αγορά εργασίας και οι παλιοί στη βιωσιμότητα. Εγώ που έχω περάσει όλα τα στάδια (πτύχιο ΕΚΠΑ, μεταπτυχιακό ΕΚΠΑ, εργασία με σύμβαση στον ΕΟΦ, Regulatory Manager σε πολυεθνική και τα τελευταία 2 χρόνια φαρμακοποιός σε χωρίο), καταλαβαίνω και τους μεν και τους δε. Το πρόβλημα είναι ότι μετά το Μάιο τίποτε δεν θα είναι πια το ίδιο. Οπότε η συζήτηση είναι εκ του περισσού!!!

Καθίστε ρε παιδιά (για τους νέους λέω) 1-2 μήνες ακόμα να δούμε τι θα γίνει, και μετά το συζητάμε αν θα κλείσουμε τα δικά μας ή θα υπάρχει έδαφος και για νέα φαρμακεία. Περιμένατε που περιμένατε, δεν βλάπτει λίγο ακόμα.

Πάντως δεν πρόκειται να ανοίξει το επάγγελμα (μόνο?) στα πλυθησμιακά, αλλά στο ιδιοκτησιακό (51%) και αυτό είναι σίγουρο.

Follow the money guys!!!!!!!! 

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 17:22
follow your rights...

we don't follow the money...

 

Γιατι εμεις, συναδελφε, δεν ξερουμε τι χρωμα εχει το 100ευρω...δεν θελουμε ενα σαπιο συστημα οπως το καταντησαν τα μικροσυμφεροντα σας...ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ...θελουμε να εχουμε τα ιδια δικαιωματα μ'εσας...ισως τωρα να καταλαβετε τα λαθη που κανατε στον μικροσυνδικαλισμο σας...χαλαρωστε και σταματηστε να σπερνετε την καταστροφη...κι αν ερθει, δεν θα φταιμε εμεις που τοσα χρονια ημασταν εκτος της συντεχνιας σας, αλλα εσεις...

 

Συνεχιστε την αντιλαικη πολιτικη σας...θα σας ξεμπροστιασουν τα ΜΜΕ...εμεις θα δωσουμε τα στοιχεια που διαθετουμε με τις ελεεινες αγοραπωλησιες αδειων και μετα θελουμε να δουμε την θεση σας...στα λογια σας ειδαμε...τις πραξεις δεν ειδαμε...

 

Μην μιλατε για νεους φαρμακοποιους, γιατι τα μικροσυντεχνιακα σας συμφεροντα εχουν αφησει ανθρωπους 40 και 45 χρονων, να μην εχουν μελλον και ελπιδα..

 

Και...ελεος...μην μιλατε εσεις για θεσεις σε φαρμακοβιομηχανια και εταιριες..εσεις που δεν εχετε περασει ουτε απ'εξω...να δειτε εκει συνθηκες εργασιας με την τσαντα απο γιατρο σε γιατρο και σε μερικους απο εσας, να μας λετε φαρμακαδες και να μας διωχνετε υποτιμητικα..

Fasten your seatbelt and enjoy the flight...

 

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 21:29
  Τ

 

Το "follow the money" πήγαινε στο ποιος έχει όφελος από το άνοιγμα του ιδιοκτησιακού (=Αλαπης και λοιποί)

Όσον αφορά για την επίθεσή σου, και για να στο κάνω λιανά γιατί πήρες φόρα,  εμένα στα @@@@ αν θα ανοίξεις εσύ φαρμακείο ή όχι. Εγώ σε χωριό είμαι. Κι όταν άνοιξε το επάγγελμα προ 3ετίας απέφυγα να ανοίξω στην Αθήνα όπου μεγάλωσα και σπούσα.

Συμφωνώ για τις αγοραπωλησίες αδειών μαζί σου, και για τα 70 έτη. 

Διαφωνώ με αυτό που λες ότι δεν έχουν ελπίδα οι 45ρηδες συνάδελφοι. Αν περίμεναν μέχρι τώρα να ανοίξει το επάγγελμα για να ανοίξουν φαρμακείο, μάλλον κάποιο λάθος προγραματισμό έκαναν. Θα μπορούσαν τόσα χρόνια να δουλέψουν σε κάποια άλλη δουλειά. (από φαρμακοβιομηχανία ως Δημόσιο). Δεν νομίζω ότι μπορείς να απαριθμήσεις πάνω από 2 άτομα που βρίσκονται σε αυτή τη κατηγορία, ως εκ τούτου  μάλλον είναι φτηνή προσπάθεια να κάνεις την επίθεσή σου λίγο μελλό. Εγώ πάντως δεν έμεινα ούτε μια μέρα άνεργος, κι έχω περάσει απ'όλα αυτά.
Κατά τα άλλα το χαιρέκακο κλείσιμό σου ("Fasten your seatbelt and enjoy the flight...") δείχνει πόσο πικραμένος είσαι.

Καλή ανάσταση και με ένα φαρμακείο σου εύχομαι αφού το θες τόσο πολύ

PS. Διάβαζε τα προηγούμενα post πριν απαντήσεις.
PS2. Το κατοστάρικο είναι πράσινο

 

 

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 22:19
ε

ευχαριστω για την πληροφορια συναδελφε και ασε τους εντυπωσιασμους περι χαιρεκακιας κλπ...

σας εχουν παραμυθιασει με τον Αλαπη και τους λοιπους...κανατε μηπως κατι οταν τα καλλυντικα σας μπηκαν στον Χοντο???δεν νομιζω...τωρα με τρομοκρατιες δεν μπορειτε να μας καταργησετε για αλλη μια φορα...

 

Μαλλον στο Hellas Pharm δεν πηγες να δεις ποσοι 40 αρηδες ημασταν που κοιτουσαμε τα του φαρμακειου..

 

Αντε γεια...!!!

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 22:28
Υ

Υ.Γ πριν καταταξεις καποιον ως φυλο μαθε οτι ειμαι γυναικα...

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 22:30
Filenada

Τι έκανες μέχρι τα 40?

Γιατί δεν άνοιξες το 2006?

Εγώ μαζί σας παιδιά. Να ανοίξει το επάγγελμα!!! 

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 22:34
ε

ετσι ηθελα συναδελφε...το ποτε, το που και το πως, ειναι στην διαθεση του καθενος...

 

Ελευθερια επιλογων...αν σου λεει κατι!!

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 22:41
OK

Με κάλυψες.

Αφού πήγες Hellas Pharm, να βάλεις και το robot στο φαρμακείο σου, για να προλαβαίνεις να εξυπηρετείς τους πελάτες πιο γρήγορα, γιατί αν ανοίξει το επάγγελμα θα το χρειαστείς με τόση πελατεία που θα έχουμε όλοι...

Keep the fire burning

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 22:48
ε

εσυ συνεχισε να εντυπωσιαζεις τον κοσμο με τις εξυπναδουλες σου!!!

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 01:59
Αν ειναι να μας κλεισουνε κλεινω και μονος μου

Συναδελφε αν ξερεις κατι "απο μεσα" να το πεις και σε μας τους υπολοιπους να κανονισουμε την πορεια μας.

 

Οπως και εχει γραψει και ο συναδελφος V_for_Vendetta καλυτερα να τα κλεισουμε τα ρημαδια. ΑΝ τα φαρμακεια μεινουν για 1 εβδομαδα ΚΛΕΙΣΤΑ δεν περναει ΤΙΠΟΤΑ. ΕΧΕΤΕ ΤΑ ΚΑΡΥΔΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ;; ΑΝ ΟΧΙ ΠΗΓΑΙΝΕΤΕ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΕΤΕ ΓΙΑ 700 ΕΥΡΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕ ALAPI

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 17:32
ΚΑΜΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΚΟ

ΕΠ ΑΟΡΙΣΤΟΝ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ. ΔΙΚΑΙΩΘΗΚΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ, ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ALAPI TO ΚΑΘΕ ΛΑΜΟΓΙΟ!!!!!!

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 18:06
Εγώ έχω προτείνει

να κόψει ο ΠΦΣ όλες τις συμβάσεις (ΟΛΕΣ τις συλλογικές) και για όλους, και μετά βλέπουμε.

Αλλά με πρόεδρο που έχει άλλα συμφέροντα από το σύλλογό του το μόνο που κάνει ο ΠΦΣ εδώ και χρόνια είναι να μας αποκοιμίζει.

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 17:37
και για όπιον έχει όρεξη να γελάσει

ας δει λίγο πόσο παραπληροφορημένοι είναι οι νέοι συνάδελφοι για τη κερδοφορία μας στο παρακάτω link 

http://www.e-farmakeio.com/home/2---/319-----.html?limit=10&start=10

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 17:27
Στον αέρα δέκα νοσοκομεία, ελλείψει φαρμακοποιών

Το γεγονός καταγγέλλει η Πανελλήνια Ενωση Φαρμακοποιών Νοσηλευτικών Ιδρυμάτων (ΠΕΦΝΙ), επισημαίνοντας ότι σε άλλα 56 νοσοκομεία της χώρας υπηρετεί ένας μόνο φαρμακοποιός, ενώ στα μεγάλα νοσοκομεία της Αθήνας υπηρετούν δύο μόνο φαρμακοποιοί. Η συγκεκριμένη στελέχωση -τονίζει η Ενωση- αδυνατεί να καλύψει τις εφημερίες, με αποτέλεσμα να απειλείται η καθημερινή λειτουργία των νοσηλευτικών ιδρυμάτων. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ενωσης, στα 132 νοσοκομεία της χώρας υπηρετούν σήμερα μόλις 286 φαρμακοποιοί. Υπολείπεται να καλυφθεί το 45% από τις ήδη ξεπερασμένες προβλέψεις των οργανισμών των νοσοκομείων του 1986, όταν μάλιστα στο ίδιο αυτό διάστημα οι φαρμακευτικές δαπάνες έχουν ξεπεράσει το 850%.

«Τα νοσοκομειακά φαρμακεία διαχειρίζονται κατά μέσο όρο το 30% των λειτουργικών των νοσοκομείων, η νοσοκομειακή φαρμακευτική δαπάνη καλπάζει προς τα 2 δισ. ευρώ, κατά δικούς μας υπολογισμούς, και συμβάλλει κατά περίπου το ένα τρίτο στο συσσωρευμένο χρέος των νοσοκομείων», επισημαίνει η πρόεδρος της ΠΕΦΝΙ Ειρήνη Τσικαλάκη, αναφέροντας παράλληλα ότι η ηγεσία του υπουργείου Υγείας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης έχει ενημερωθεί με σχετική επιστολή στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου. Και προσθέτει:

«Οι βοηθοί φαρμακείου δεν έχουν τις αρμοδιότητες των φαρμακοποιών και δεν μπορούν να χορηγούν όλα τα φάρμακα, όπως π.χ. ναρκωτικά. Οπου δεν υπάρχουν φαρμακοποιοί πρέπει να τους αντικαθιστούν γιατροί. Αυτό δεν είναι εφικτό, διότι οι υπάρχοντες γιατροί δεν αρκούν».

Το πρόβλημα, επισημαίνει η ΠΕΦΝΙ, έχει επιδεινωθεί τα 3 τελευταία χρόνια, αφού δεν γίνεται καμία προκήρυξη από το ΑΣΕΠ, διότι καθυστερεί η έκδοση ενός προεδρικού διατάγματος.

 

 

ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 17:09
Toποθέτηση του mypharm συνεχίζοντας το διάλογο.
1.Και εμείς νέοι είμαστε λίγο πάνω από τριάντα και ελλαδα σπουδάσαμε για να γνωρίζετε.Έχουμε και στο παρελθόν καταδικάσει την τακτική που θέλει τη μαύρη αγοραπωλησία αδειών.Εχουμε σε παλαιότερα άρθρα μας καταγγείλει αυτή την απαράδεκτη και επικίνδυνη για την επιστήμη πρακτική.Επίσης το ζήτημα με τις ρουμανίες,βουλγαρίες κτλ είναι πράγματι καρκίνωμα αλλά έλα που μπήκαν στη Ε.Ε ....Δεν έχουμε εξάλλου το δικαίωμα να καταδικάσουμε συναδέλφους που επειδή δεν εσκυψαν κεφάλι (όπως κάναμε εμείς )σε ένα παρανοϊκο σύστημα πανελληνίων και προτίμησαν να σπουδάσουν έξω.Καταδικάζουμε όμως το εμπόριο ελπίδας και την αισχροκέρδεια των παλιών.ΑΜΕΣΑ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ ΣΤΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΛΗΡΟΝΟΜΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ Η ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗΣ............................................................................................................................. 2.Το σημερινό φαρμακείο ζει από τον υπερπληθωρισμό των γιατρών...Για να ζουν οι γιατροί γράφουν άσκοπα φάρμακα και έτσι μπορεί η ελλαδα να αντέχει τόσα φαρμακεία.Για το λόγο αυτό για να μην έχουμε μια "φαρμακωμένη" ελλαδα πρέπει να κλείσει το επάγγελμα του γιατρού αλλά και οι άδειες του φαρμακείου να μη μεταβιβάζονται από τους παλιούς αν δεν υπάρχει κληρονόμος ώστε να μην έχουμε έχουμε "άρρωστημένη "υγεία στον πληθυσμό..ΔΕΝ ΕΚΛΕΙΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ.ΕΧΕΙ ΚΛΕΙΣΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΥ................................................................................................................................................. 3.Λυπούμαστε με το σκεπτικό που διακατέχει του νέους συναδέλφους του γιατί "όχι εγώ και αυτοί ναι"."Να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα και να κλείσουν όλα τα φαρμακεία να μπουν αλυσίδες κτλ"Ωραία λοιπόν τότε και εμείς οι νέοι φαρμακοποιοί με τα μικρά φαρμακεία θα επρεπε να επιθυμούμε να καταργήσουμε τους ΣΥΦΑ γιατι οι παλιοί κονομάνε μαυρα από τις εξαγωγές πάνω στις δικές μου πλάτες, θα έπρεπε να καταργήσουμε τους συλλόγους γιατί οι παλιοί εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα κτλ ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ.ΔΗΛΑΔΗ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΥΣΙΚΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΣΤΗΝ ΕΦΟΡΙΑ...ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟ ΛΥΚΕΙΟ 20ΕΤΗ ΦΟΙΤΗΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ?ΠΩΣ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΑΥΤΟ?ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΕΤΣΙ.ΜΟΝΟ ΚΑΚΟ ΚΑΝΟΥΝ................................................................................................................................................... 4.Σχετικά με το παραμύθι της ελευθερης επιλογής επιστημόνων.Αν είσαι όντως μάγκας και επιστήμονας στη σημερινή ΕΛΕΥΘΕΡΗ αγορά μπορείς να διαπρέψεις χωρίς να δυναμιτίσεις έναν ολοκληρο κλάδο ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΣ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ.Φτιάξε ένα δικό σου σκευασμα και να το εμπορεύεσαι,κάνε μελέτες,φτιάξε software για την υγεία βασιζόμενος στις γνώσεις σου,ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΦΑΡΜΑΚΟΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΝΑ ΔΟΥΛΕΥΕΙΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΗΜΙΚΟΙ . ΕΣΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΕΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΝΑ ΑΣΚΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ...................................................................................................................................................... 5.ΑΝ ΔΕ ΧΩΡΑΣ ΣΕ ΕΝΑ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΝΑ ΠΑΣ ΜΕ ΤΑ ΠΟΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ ΤΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ.ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΖΩΣΤΕΙΣ ΜΕ ΕΚΡΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΤΙΝΑΧΘΕΙΣ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ????????
Posted by mypharm on Σάβ, 04/03/2010 - 12:50
1.

1. ωραία τα λέτε αλλά γιατί να κληρονομείται η άδεια; Η άδεια είναι δημόσια, κρατική, παραχωρείται δωρεάν για χρήση από τον συγκεκριμένο επαγγελματία και μόνο σ' αυτόν. Τότε όλοι οι καθηγητές, δικαστές, πανεπιστημιακοί κλπ που δουλεύουν στο δημόσιο θα έπρεπε να μπορούν να παραχωρούν τις θέσεις τους στους πτυχιούχους κληρονόμους τους.

2. πείτε μου κάποιες άλλες περιπτώσεις που το ίδιο το κράτος να εμποδίζει κάποιο επιστήμονα στον οποίο το ίδιο έδωσε πτυχείο και επαγγελματικά δικαιώματα, από το να ασκήσει ιδιωτικό ελεύθερο επάγγελμα πάνω στην επιστήμη του, και ιδιαίτερα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης. Γιατροί; δικηγόροι; μηχανικοί; φυσικοί; δεν γνωρίζω κανένα κλάδο.

τα 3.,4.,5. τα αντιπαρέρχομαι δεν θαπρεπε κατα την γνώμη μου να είναι ΘΕΣΕΙΣ του mypharm. (απόψεις κάποιων μελών του, ίσως.)

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 21:59
Εκρηκτικα στο λεωφορείο εχετε βαλει οι απομεσα!

Συναδελφε εσυ που εισαι μεσα στο λεωφορείο δέχομαι πως είσαι σωστός. Επειδή ομως μεσα στο λεωφορείο εχετε και ανθρωπους που έχουν ΔΕΘΕΙ ΣΤΑ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ καντε μια προσπαθεια να τους βγαλετε εξω γιατι εσεις θα ειστε η ΑΙΤΙΑ της ΕΚΡΗΞΗΣ. Εγω θελω να παρω ενα φαρμακειο που να ειναι οπως σημερα. Οι συνδικαλιστες ομως (ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Ο ΑΡΧΙΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΗΣ-ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΥ ΗΡΘΕ Η  ΩΡΑ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ ΠΡΟΤΙΜΑ ΝΑ  ΤΟ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ!!!). νομιζετε οτι επειδη ειμαστε απεξω δεν εχουμε ματια για να δουμε. Αν ισχυε η αποφαση για τα 70 και εμεις οι ΝΕΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΘΕΊ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΕΧΕΤΕ ΦΑΡΜΑΚΕΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΑ ΧΑΝΑΤΕ. τωρα ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΘΑ ΤΑ ΧΑΣΕΤΕ, ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ. Εσεις οι απομεσα δεν παιρνετε χαμπαρι τι γίνεται.

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 16:53
Να τοποθετηθειτε..
My pharm...Αντι να κινδυνολογειτε και να βλεπετε παντου εχθρους, θα προτιμουσα να βγειτε και να πειτε την αληθεια για τον χυδαιο τροπο που γινονται οι μεταφορες αδειας απο τους παλαιοτερους στους νεοτερους με ποσα 300.000 ευρω το λιγοτερο, με την παρεμαβαση δικηγορων του Συλλογου σας και την δημιουργια εικονικων εταιριων...τα λεφτα αυτα για μια αδεια που ανηκει στο κρατος, δεν φορολογουνται καν...Μηπως να εψαχνε κανενας εισαγγελεας τους τραπεζικους λογαριασμους ολων αυτων που μοσχοπουλησαν την αδεια τους, πλειοδοτικα, και να δουμε μετα ποιος ποναει περισσοτερο το επαγγελμα... Δηλαδη μου λες οτι αν δεν εχω σπιτι να το βαλω υποθηκη, πρεπει να μεινω ανεργος με αυτο που σπουδασα? η να παω να δουλεψω οικοδομη και να αφηνω ολους αυτους που βολευτηκαν να εμποδιζουν μια ζωη να ασκησουν το επαγγελμα τους τοσοι φαρμακοποιοι... Επισης δεν αναφερεσαι στο αλλο καρκινωμα του χωρου, τους κληρονομους εκ Σερβιας, Ρουμανιας, Βουλγαριας που αγορασαν τα πτυχια τους για ν'αναλαβουν την επιχειρηση της θειας τους...με αμφιβολη και επικινδυνη επιστημονικοτητα...μη μου πεις πως κι αυτοι πονανε το επαγγελμα γιατι ειναι τουλαχιστον γελοιο.. Αφηστε τα λοιπον αυτα, σταματηστε να κινδυνολογειτε και αφηστε τον κοσμο να αποφασιζει ποιον θα διαλεξει απο τους σωστους και σοβαρους επαγγελματιες...σταματηστε με εκβιαστικες τακτικες να εμποδιζετε οποιον θελει να δουλεψει αξιοπρεπως αυτο που σπουδασε, οπου αυτος επιθυμει και παιρνοντας ο ιδιος το ρισκο... Σταματηστε να ονειρευεστε μια Ελλαδα λιγων και βολεμεμνων μεσω αποκλεισμων και μονοπωλιων και αφηστε την ελευθερη αγορα να ευδοκιμησει, παρ'ολο που δεν σας συμφερει...
Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 10:20
Οταν ευδοκιμει η ελευθερη αγορά ο κόσμος υποφέρει

Καλά τα έλεγες φίλε μέχρι που είπες τη μαγική λέξη. Ελεύθερη αγορά. Εγω μπορεί να μην εχω ακόμα φαρμακείο αλλα υπάλληλος στους καρχαρίες δεν προκειται να γίνω ποτέ. Τα ξέρουμε αυτά τα φούμαρα περι ελευθερίας τι κρύβουν, τα έχουμε καταλάβει καλά πια και δεν μας ξεγελάνε. Κρύβουν κέρδη για τα μεγάλα κεφάλαια και τις αλυσίδες και κακοπληρωμένη εργασία των 700 ευρώ για εμας τους επιστημονες. Τσου ρε φίλε, δεν θα πάρω. Εσεις ειστε χειρότεροι απο τους παπουδες που χρυσοπουλάνε την άδεια τους γιατί το μονο που ψαχνετε είναι σκλαβους για τις γαλέρες σας. Ε λοιπόν κουπί τραβάω και μονος μου δεν χρειαζομαι κανενα ασχετο επιχειρηματία και επενδυτη να μου κραταει το ρυθμο. Εξυγιανση στο συστημα, stop στις αγοραπωλησιες αδειων, ΚΑΝΟΝΕΣ ΣΤΗΝ ΙΔΡΥΣΗ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ 1000 - 1500 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΑΝΑ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ, ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΞΥ ΥΠΟΦΗΦΙΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ, ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΑΠΟ ΚΑΡΧΑΡΙΕΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ, και το κυριοτερο ΑΞΙΟΠΡΕΠΗΣ ΑΣΚΗΣΗ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΙΒΑΛΟΥΣ ΤΗΣ "ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ" ΜΑΧΗΣ ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 16:37
Ωραια αυτα που λες συναδελφε αλλα...
ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΑ 70 ΧΡΟΝΙΑ... Εγω σαν νεος φαρμακοποιος δεν θελω να γινω αιτία να μπουκαρουν οι αλυσιδες στο χωρο. Ουτε ομως μπορώ να περιμενω ποτε θα πουλησουν οι παπουδες που εχουν τωρα τα φαρμακεια για δουλεψω και εγω. και πρωτος απο ολους ο ΑρχιΠαππους ο προεδρος σας που παρανομα εχει καταφερει να καταχωνιαστει αποφαση που εχει βγει απο περυσι και να μην εφαρμοζεται. Εγω θελω να εχω ενα φαρμακειο οπως και εσεις και να δουλευω αξιοπρεπως αυτο που σπουδαζα. ουτε ανοικτο θελω να ειναι και να τρωμε τις σαρκες μας με τον διπλανο ουτε βεβαια να γινω υπαληλος του macdonald φαρμακειου. Και φυσικα προτιμω να αγορασω ενα φαρμακειο σε λογικη ομως τιμη με εξασφαλισμενη πελατεια απο το ανοιξουμε 10 νεοι και να κηνυγαμε τον πελατη ο ενας του αλλου. ΠΡΙΝ ΟΜΩΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ΚΑΝΕΙΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥΣ να κανεις μια ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ για τους παππουδες να πουλησουν τα φαρμακεια τους. ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑΤΕ ΝΑ ΠΕΙΤΕ. ΑΝ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΑΡΑΛΟΓΟΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΘΑ ΕΙΧΑΜΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΣΕ ΩΣΤΕ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ. ΟΚ? και επειδη εσυ μαλλον για νεος μου φαινεσαι ελπιζω οτι θα καταλαβαινεις τον πονο μου καλυτερα. ΟΙ "ΠΑΛΑΙΟΙ" ΑΝΟΙΓΟΥΝ ΔΙΑΠΛΑΤΑ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΣΤΙΣ ΑΛΥΣΙΔΕΣ ΟΧΙ ΟΙ ΝΕΟΙ. ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ "Ο ΠΑΛΑΙΟΣ"
Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 09:35
Ίσως αυτό βοηθήσει.

Είμαι συνάδελφος με Φαρμακείο και κατανοώ την αγωνία των νέων συναδέλφων μου, ειδικά με το θέμα των 70 χρόνων. Μήπως, αφού δεν καθαρογράφεται η απόφαση από τη Γραμματεία του ΣτΕ λόγω ενδεχομένως "πιέσεων", έχει δικαίωμα ο οποιοσδήποτε από τους διαδίκους να ζητήσει να καθαρογραφτεί και να παρακάμψει έτσι την οποιαδήποτε λαμογιά εμποδίζει αυτή την τυπική πια εξέλιξη, τελειώνοντας για πάντα αυτή την υπόθεση στα γρήγορα; Παιδιά που θέλετε Φαρμακείο, για ρωτήστε κανέναν δικηγόρο για αυτό... Δεν ξέρεις ποτέ... Και αν όλα πάνε καλά, άντε και καλές δουλειές μέσα από την καρδιά μου.

Posted by Anonymous on Δευ, 04/05/2010 - 19:20
Ειμαι
Ειμαι συναδελφος που εχω εργαστει ως α) ιατρικος επισκεπτης β) ελεγτης σε δημοσιο ταμειο γ)υπαληλος σε φαρμακειο και τωρα εχω δικο μου φαρμακειο σε χωριο.Ειμαι παιδι της πολης και συνειδητα επελεξα να ανοιξω φαρμακειο σε χωριο γιατι δεν γουσταρω τα χρηματα της οικογενειας μου να γινουν το εφ΄απαξ του καθε παπου-συναδελφου.Και κατι τελευταιο για το βιογραφικο μου τελειωσα στην Αθηνα και εκανα και μεταπτυχιακο στην αθηνα (Μαχαιρας) και οποιος καταλαβε καταλαβε.Θελω να μοιραστω καποιες αποψεις για τον χωρο μας και για το μελλον του ελληνικου φαρμακειου και να διαβασω την γνωμη σας.1) Οι ΦΣ της χωρας και ο ΠΦΣ πρεπει να αναλαβουν την υπερασπιση και των φαρμακοποιων χωρις φαρμακειο ( η ΠΕΦ ειναι ενα κακογουστο αστειο) ,γιατι κανενας δεν πιεζει να προσληφθουν φαρμακοποιοι στα νοσοκομεια (υπαρχουν πανω απο 100 κενες θεσεις) και στα ταμεια που οι φαρμακοποιοι αποτελουν το 0,1 τοις εκατο των εργαζομενων.Ετσι θα μειωθει η πιεση απο τους νεους να ανοιξουν φαρμακειο αφου αυτο αποτελει μονοδρομο καριερας.2)Να καταργηθει η μεταβιβαση των αδειων ,απο την στιγμη που μας δοθηκε η αδεια απο το κρατος να επιστρεφετε οταν συμπληρωνουμε το 70 ετος (αποφαση που εχει τελεσιδικησει στο ΣΤΕ ).Σκεφτητε ενα γιατρο που βγαινει στην συνταξη να πουλαει την αδεια του ή την θεση του στο νοσοκομειο σε νεο γιατρο, εινα παραλογο εμεις γιατι το θεωρουμε λογικο?Να νομοθετηθει ενας ορισμενος αριθμος αδειων ανα περιοχη και να υπαρχουν αποστασεις για την χωροθετηση των φαρμακειων(το κριτηριο των αποστασεων εχει κριθει συνταγματικο απο το ΣΤΕ),οταν ενας φαρμακοποιος βγαινει στην συνταξη η αδεια του να επιστρεφει στην Νομαρχια και με λιστα να την δινουν στον φαρμακοποιο που εχει αιτηθει καπως σαν την λιστα των γιατρων για να κανουν ειδικοτητα.Εαν ο φαρμακοποιος που θα παρει την αδεια θελει να παρει και το ¨μαγαζι¨ του υπο συνταξιοδοτηση φαρμακοποιου και τα βρουν στο οικονομικο δικαιοματους, εαν οχι τοτε φτιαχνει απο την αρχη νεο ΄μαγαζι΄.Να καταργηθει το μετρο των κληρονομικων φαρμακειων, εαν ηξεραν τα ΜΜΕ τι συμβαινει θα μας ξεφτιλιζαν (εαν μεγαλοδικηγορος ή μεγαλογιατρος πεθανει μπορει η χηρα να κρατησει το ιατρειο ή το γραφειο εαν ειναι ασχετη με το επαγγελμα?).Τελος αναλογα με τα τετραγωνικα ή τον τζιρο του καθε φαρμακειου να υποχρεωνεται ο ιδιοκτητης-φαρμακοποιος να προσλαμβανει και συγκεκριμενο αριθμο αδειουχων φαρμακοποιων.Αν αντιμετωπιζουμε το φαρμακειο σαν εμπορικη επιχειρηση αργα ή γρηγορα θα μας καταπιουν οι ¨μεγαλοι εμποροι¨που ειναι και ποιο γατες και αδιστακτοι.Αυτα και καλη Ανασταση, με την υπενθυμιση οτι η σταυρωση τωρα προετοιμαζεται (ποσοστο κερδους, λιστα, ιδιοκτησιακο καθεστως,συμβασεις με τα ταμεια ,εκπτωσεις στα ταμεια)
Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 13:04
Σ

Συνάδελφε συμφωνώ απόλυτα, είναι η πιό ολοκληρωμένη τοποθέτηση που έχω διαβάσει μέχρι τώρα, τουλάχιστον σε ότι αφορά τα φαρμακοπωλεία. Να συμπληρώσω και να ρωτήσω, αν καθένας δεν είχε το μαγαζάκι του αλλά μπορούσαν να συνυπάρξουν 5 φαρμακοποιοί και πέντε βοηθοί σε μιά μονάδα τότε και μόνο από την οικονομία κλίμακας θα μπορούσαν να βρούν δουλειά άλλοι 3 τουλάχιστον φαρμακοποιοί, άσε που για όλους θα ήταν ευκολότερο.

Αλλά νομίζω οτι η λύση θα ήταν να απαιτήσουν οι φαρμακοποιοί τα επαγγελματικά τους δικαιώματα, έχω ακούσει οτι και από την ευρωπαΐκή νομοθεσία είναι πάρα πολλά και σε τομείς που τώρα ασχολούνται γιατροί βιολόγοι χημικοί και μηχανικοί, ώστε το φαρμακοπωλείο να μην είναι η μοναδική επιλογή.

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 21:29
Εχεις δικιο..

Ταυτιζομαι μαζι σου συναδελφε σε πολλα...

1. Τελειωσα Πατρα με μεταπτυχιακο

2 Δουλεψα 6 χρονια ως ιατρικος επισκεπτης, 2 χρονια ως medical manager, 1 χρονο ως line product manager...

3. Κατεθεσα για αδεια φαρμακειου σε χωριο 300 κατοικων σε γειτονικο Νομο, αλλα την απεσυρα λογω την απελευθερωσης, που ευχομαι να συμβει για παρα πολλους λογους...και οχι για δικο μου βολεμα αλλα γιατι δεν εχουν ιδεα οι συναδελφοι που ειναι εντος του επαγγελματος τι πολεμο εχουμε υποστει εμεις οι μη ντοπιοι απο τους φαρμακοποιους της επαρχιας και ποσο ανατρεψαμε ολη μας την ζωη, ποσους φιλους χασαμε για να εχουμε την ευκαιρια για κατι εντελως δικο μας...απλα ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΔΕΑ!!

Η αισχρη ιστορια διακρισεων απο τον Συλλογο ειναι κατι απαραδεκτο..αλλα εμεις δεν τον πληρωνουμε για να προασπιζει τα συμφεροντα μας...αλλοι το κανουν...αποδειξη το ποσοστο προς τον Π.Φ.Σ που βρισκεται στο τελος καθε τιμολογιου...

Posted by Anonymous on Σάβ, 04/03/2010 - 22:23
ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!!!!

ΤΙ ΑΙΣΧΡΟ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΥΠΕΡ ΠΦΣ;

ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΚΑΙ ΛΑΣΠΗ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΕΤΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΦΗΝΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΟΝΟΟΥΜΕΝΑ!

ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΥΠΕΡ ΠΦΣ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΠΟΡΟΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ Ή ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΘΛΙΟ ΨΕΜΑ

ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΥΠΕΡ ΠΦΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΤΙΘΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΞΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟΥ ΦΑΡΜΑΚΩΝ ΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΤΑΙ ΟΥΤΕ ΣΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΤΟΥ ΦΑΡΜΑΚΟΥ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΕΡΔΟΥΣ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΟΙ ΦΟΡΟΙ ΥΠΕΡ ΤΡΙΤΩΝ ΣΤΟ ΦΑΡΜΑΚΟ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΑΝ ΤΟ 1996.

ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΥΠΕΡ ΠΦΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΜΕ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΔΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΞΟΔΑ ΚΑΙ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ Ή ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ

Η ΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΞΕΠΕΡΝΑ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΣΑΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ Ή ΣΑΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Ή ΣΑΝ ΠΡΟΝΟΜΙΟ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΩΝ. ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΠΟΥ ΚΑΘΙΣΤΑ ΥΠΟΠΤΗΣ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΥΠΟΛΟΙΠΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΤΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ.

ΔΕΙΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ. ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΛΑΣΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΑΣ

ΚΑΙ ΑΣ ΔΕΙ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΑΠΑΞΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΜΠΟΔΙΟ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ.

Σ.Σ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΕΣΚΕΜΜΕΝΑ ΜΕ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ.  

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 08:33
ή

ή δεν ξερεις αναγνωση, ή διαβαζεις ο,τι θελεις....εχεις ενα προβληματακι αντιληψης και ερμηνειας!!!

"..αλλα εμεις δεν τον πληρωνουμε για να προασπιζει τα συμφεροντα μας...αλλοι το κανουν...αποδειξη το ποσοστο προς τον Π.Φ.Σ που βρισκεται στο τελος καθε τιμολογιου..."

Αυτο αφηνει υπονοουμενο για αυξηση τιμων υπερ του ΠΦΣ??πας καλα??

Εμεις μιλαμε με αποδειξεις και ονοματα..δεν κρυβομαστε πισω απο σαθρα συνδικαλιστικα οργανα, γιατι απλα δεν εχουμε...αντε λοιπον, κι οταν μαθεις να ερμηνευεις καθε τι που διαβαζεις, ξαναμιλας..

Αγανακτηση εσεις??τι αστειο...σκιστε και τα ρουχα σας γιατι εχουμε πολυ δρομο μπροστα μας ακομα..

 

Να μαθετε να μιλατε με λογικη και συναδελφικοτητα...αλλα τι να περιμενουμε απο βολεμενους ρουσφετολογικου νομου και υπερασπιστες φασιστικων διαδικασιων στην εργασια...!!

Posted by Anonymous on Κυρ, 04/04/2010 - 11:56

Υποβολή νέου σχολίου

Το περιεχόμενο αυτού του πεδίου παραμένει ιδιωτικό και δε θα εμφανίζεται δημόσια.
  • Διευθύνσεις ιστού και e-mail μετατρέπονται αυτόματα σε παραπομπές.
  • Επιτρεπόμενες ετικέτες HTML: <a> <p> <span> <div> <h1> <h2> <h3> <h4> <h5> <h6> <map> <area> <hr> <br> <br /> <ul> <ol> <li> <dl> <dt> <dd> <table> <tr> <td> <em> <b> <u> <i> <strong> <del> <ins> <sub> <sup> <quote> <blockquote> <pre> <address> <code> <cite> <embed> <param> <strike> <caption> <tbody> <img>

Περισσότερες πληροφορίες για τις επιλογές μορφοποίησης

Type the characters you see in this picture. (verify using audio)
Type the characters you see in the picture above; if you can't read them, submit the form and a new image will be generated. Not case sensitive.
 
sexshop